SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Centrum Janki otwarte po rozbudowie

Strona główna Nieruchomości Biura Centrum Janki otwarte po rozbudowie

Historia lubi zataczać koło! Równo 20 lat temu Centrum Janki otworzyło po raz pierwszy drzwi dla swoich Klientów. 21 sierpnia 2019 roku Centrum Janki otworzyło się po raz kolejny, po trwającym dwa lata procesie rozbudowy i modernizacji.

Zrealizowana przez Cromwell Property Group inwestycja rozbudowy Centrum Janki, której wartość przekroczyła 65 milionów Euro, była odpowiedzią na zmieniające się potrzeby współczesnych, wymagających klientów.

centrumjanki_zewnetrz_1Realizowana w dwóch etapach, pozwoliła na znaczne poszerzenie oferty handlowej i usługowej centrum oraz na stworzenie w Centrum Janki komfortowego miejsca spotkań. W wyniku rozbudowy w centrum pojawiło się ponad 70 nowych salonów znanych sieciowych marek, oferujących głównie modę damską i męską oraz akcesoria. Oznacza to, że klienci mają łącznie do dyspozycji aż 170 lokali. Nowa, powiększona część gastronomiczna – Restaurama – to aż 20 lokali, w tym restauracje serwujące dania kuchni z różnych stron świata. Powierzchnia handlowa obiektu wzrosła o 21 000 m2, do 94 000 m2. Przybyło również miejsc postojowych – na parkingach podziemnym i naziemnym zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji aż 1200 dodatkowych miejsc.

NOWE MARKI W ROZBUDOWANYM CENTRUM JANKI

Pierwszy etap rozbudowy zakończył się latem 2018 roku, kiedy udostępniono 9.600 m2 dodatkowej powierzchni. W tej chwili znajduje się tam ponad 40 nowych sklepów, w tym takie marki jak Calzedonia, Intimmisimi, Gafas, New Yorker, Pandora, Jubitom, Etam, Reserved, By Dziubeka, Dress Uncode, Tous, Księgarnia Świat Książki, dwa nowe lokale z kategorii „Dom i akcesoria” – Flying Tiger, Copenhagen i MINISO oraz lokale gastronomiczne: Pizza Hut, Etno Cafe, Starbucks. Ofertę sektora beauty poszerzyły Bodyshop, Drogeria Natura, Rossmann oraz salon Semilac. Do grona marek usługowych dołączyły Coral Travel, Travel Planet, Hop-Chop, Barber Shop oraz kwiaciarnia Oliflori.

centrumjanki_wnetrze_3-minWłaśnie zakończony II etap rozbudowy, to kolejne 11 960 m2 dodatkowej powierzchni i ok 30 nowych salonów. Są wśród nich popularne marki modowe, takie jak Zara, Bershka, Stradivarius, Oysho, oferujący unikalne kolekcje polskich projektantów Concept Store, sklep sportowy Martes Sport, oferujący odzież i akcesoria czołowych sportowych marek w korzystnych cenach oraz marka obuwnicza Deichmann. Segment beauty uzupełnił salon Time for Wax. centrumjanki_wnetrze_4-mincentrumjanki_wnetrze_5-mincentrumjanki_wnetrze_6-mincentrumjanki_wnetrze_7-mincentrumjanki_wnetrze_8-min

„Cieszymy się, że znane i lubiane marki decydują się na obecność w naszym centrum handlowym. Poszerzenie oferty modowej Centrum Janki to odpowiedź na potrzeby Klientów. To właśnie ich oczekiwania zadecydowały o rozbudowie. Nowe Janki będą oferować Klientom szerokie spektrum marek znanych i cenionych. Bogata oferta, odnowione, przyjazne wnętrza oraz szereg udogodnień z pewnością przypadną do gustu wszystkim odwiedzającym nasze centrum” – mówi Marta Grabska, Retail Leasing Manager z Cromwell Property Group.

 

NOWE OTWARCIE, NOWY LOGOTYP

Zmianie uległo nie tylko wnętrze i fasada Centrum Janki – zwieńczeniem metamorfozy Centrum jest także nowy logotyp oraz system identyfikacji wizualnej.

Nowe logo Centrum Handlowego Janki, wykorzystujące prostą i elegancką czcionkę, podkreśla nowoczesny charakter obiektu oraz wysoką jakość oferty handlowej centrum.

