SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Centrum Janki otwarte po rozbudowie

Strona główna Nieruchomości Biura Centrum Janki otwarte po rozbudowie

Historia lubi zataczać koło! Równo 20 lat temu Centrum Janki otworzyło po raz pierwszy drzwi dla swoich Klientów. 21 sierpnia 2019 roku Centrum Janki otworzyło się po raz kolejny, po trwającym dwa lata procesie rozbudowy i modernizacji.

Zrealizowana przez Cromwell Property Group inwestycja rozbudowy Centrum Janki, której wartość przekroczyła 65 milionów Euro, była odpowiedzią na zmieniające się potrzeby współczesnych, wymagających klientów.

centrumjanki_zewnetrz_1Realizowana w dwóch etapach, pozwoliła na znaczne poszerzenie oferty handlowej i usługowej centrum oraz na stworzenie w Centrum Janki komfortowego miejsca spotkań. W wyniku rozbudowy w centrum pojawiło się ponad 70 nowych salonów znanych sieciowych marek, oferujących głównie modę damską i męską oraz akcesoria. Oznacza to, że klienci mają łącznie do dyspozycji aż 170 lokali. Nowa, powiększona część gastronomiczna – Restaurama – to aż 20 lokali, w tym restauracje serwujące dania kuchni z różnych stron świata. Powierzchnia handlowa obiektu wzrosła o 21 000 m2, do 94 000 m2. Przybyło również miejsc postojowych – na parkingach podziemnym i naziemnym zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji aż 1200 dodatkowych miejsc.

NOWE MARKI W ROZBUDOWANYM CENTRUM JANKI

Pierwszy etap rozbudowy zakończył się latem 2018 roku, kiedy udostępniono 9.600 m2 dodatkowej powierzchni. W tej chwili znajduje się tam ponad 40 nowych sklepów, w tym takie marki jak Calzedonia, Intimmisimi, Gafas, New Yorker, Pandora, Jubitom, Etam, Reserved, By Dziubeka, Dress Uncode, Tous, Księgarnia Świat Książki, dwa nowe lokale z kategorii „Dom i akcesoria” – Flying Tiger, Copenhagen i MINISO oraz lokale gastronomiczne: Pizza Hut, Etno Cafe, Starbucks. Ofertę sektora beauty poszerzyły Bodyshop, Drogeria Natura, Rossmann oraz salon Semilac. Do grona marek usługowych dołączyły Coral Travel, Travel Planet, Hop-Chop, Barber Shop oraz kwiaciarnia Oliflori.

centrumjanki_wnetrze_3-minWłaśnie zakończony II etap rozbudowy, to kolejne 11 960 m2 dodatkowej powierzchni i ok 30 nowych salonów. Są wśród nich popularne marki modowe, takie jak Zara, Bershka, Stradivarius, Oysho, oferujący unikalne kolekcje polskich projektantów Concept Store, sklep sportowy Martes Sport, oferujący odzież i akcesoria czołowych sportowych marek w korzystnych cenach oraz marka obuwnicza Deichmann. Segment beauty uzupełnił salon Time for Wax. centrumjanki_wnetrze_4-mincentrumjanki_wnetrze_5-mincentrumjanki_wnetrze_6-mincentrumjanki_wnetrze_7-mincentrumjanki_wnetrze_8-min

„Cieszymy się, że znane i lubiane marki decydują się na obecność w naszym centrum handlowym. Poszerzenie oferty modowej Centrum Janki to odpowiedź na potrzeby Klientów. To właśnie ich oczekiwania zadecydowały o rozbudowie. Nowe Janki będą oferować Klientom szerokie spektrum marek znanych i cenionych. Bogata oferta, odnowione, przyjazne wnętrza oraz szereg udogodnień z pewnością przypadną do gustu wszystkim odwiedzającym nasze centrum” – mówi Marta Grabska, Retail Leasing Manager z Cromwell Property Group.

 

NOWE OTWARCIE, NOWY LOGOTYP

Zmianie uległo nie tylko wnętrze i fasada Centrum Janki – zwieńczeniem metamorfozy Centrum jest także nowy logotyp oraz system identyfikacji wizualnej.

Nowe logo Centrum Handlowego Janki, wykorzystujące prostą i elegancką czcionkę, podkreśla nowoczesny charakter obiektu oraz wysoką jakość oferty handlowej centrum.

