REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Tworzenie stron www i reklama w Internecie – jak robić to skutecznie?

Strona główna Informacje Tworzenie stron www i reklama w Internecie – jak robić to skutecznie?

Reklamowanie marki w Internecie nie należy do najłatwiejszych zadań, ale nie ma co panikować. Nie jest to też żadna tajemna wiedza. Radzimy, jakie działania podjąć, aby robić to skutecznie. Skutecznie, czyli przyciągając klientów i dbając o wizerunek swojej marki. 

Strona internetowa – podstawa podstaw

Profesjonalny wizerunek bez strony internetowej to spore wyzwanie. Papierowe ulotki, wizytówki, czy banery reklamowe odchodzą do lamusa. Naprawdę, dziś strona www reprezentująca Twoją markę to absolutny must-have. 

Już na etapie tworzenia strony internetowej warto zadbać o to, aby jej struktura była funkcjonalna, wygląd zachęcający, a także, aby prowadziła klienta do wykonania danej akcji, np. zakupu czy kontaktu. Aby skutecznie przedstawić swoją firmę na stronie internetowej powinieneś też dopieścić wszystkie treści, obrazy i efekty wizualne – powinny być przejrzyste i zrozumiałe oraz dopasowane do grupy docelowej Twojego biznesu. 

Bezpieczeństwo strony internetowej kluczem do sukcesu

Oprócz wyglądu i funkcjonalności jest jeszcze kilka ważnych czynników, które musisz przemyśleć. Należy do nich na pewno bezpieczeństwo Twojej strony internetowej, a składa się na to m.in.:

  • Ważny certyfikat SSL, 
  • silne zabezpieczenie logowania, 
  • regularne skanowanie pod względem wirusów,
  • aktualizacja wtyczek, motywów itp.,
  • ochrona certyfikowanym oprogramowaniem antywirusowym.

Pamiętaj, że poczucie bezpieczeństwa u klienta jest kluczowe. Nikt nie będzie narażał się na atak wirusów aby sprawdzić Twoją ofertę. Weź do pod uwagę i nie dopuść do tego, aby potencjalnemu klientowi wyświetlił się taki komunikat

Nie każ klientom czekać – zadbaj o szybkość strony internetowej

Znasz niecierpliwych ludzi? Musisz wiedzieć, że poruszając się po internecie są niecierpliwi do kwadratu. Nikt nie chce czekać, aż strona www i jej wszystkie sekcje się załadują. My internauci chcemy efektu natychmiast – trzeba się z tym pogodzić. Dlatego niezwykle ważne jest, aby zrobić wszystko, by Twoja strona internetowa ładowała się w mgnieniu oka. Możesz to zrobić np. tak: 

  • Usuń zbędny kod,
  • Zoptymalizuj procesy na serwerze i stronie,
  • Zmodyfikuj wyświetlanie multimediów,
  • Zoptymalizuj treści i włącz ich kompresję

To tylko kilka działań – w rzeczywistości jest ich dużo więcej. Wiemy że nie brzmią na łatwe do zastosowania. Wiemy, że to specjalistyczna wiedza. Bardzo często lepiej jest zlecić to profesjonalistom, niemniej jednak – trzeba o tym pamiętać. 

Pamiętaj o pozycjonowaniu i aktualizowaniu strony internetowej

Twoja strona internetowa musi odzwierciedlać bieżącą sytuację Twojego biznesu. Tak często spotyka się witryny, których informacje są dawno nieaktualne, a co gorsza nieprawdziwe. Chyba nikomu nie trzeba mówić o tym, jak to wpływa na komunikację marki z klientami. Tu wchodzi w grę opieka nad stronami www, czyli ich regularne aktualizacje, uzupełnianie, czy dodawanie potrzebnych funkcjonalności.

Kolejną sprawą są działania SEO, czyli pozycjonowanie Twojej strony w wyszukiwarce. Jeśli będzie ładna i funkcjonalna, ale nikt jej nie zobaczy, nie osiągniesz zamierzonego efektu. Aby być widocznym w internecie musisz wykonać szereg działań, które również nie są do końca oczywiste. Wiedz jednak, że to najwyżej wyświetlane witryny działają najefektywniej. 

Na Facebooku, Instagramie, Tweeterze i Linkedinie też są klienci!

Skupiamy się głównie na stronie internetowej, bo to priorytet. Na tym jednak internet się nie kończy. Jest przecież mnóstwo innych kanałów sprzedaży. Konkretniej mowa o mediach społecznościowych jak Facebook, Instagram, LinkedIn, Tweeter czy też Youtube. To oczywiście tylko wybrane z nich. Warto jest prowadzić profile firmy w tych platformach, bo na to również zwracają uwagę Twoi potencjalni klienci. Krótko mówiąc – ważny jest całokształt działań reklamowych w sieci, a nie tylko poszczególne elementy.