Umieszczenie w logotypie sygnetu reprezentującego znak nieskończoności podkreśla nieskończenie wielu możliwości zakupowych, jakie oferuje Centrum Handlowe Janki i stało się rozwiązaniem dla całego systemu identyfikacji wizualnej. Sygnet pojawia się w całej gamie kolorów tworzących kompozycję z trójkątów i nawiązujących do idei origami. Tego rodzaju dynamiczna synergia nachodzących na siebie kształtów i barw wprowadza do komunikacji Centrum Janki lekkość oraz energię.  Nowy system identyfikacji wizualnej, który jest bardziej przejrzysty i funkcjonalny, posłużył również do planowania i aranżacji przestrzeni Centrum.centrumjanki_fasada-min

„Rozbudowa Centrum Janki to idealny moment na zmianę logotypu Centrum i nowe otwarcie w historii obiektu. Nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana w taki sposób, aby odświeżony logotyp stał się łatwą do rozpoznania i zapamiętania ikoną Centrum Janki. Nowe logo podkreśla przede wszystkim nowoczesny charakter obiektu, który doskonale wpisuje się w aktualnie obowiązujące trendy oraz celnie eksponuje ofertę najemców, nawiązując do nieskończenie wielu możliwości zakupowych dostępnych w Centrum Janki” – mówi Magdalena Piechna, Head of Asset Management, CEE z Cromwell Property Group.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku

Wiadomości

ZALANDO, MISBHV I KPH UKAZUJĄ SYTUACJĘ SPOŁECZNOŚCI LGBTQIA+ W POLSCE

Zalando platforma modowa i lifestyle’owa, rusza z kampanią ukazującą problemy społeczności LGBTQIA+ wywołane rosnącą skalą homofobii w Polsce. Kampania “Historie...

Prace na ulicach i torach (6-9 sierpnia)

Od czwartku, 6 sierpnia, zamknięte będzie skrzyżowanie ulic Bronowskiej, Wodniaków i Masłowieckiej w Wawrze. W weekend 8-9 sierpnia będą trwały prace...

Zielone Szlaki Warszawy

Idea Zielonych Szlaków Warszawy, nad którą pracowaliśmy przez ostatnie trzy lata – zakłada funkcjonalne połączenie wielu niezależnych i różnorakich terenów...

POWSTANIE RONDO NA KARMELICKIEJ I PASY ROWEROWE NA ANIELEWICZA

Ruszyły zapowiadane roboty na jednej z głównych ulic Muranowa. Prace rozpoczęły sie od budowy ronda u zbiegu z ul. Karmelicką. Koniec...

Nowy szef architektów w 7R

7R rozwija wewnętrzny zespół dedykowany projektowaniu oraz architekturze budynków przemysłowych i magazynowych, którym pokieruje Michał Ulasiński. Jednym z głównych zadań szefa...

Wejście Chillispaces.com. 24 000 mkw. biur flex w Polsce

Chillispaces.com – pod tą marką rozpoczyna działalność w Polsce nowa sieć biur serwisowanych. Już na przełomie 2020/2021 dysponować będzie ona...

Polecane

Rozpoczyna się Lato Konesera. Kilkaset wydarzeń w centrum kulturalno-rozrywkowym stołecznej Pragi

Już w 1 lipca w Centrum Praskim Koneser rozpoczyna się wakacyjny cykl wydarzeń pod hasłem Lato Konesera. Od początku lipca do...

Teatr Polonia i Och-Teatr zagrają w lato plenerowe spektakle w Centrum Praskim Koneser

Centrum kulturalno-rozrywkowe na warszawskiej Pradze zapowiada plenerowe spektakle Teatru Polonia i Och-Teatru podczas Lata Konesera. Wstęp na wszystkie wydarzenia będzie bezpłatny,...

Innowacyjne udogodnienia w Tulipan House

Zaprojektowane na nowo lobby biurowca Tulipan House to nie tylko ekologiczny design, ale też przestrzeń, która na każdym kroku podkreśla dumę...

Warszawski rynek mieszkaniowy 2019

W 2019 roku w Warszawie przekroczono mieszkaniowy Rubikon. Na rynku pierwotnym średnia cena sprzedaży metra kwadratowego, na koniec pierwszej połowy roku, przekroczyła 9 tysięcy...

Noc Wieżowców 2018

Po przerwie wracamy do Was z trzecią edycją Nocy Wieżowców. zdjęcia: Kuba Jurkowski Wejściówki na Wydarzenie są imienne i nie istnieje możliwość zmiany danych na...

Rondo ONZ jeszcze wystrzeli w górę!

BY <!-- &amp;amp;amp;amp;lt;iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-N25V7L" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;/iframe&amp;amp;amp;amp;gt; Rondo...