SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Centrum Janki otwarte po rozbudowie

Strona główna Nieruchomości Biura Centrum Janki otwarte po rozbudowie

Historia lubi zataczać koło! Równo 20 lat temu Centrum Janki otworzyło po raz pierwszy drzwi dla swoich Klientów. 21 sierpnia 2019 roku Centrum Janki otworzyło się po raz kolejny, po trwającym dwa lata procesie rozbudowy i modernizacji.

Zrealizowana przez Cromwell Property Group inwestycja rozbudowy Centrum Janki, której wartość przekroczyła 65 milionów Euro, była odpowiedzią na zmieniające się potrzeby współczesnych, wymagających klientów.

centrumjanki_zewnetrz_1Realizowana w dwóch etapach, pozwoliła na znaczne poszerzenie oferty handlowej i usługowej centrum oraz na stworzenie w Centrum Janki komfortowego miejsca spotkań. W wyniku rozbudowy w centrum pojawiło się ponad 70 nowych salonów znanych sieciowych marek, oferujących głównie modę damską i męską oraz akcesoria. Oznacza to, że klienci mają łącznie do dyspozycji aż 170 lokali. Nowa, powiększona część gastronomiczna – Restaurama – to aż 20 lokali, w tym restauracje serwujące dania kuchni z różnych stron świata. Powierzchnia handlowa obiektu wzrosła o 21 000 m2, do 94 000 m2. Przybyło również miejsc postojowych – na parkingach podziemnym i naziemnym zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji aż 1200 dodatkowych miejsc.

NOWE MARKI W ROZBUDOWANYM CENTRUM JANKI

Pierwszy etap rozbudowy zakończył się latem 2018 roku, kiedy udostępniono 9.600 m2 dodatkowej powierzchni. W tej chwili znajduje się tam ponad 40 nowych sklepów, w tym takie marki jak Calzedonia, Intimmisimi, Gafas, New Yorker, Pandora, Jubitom, Etam, Reserved, By Dziubeka, Dress Uncode, Tous, Księgarnia Świat Książki, dwa nowe lokale z kategorii „Dom i akcesoria” – Flying Tiger, Copenhagen i MINISO oraz lokale gastronomiczne: Pizza Hut, Etno Cafe, Starbucks. Ofertę sektora beauty poszerzyły Bodyshop, Drogeria Natura, Rossmann oraz salon Semilac. Do grona marek usługowych dołączyły Coral Travel, Travel Planet, Hop-Chop, Barber Shop oraz kwiaciarnia Oliflori.

centrumjanki_wnetrze_3-minWłaśnie zakończony II etap rozbudowy, to kolejne 11 960 m2 dodatkowej powierzchni i ok 30 nowych salonów. Są wśród nich popularne marki modowe, takie jak Zara, Bershka, Stradivarius, Oysho, oferujący unikalne kolekcje polskich projektantów Concept Store, sklep sportowy Martes Sport, oferujący odzież i akcesoria czołowych sportowych marek w korzystnych cenach oraz marka obuwnicza Deichmann. Segment beauty uzupełnił salon Time for Wax. centrumjanki_wnetrze_4-mincentrumjanki_wnetrze_5-mincentrumjanki_wnetrze_6-mincentrumjanki_wnetrze_7-mincentrumjanki_wnetrze_8-min

„Cieszymy się, że znane i lubiane marki decydują się na obecność w naszym centrum handlowym. Poszerzenie oferty modowej Centrum Janki to odpowiedź na potrzeby Klientów. To właśnie ich oczekiwania zadecydowały o rozbudowie. Nowe Janki będą oferować Klientom szerokie spektrum marek znanych i cenionych. Bogata oferta, odnowione, przyjazne wnętrza oraz szereg udogodnień z pewnością przypadną do gustu wszystkim odwiedzającym nasze centrum” – mówi Marta Grabska, Retail Leasing Manager z Cromwell Property Group.

 

NOWE OTWARCIE, NOWY LOGOTYP

Zmianie uległo nie tylko wnętrze i fasada Centrum Janki – zwieńczeniem metamorfozy Centrum jest także nowy logotyp oraz system identyfikacji wizualnej.

Nowe logo Centrum Handlowego Janki, wykorzystujące prostą i elegancką czcionkę, podkreśla nowoczesny charakter obiektu oraz wysoką jakość oferty handlowej centrum.

