Archicom pokaże w Warszawie najlepsze uosobienie swojego architektonicznego DNA

Ogólnopolski deweloper od niemal czterech dekad udowadnia, że w centrum nowoczesnego budownictwa zawsze powinien być człowiek. Niedawne powołanie do życia Archicom Collection – nowego konceptu premium to kolejny etap na drodze do kreowania ponadczasowych i luksusowych projektów według najwyższych standardów oraz autorskiej filozofii. W stolicy, Archicom podnosi poprzeczkę oczekiwań wobec inwestycji z tzw. górnej półki i tworzy Apartamenty M7 oraz projekt Flare.

Apartamentowiec M7, jako pierwsza rezydencja w kompleksie Towarowa22, powstaje na historycznym terenie dawnych zakładów drukarskich Domu Słowa Polskiego. Z kolei Flare będzie spektakularną metamorfozą nieukończonego budynku mieszkalnego stojącego przy ulicy Grzybowskiej. Wspólnym mianownikiem tych warszawskich inwestycji stanie się zredefiniowane pojęcie luksusu poprzez np. postawienie na sztukę będącą integralną częścią przestrzeni, w której będą przebywać mieszkańcy oraz ich goście. Strefa wejściowa Flare zamieni się w galerię prac brytyjskiego rzeźbiarza Anisha Kapoor’a oraz holenderskiego artysty Pietera Obelsa natomiast gwiazdą kolekcji M7 będzie Helmut Newton, legendarny fotograf XX wieku. Tym samym apartamentowiec przy ulicy Towarowej stanie się pierwszą inwestycją mieszkaniową w Polsce, mogącą poszczycić się własną, starannie wyselekcjonowaną kolekcją dzieł sztuki.

Łącząc sztukę z nieruchomościami stworzymy niezapomniane wrażenia estetyczne oraz  wywołamy pozytywne emocje oddając do użytku przestrzenie do dobrego życia. Archicom Collection w Warszawie to bowiem elegancja w architekturze, komfort zamieszkiwania i prestiż życia. Flare oraz Apartamenty M7 są naszym unikalnym podejściem do projektów premium podkreślającym szacunek do historii miejsca, w którym powstają, a także wierność zasadzie „mieszkaj luksusowo i czerp z życia pełnymi garściami”. Tym samym czujemy się zobligowani aby w inwestycjach sygnowanych konceptem Archicom Collection kreować m.in. atrakcyjne zielone przestrzenie skłaniające do odpoczynku w otoczeniu roślinności. Pragniemy też zapewniać udogodnienia sprzyjające rozwijaniu dobrych relacji społecznych w licznych miejscach spotkań oraz strefach wspólnych pełniących rolę miejsc sztuki i relaksu – podkreśla Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom. 

Flare osiągnie 15 kondygnacji i pomieści 76 apartamentów – dostępnych wyłącznie w pełni wykończonym standardzie –  o powierzchni od 30 do nawet 190 mkw., w tym ekskluzywne penthouse’y z przestronnymi tarasami. Apartamenty będą wyposażone w zaawansowane rozwiązania smart home, które umożliwią sterowanie najważniejszymi funkcjami mieszkania. Nabywcy będą mogli zarządzać oświetleniem, temperaturą oraz urządzeniami elektrycznymi zarówno głosowo, jak i zdalnie. W budynku przy Grzybowskiej znajdą się dwa dwupoziomowe lokale usługowe, a przestrzeń na zewnątrz zostanie wzbogacona m.in. dużą liczbą roślin zimozielonych. Kluczowym atutem inwestycji jest jej doskonała lokalizacja z panoramicznym widokiem na centrum Warszawy – zaledwie 700 metrów od Pałacu Kultury i Nauki oraz sąsiedztwem kluczowych punktów kulturalnych, a także biznesowych. Z kolei budowane Apartamenty M7 to obietnica dobrostanu i relaksu w zasięgu ręki czyli na terenie ogólnodostępnego parku o powierzchni 2 hektarów. Ponadto zaprojektowane prywatne strefy fitness, wellness i spa zostaną wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt treningowy, a przestronna sauna i skimmerowy basen zapewnią chwile błogiego odprężenia. Bezpieczeństwo i komfort zagwarantuje usługaconcierge czyli dedykowana osoba urzędująca w holu wejściowym będącą do pełnej dyspozycji mieszkańców. Jej zadaniem będzie całodobowe skupienie na ułatwianiu życia lokatorom i ich gościom oraz wychodzenie naprzeciw codziennym potrzebom. W ramach unikalnych udogodnień sygnowanych marką Archicom Collection nie zabraknie kameralnej sali kinowej oraz strefy lounge do odpoczynku lub rozrywki. Jej niezwykłym wyróżnikiem stanie się profesjonalny symulator jazdy Lamborghini oraz symulator pola do minigolfa. To idealne propozycje, by w gronie przyjaciół oddać się czystej rywalizacji i celebrować wspólne sukcesy.

Archicom Collection jest obietnicą wyjątkowości, z zachowaniem równowagi w wysublimowanej ekskluzywności. Marka czerpie z doświadczenia harmonijnie rozwijającego się dewelopera, zdobywającego nowe rynki i  patrzącego na miasto jak na żywą tkankę, która dopasowuje się do współczesnych odbiorców oczekujących czegoś ponadprzeciętnego od miejsca, w którym żyją. Rozwijanym konceptem Archicom uchyla drzwi do niepowtarzalnych apartamentów, a ich nabywcom pozostaje już tylko w nich zamieszkać.

Więcej informacji:

https://www.archicom.pl/archicom-collection

Artykuł sponsorowany

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Loftowy styl w inwestycji Na Okrzei – Dzień Otwarty z Matexi...

0
Już w sobotę, 15 marca, miłośnicy industrialnego designu i unikalnych wnętrz mogą osobiście zobaczyć inwestycję Na Okrzei na warszawskiej Pradze-Północ. Matexi Polska zaprasza na...