Umieszczenie w logotypie sygnetu reprezentującego znak nieskończoności podkreśla nieskończenie wielu możliwości zakupowych, jakie oferuje Centrum Handlowe Janki i stało się rozwiązaniem dla całego systemu identyfikacji wizualnej. Sygnet pojawia się w całej gamie kolorów tworzących kompozycję z trójkątów i nawiązujących do idei origami. Tego rodzaju dynamiczna synergia nachodzących na siebie kształtów i barw wprowadza do komunikacji Centrum Janki lekkość oraz energię.  Nowy system identyfikacji wizualnej, który jest bardziej przejrzysty i funkcjonalny, posłużył również do planowania i aranżacji przestrzeni Centrum.centrumjanki_fasada-min

„Rozbudowa Centrum Janki to idealny moment na zmianę logotypu Centrum i nowe otwarcie w historii obiektu. Nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana w taki sposób, aby odświeżony logotyp stał się łatwą do rozpoznania i zapamiętania ikoną Centrum Janki. Nowe logo podkreśla przede wszystkim nowoczesny charakter obiektu, który doskonale wpisuje się w aktualnie obowiązujące trendy oraz celnie eksponuje ofertę najemców, nawiązując do nieskończenie wielu możliwości zakupowych dostępnych w Centrum Janki” – mówi Magdalena Piechna, Head of Asset Management, CEE z Cromwell Property Group.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku

Wiadomości

Blok dla mieszkańców i inwestorów na Witolinie

Warszawski deweloper, firma Profbud rozpoczęła sprzedaż nowej inwestycji, zlokalizowanej przy ulicy Marii Rodziewiczówny na warszawskim Witolinie. Osiedle Symbio City Live &...

Rodzaje VPN-ów i ich wykorzystanie

Nie każdy wie, że VPN to nie jest pojedyncze rozwiązanie, ale cała ich grupa i poszczególne typy VPN-ów mają...

Bolt: Kobiety będą wozić kierowczynie.

Bolt, w ramach działań mających na celu podnoszenie komfortu i bezpieczeństwa w przejazdach taksówkami, uruchamia dzisiaj kategorię “Kobiety dla kobiet”. Nowa opcja przejazdów...

Wiecha na szczycie budynku Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

U stóp Pałacu Kultury i Nauki powstaje nowa siedziba Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Końca dobiegły prace przy...

Koniec asfaltowej autostrady na Kruczej coraz bliżej!

Ul. Krucza całkowicie się zmieni. Po środku ulicy powstanie szeroki pieszy pasaż wśród zieleni, a ruch kołowy zostanie uspokojony i skierowany...

Colliers skomercjalizuje warszawskie P4

Colliers została odpowiedzialna za komercjalizację biurowca P4 przy ul. Postępu 4 na warszawskim Mokotowie.  Budynek oferuje łącznie...

Polecane

Festiwalowe Lato Konesera czas start! Magnetyczne wydarzenia na Pradze przez całe wakacje

Sześć intrygujących festiwali, wspaniałe wystawy, spektakle teatralne, warsztaty i dziesiątki innych wydarzeń. Tak w telegraficznym skrócie wygląda harmonogram Festiwalowego Lata Konesera. Podczas...

Skąd się wziął Pałac Kultury i Nauki?

Pałac Kultury i Nauki jaki jest, każdy widzi. Jedni nazywają go radzieckim stemplem, wypalonym siłą na polskiej ziemi symbolem dominacji wrogiego...

Trzecia edycja największego targu roślin doniczkowych w Warszawie! 23-24 kwietnia 2022

W najbliższy weekend w Koneserze odbędzie się kolejna edycja największego targu roślin doniczkowych w Polsce. Po raz trzeci wydarzenie zawita do...

“WARSZAWSKIE NOCE I DNIE” WYSTAWA BY HASHTAGALEK

Od 9 kwietnia w woonerfie Haberbuscha i Schielego na terenie Browarów Warszawskich możecie podziwiać wystawę "WARSZAWSKIE NOCE I DNIE" autorstwa Aleksandra...

X edycja Biegu Na Szczyt Rondo 1 w randze Mistrzostw Europy!

Już 21 maja do warszawskiego biurowca Rondo 1 ponownie zawitają najlepsi biegacze po schodach z Polski i Europy. Bieg Na...

Miasto Moje – osiedle zaprojektowane z myślą o rodzinach

Białołęka należy obecnie do najprężniej rozwijających się dzielnic stolicy. Powstaje tu wiele inwestycji mieszkaniowych, a w tym Miasto ...