Umieszczenie w logotypie sygnetu reprezentującego znak nieskończoności podkreśla nieskończenie wielu możliwości zakupowych, jakie oferuje Centrum Handlowe Janki i stało się rozwiązaniem dla całego systemu identyfikacji wizualnej. Sygnet pojawia się w całej gamie kolorów tworzących kompozycję z trójkątów i nawiązujących do idei origami. Tego rodzaju dynamiczna synergia nachodzących na siebie kształtów i barw wprowadza do komunikacji Centrum Janki lekkość oraz energię.  Nowy system identyfikacji wizualnej, który jest bardziej przejrzysty i funkcjonalny, posłużył również do planowania i aranżacji przestrzeni Centrum.centrumjanki_fasada-min

„Rozbudowa Centrum Janki to idealny moment na zmianę logotypu Centrum i nowe otwarcie w historii obiektu. Nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana w taki sposób, aby odświeżony logotyp stał się łatwą do rozpoznania i zapamiętania ikoną Centrum Janki. Nowe logo podkreśla przede wszystkim nowoczesny charakter obiektu, który doskonale wpisuje się w aktualnie obowiązujące trendy oraz celnie eksponuje ofertę najemców, nawiązując do nieskończenie wielu możliwości zakupowych dostępnych w Centrum Janki” – mówi Magdalena Piechna, Head of Asset Management, CEE z Cromwell Property Group.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku

Wiadomości

BETONOWE SŁUPY LATARNI ZOSTANĄ ZASTĄPIONE STALOWYMI

Do końca 2022 r. na podległych nam ulicach nie tylko ZDM wymieni oprawy oświetleniowe. Większość starych betonowych latarni zastąpią nowoczesne...

Warszawiacy chcą zielonej Marszałkowskiej i chcą żyć bez smogu.

Od marca 2021 r. redakcje lokalne „Gazety Wyborczej” wraz z czytelnikami szukały 7 wyzwań dla każdego miasta i 7 dla każdego regionu...

Dużo zieleni i rekreacja. Powstaje park nad kanałem Żerańskim

Na zachodnim nabrzeżu Kanału Żerańskiego powstanie nowy park. Zarząd Zieleni m.st. Warszawy właśnie podpisał umowę na wykonanie dokumentacji projektowej.

Rozpoczęła się modernizacja Placu Unii

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami oraz z założonym harmonogramem ruszyła przebudowa poziomu +1 w warszawskim Placu Unii, który zostanie...

FUTUWAWA. Zagłosuj na najlepszy projekt

Blisko 250 projektów – tyle prac wpłynęło w ramach konkursu FUTUWAWA. Jak będziemy mieszkać w Warszawie przyszłości? Wizje uczestników są bardzo różnorodne. Teraz...

Tajemnicza konstrukcja wylądowała na Bulwarach Wiślanych

Obok warszawskiej Syrenki stanęła Kapsuła czasu, do której można wrzucić wizję przyszłości miasta za 100 lat. Artystyczne, plastyczne i multimedialne wyobrażenia...

Polecane

10 000 metrów nad Rondem Daszyńskiego. Zapraszamy w podróż windami KONE.

Wczorajsza informacja o wniosku dotyczącym zmiany nazwy Ronda Daszyńskiego była primaaprilisowym żartem. Prawdą jest natomiast, że okolica ronda zmieniła...

Plac Konesera w wiosennej odsłonie. Dziesiątki kolorowych lampionów rozświetlają Pragę-Północ

Wraz z końcem zimy na warszawskim placu Konesera pojawiło się kilkadziesiąt kolorowych lampionów w kształcie tulipanów i motyli. Instalacja autorstwa Jarosława...

Hyundai Ioniq 5 – innowacja w każdym calu

Po niedawnym spektakularnym lądowaniu łazika Perseverance przyszedł czas na premierę równie spektakularnego modelu Hyundaia Ioniq 5. Obydwa wydarzenia otwierają nową przyszłość,...

Zimowe szaleństwo na Pradze. Piruet zaprasza na lodowisko do Konesera

W świątecznej scenerii Placu Konesera pojawiło się lodowisko na świeżym powietrzu, które będzie otwarte aż do końca lutego. Podczas  przerwy świątecznej...

Wydruki zdjęć Warszawy

Przez lata fotografowaliśmy rosnącą panoramę Warszawy. Zebraliśmy pokaźną kolekcję fotografii stolicy, a teraz chcielibyśmy zaoferować najlepsze zdjęcia w postaci wydruków...

Rozpoczyna się Artystyczna Jesień w praskim Koneserze. Kilkaset wydarzeń dla dzieci i dorosłych.

Przed nami Artystyczna Jesień w Centrum Praskim Koneser, podczas której można będzie bezpłatnie uczestniczyć w wielu wydarzeniach. Do końca roku na...