Jak to wszystko ze sobą posklejać? 

Przedstawiliśmy kilka czynników wpływających na wizerunek Twojej marki w sieci, jednak to wciąż tylko kropla w morzu. Można wdrożyć dużo więcej elementów, jednak nie ukrywamy że jest to dość skomplikowane. 

Jeśli szukasz opieki nad całokształtem swojego wizerunku w Internecie – możemy Ci pomóc. My, czyli Koncept 404 przeprowadzamy wszystkie konieczne działania do osiągnięcia marketingowego sukcesu w sieci. Wystarczy, że napiszesz lub zadzwonisz pod wskazany numer, a przeanalizujemy Twoją sytuację i zaproponujemy strategię działania.

Agencja marketingu internetowego Koncept 404 – kontakt

Telefon: 796 385 033
E-mail: kontakt@koncept404.pl

Wiadomości

ATENOR odnowi warszawski budynek UBC II

ATENOR, belgijski deweloper odpowiedzialny za inwestycję Lakeside, zamierza odnowić sąsiedni budynek UBC II. W marcu 2024 r. projekt otrzymał pozwolenie...

Instytut Głuchoniemych do przebudowy

Znajdujący się przy placu Trzech Krzyży budynek Instytutu Głuchoniemych przejdzie modernizację. Inwestycja pozwoli zapewnić dzieciom i wychowankom ośrodka nowoczesne, dostosowane do...

Xperi dołącza do najemców Skylinera

Skyliner, zyskał ostatnio nowego najemcę. Do wieżowca przy Rondzie Daszyńskiego wprowadzi się Xperi, amerykański gigant technologiczny. W Skylinerze firma zajmie blisko 3.000...

Kamienica Nova Chopina 22 – inwestycja na mieszkaniowej mapie Pruszkowa

Milestone uruchamia sprzedaż mieszkań w swojej najnowszej, zrównoważonej inwestycji, zlokalizowanej w sercu Pruszkowa. Oferta obejmuje 17 ekskluzywnych mieszkań o metrażach od...

Skanska pozbyła się biurowca Studio B za 86 mln euro

Skanska podpisała umowę sprzedaży swojego warszawskiego projektu Studio B. Nabywcą jest Stena Real Estate AB, międzynarodowy podmiot działający na rynku nieruchomości,...

JLL wyłącznym agentem Europlexu

Firma JLL Polska została wybrana wyłącznym agentem reprezentującym biurowiec Europlex. Ten wielofunkcyjny budynek, zlokalizowany na pograniczu Śródmieścia i Mokotowa, oferuje blisko...

Polecane

II edycja Festiwalu Fotoforma już w czerwcu!!

Nadchodzi II edycja Festiwalu Fotoforma! Już 13 i 14 czerwca 2024 r. to wyjątkowe wydarzenie ponownie zagości na PGE Stadionie Narodowym w...

Popularna marka wkracza do Centrum Praskiego Koneser. Green Caffè Nero wzbogaca ofertę gastronomiczną kompleksu

25 kwietnia 2024 roku w Centrum Praskim Koneser – największym, zrewitalizowanym kompleksie mixed-use w Warszawie – otworzy się popularna i ceniona przez...

Kultowa seria „Retro Warszawa” powraca do księgarń.

Już w maju ponownie pojawi się jedna z Waszych ulubionych serii WARSZAWA FOTO RETRO, która fotografiami opowiada o codzienności stolicy kolejnych...

Druga edycja Westfield Good Festival – baw się na koncertach, projektuj meble, odkryj proekologiczne postawy!

Już w czwartek, 18 kwietnia w Westfield Arkadia i Westfield Mokotów rozpocznie się II edycja festiwalu Westfield Good Festival. Na uczestników wydarzenia...

ZEROMAT – WYJĄTKOWA ATRAKCJA W CENTRUM WARSZAWY! POŻEGNAJ PEPSI MAX I OTRZYMAJ DWIE PUSZKI PEPSI ZERO CUKRU

Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa...

Konwiktorska Residence – najlepszy adres w sercu Warszawy

Przy Konwiktorskiej 4, zaledwie kilkadziesiąt metrów od Starego Miasta, powstaje kameralny apartamentowiec Konwiktorska Residence. W budynku znajdzie się tylko 78 luksusowych apartamentów....