Wśród planów firmy na najbliższe miesiące jest m.in. potężna rozbudowa stołecznej Arkadii oraz wprowadzenie nowego konceptu „The Designer Gallery” w Galerii Mokotów.
Miło spędzić czas
– Klienci coraz częściej odwiedzają centra handlowe, by spotkać się ze znajomymi, zjeść, pójść do kina – miło spędzić czas, a nie robić zakupy w pośpiechu – mówi Jakub Skwarło, Director of Operations na Europę Centralną. – Unibail-Rodamco tworzy takie udogodnienia dla swoich gości, które uczynią wizyty w obiektach przyjemniejszymi, lub nawet staną się celami samymi w sobie. Przykładami nowatorskich rozwiązań mogę być opracowane przez grupę koncepcje takie jak: The Designer Gallery, Dining Plaza, Fresh!, The Family Experience, Click&Services czy Shopping Breaks – dodaje Jakub Skwarło.
Arkadia się powiększy
Największe zmiany w ciągu najbliższego roku czekają warszawską Arkadię – wartość inwestycji to ok. 60 mln złotych. Przebudowa zacznie się w czerwcu 2016 roku, a jej zakończenie zaplanowano na czerwiec 2017. W wyniku prac obiekt zyska 2 tys. mkw., a rozbudowa obejmie łącznie aż 9 tys. mkw. Nastąpi m.in. wysunięcie głównej fasady do przodu, w stronę Ronda Radosława, usprawnienie pionowych ciągów komunikacyjnych (wind i schodów), a przede wszystkim – pojawi się nowa przestrzeń dla sklepów i restauracji.
Dining Plaza
W 2014 roku strefa food court w Arkadii została wyremontowana i odnowiona, by zapewnić jeszcze większą wygodę klientów. Teraz w centrum powstanie dodatkowa przestrzeń gastronomiczna z indywidualnymi lokalami restauracyjnymi, tzw. Dining Plaza.
Dzięki tej zmianie pełna oferta restauracji zostanie zlokalizowana na I piętrze centrum, wydzielona i odizolowana aranżacyjnie od reszty obiektu. Na parterze pozostaną jedynie lokale Bierhalle i Street, zlokalizowane w drugim skrzydle budynku. W nowej strefie pojawi się osiem restauracji, z czego największa będzie liczyła do 1 200 mkw. – zostanie wyposażona w szklaną fasadę, taras oraz przeszklenia od góry do dołu.
Ponadto przebudowane zostaną wejścia z parkingu oraz świetlik (nad Dining Plaza powstaną dodatkowo dwa nowe świetliki), przy nowej strefie restauracyjnej pojawi się piąty kompleks toalet, a w pobliżu salonu C&A – nowe wejście do fitness clubu Calypso.
Teren zewnętrzny
Na terenie zewnętrznym powstaną m.in. bezpłatny, oryginalny plac zabaw dla dzieci, wymieniona zostanie fontanna na dziedzińcu, a liczba miejsc rowerowych będzie maksymalnie powiększona. Cyklistów ucieszy też zapewne fakt, że miejsca parkingowe dla jednośladów będą zadaszone i wyposażone w monitoring. Dodatkowo przed Arkadią powstaną liczne strefy zieleni, z miejscami wypoczynku, a dostęp do centrum z przystanków czy postojów taksówek znacząco się ułatwi.
Flagowy H&M i zmiany w infrastrukturze
Aż o 1 200 mkw. powiększy się w wyniku rozbudowy salon H&M, który stanie się flagowym sklepem marki – będzie liczył łącznie 3 900 mkw. na dwóch poziomach – i na pierwszym piętrze zyska 7-metrową fasadę. Dla wygody klientów lokal podczas przebudowy będzie czynny cały czas, a remont będzie odbywał się etapami.
Bogata oferta Arkadii
Arkadia od samego początku istnienia dba o bogatą, różnorodną i unikalną ofertę – stąd ogromny wybór marek zarówno polskich, jak i zagranicznych. Również wiele nowych marek, bardzo często ich flagowe salony, pojawiło się w obiekcie. Duża liczba lokali i stref przeszła remonty i renowacje. W ostatnim czasie pojawiły się w Arkadii flagowe salony marek takich jak: Zara, Massimo Dutti, ISpot czy Converse.