Na przełomie roku do użytku oddane zostało odnowione lobby Warsaw Financial Center (WFC).
Remont objął całe lobby budynku, które po zainstalowaniu nowych materiałów, nabrało unikalnego wyglądu. Nowy charakter reprezentacyjnej części biurowca nawiązuje do najwyższej klasy obiektów biznesowych oraz tworzy komfortową przestrzeń dla najemców oraz ich kontrahentów. W zaprojektowanym przez firmę Epstein lobby, dominującą rolę odgrywają elementy w kolorze czarnym i białym. Drewnianą okładzinę ścienną zastąpiono szklanymi panelami, przełamanymi dodatkowo akcentami ze stali szlachetnej. Całości dopełniają czarne klasyczne kanapy, które doskonale współgrają z niespotykanym lustrzanym sufitem i nowym systemem oświetlenia. Centralnym punktem nowego lobby jest imponująca ściana wizyjna o wymiarach 4,84 m x 4,14 m, złożona z 24 bezszwowych 55` monitorów. To jedyna ogólnodostępna konstrukcja tego typu w Polsce, na której wyświetlane będą treści autorstwa najzdolniejszych polskich i zagranicznych artystów.
Oprócz zmian wizualnych, w lobby WFC wprowadzono także nowe rozwiązania przygotowane z myślą o komforcie pracy najemców i odwiedzających ich gości. Nowoczesny system kontroli dostępu oraz interaktywne kioski usprawnią codzienne poruszanie się po budynku. D
Od momentu zakupu Warsaw Financial Center w 2012 roku przez konsorcjum Allianz Real Estate i Curzon Capital Partners III, funduszu inwestycyjnego zarządzanego przez Tristan Capital Partners, odświeżono identyfikację wizualną budynku, wprowadzono nowy system przywoływania wind a także inne przyjazne środowisku rozwiązania związane z certyfikacją ekologiczną. W październiku br. budynek otrzymał certyfikat LEED® Gold w kategorii „Budynki istniejące”.
Nowe lobby zaprojektowała firma Epstein, generalnym wykonawcą była firma Aluglass-Realizacja, zaś firma Jones Lang LaSalle odpowiadała za koordynację prac.
Możesz śledzić nas na Twitterze.
Jesteśmy też na Facebooku. Dołącz do nas, dziel się opiniami.