Ogromne zmiany w Atrium Reduta. Jeszcze w tym roku w centrum pojawi się trzech nowych, strategicznych najemców. Na początku czerwca na powierzchni blisko 1 000 mkw. zostanie otwarty salon LC Waikiki, tureckiej sieci odzieżowej, która do 2023 roku zamierza stać się jedną z trzech najbardziej rozpoznawalnych marek modowych w Europie.
W centrum wkrótce ruszy też nowoczesny klub fitness CityFit. Jesienią zaś planowane jest otwarcie pierwszego w Warszawie kina sieci CINEMA3D. Obecnie w Atrium Reduta trwają rozpoczęte w lipcu 2017 roku intensywne prace, związane z przebudową i rewitalizacją centrum. Biorąc pod uwagę światowe trendy, innowacje na rynku i nowe oczekiwania klientów, Grupa Atrium, właściciel i zarządca obiektu, repozycjonuje warszawskie centrum, wprowadzając znaczące zmiany w układzie przestrzennym, wystroju i ofercie. Przebudowa Atrium Reduta ma na celu rozbudowanie segmentu leisure& entertainment, aby centrum stało się dla odwiedzających preferowaną destynacją spędzania czasu wolnego – tzw. „trzecim miejscem” poza domem i pracą. W efekcie rozbudowy do końca 2019 roku powierzchnia najmu brutto (GLA) Atrium Reduta, wynosząca obecnie ok. 45 000 mkw., powiększy się o ponad 5 000 mkw., a ofertę centrum wzmocnią nowi najemcy.
Bogatsza oferta leisure&entertainment
Największe zmiany w Atrium Reduta dotyczą strefy rekreacji i rozrywki. Jesienią w centrum lokal otworzy kluczowy najemca Atrium Reduta – CINEMA3D. Sześciosalowy multipleks będzie posiadać najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne.
Centrum już podpisało umowę najmu z prężnie rozwijającą się siecią klubów fitness CityFit. Zlokalizowana w 12 miastach w całej Polsce marka posiada obecnie 15 lokalizacji, które otwarte są 24h/7 dni w tygodniu. W nowym klubie w Atrium Reduta klubowicze, bez konieczności podpisywania długoterminowej umowy, zyskają dostęp do 1700 mkw. nowoczesnej przestrzeni treningowej, sprzętu klasy premium oraz grupowych zajęć fitness.
Nowe marki i relokacje
Na początku czerwca planowane jest otwarcie sklepu LC Waikiki – tureckiej sieci sklepów
z odzieżą. Marka, która obecnie posiada ponad 800 sklepów w 38 krajach, zajmie lokal
o powierzchni niemal 1 000 mkw. Zgodnie z dewizą firmy: „Każdy zasługuje na to, aby dobrze się ubrać”, w nowym salonie klienci znajdą szeroki wybór odzieży w przystępnej cenie dla niemowląt, dzieci, młodzieży, kobiet i mężczyzn.
Pod koniec marca tego roku do grona najemców Atrium Reduta dołączyła znana polska marka odzieżowa Top Secret, obejmując lokal o powierzchni 300 mkw. W I kwartale otworzył się też salon sieci sprzedaży artykułów dla domu i kuchni Megapunkt, gdzie można kupić akcesoria kuchenne oraz elementy wyposażenia wnętrz światowych marek. Lokalizację oraz wygląd wnętrza zmienił natomiast sklep Czas na herbatę, w którym goście centrum znajdą szeroki wybór herbat i akcesoriów do przygotowywania naparów.