REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

„Dzielnica Wisła” – kampania informacyjna

Strona główna Informacje „Dzielnica Wisła” – kampania informacyjna

Poprawa czystości przestrzeni publicznych Wisły – to główne założenie ruszającej właśnie akcji informacyjnej „Dzielnica Wisła”. Akcja będzie promować nadwiślańskie brzegi jako strefę przyjemnego spędzania czasu, jednocześnie zachęcając do odpowiedzialnego korzystania z jej uroków.

Wraz z działaniami infrastrukturalnymi w ramach programu „Dzielnica Wisła” i drugiego etapu rewitalizacji królowej polskich rzek rusza kampania informacyjna skierowana do użytkowników brzegów Wisły zachęcająca do przyjemnego spędzania czasu nad rzeką, a jednocześnie odpowiedzialnego korzystania z przestrzeni publicznej.

Kampania informacyjna „Dzielnica Wisła” towarzyszy działaniom zmierzającym do poprawy standardu infrastruktury służącej utrzymaniu czystości. Jest ona kontynuacją przeprowadzonej w ubiegłym roku akcji „Nie rozbijaj się nad Wisłą”, której celem było namawianie do nierozbijania butelek i szerzej – odnoszenia śmieci do kosza.

Akcja „Dzielnica Wisła”, oprócz zachęcania do dbania o czystość na nadwiślańskich plażach i bulwarach, ma przede wszystkim przedstawić je jako miejsca atrakcyjne, przeznaczone do aktywnego wypoczynku i zabawy. Jako strefę wolności, w której wolno więcej niż w parku. Taką, w której można rozpalić ognisko, rozłożyć piknikowy koc, jeździć na rowerze i rolkach, biegać z psem.

Pojawiające się w akcji prośby o zachowanie czystości nad Wisłą mają uświadomić mieszkańcom stolicy wagę ich jednostkowego zaangażowania w dbanie o stan nadwiślańskiej infrastruktury.

Organizatorzy planują przeprowadzić szereg działań w ramach kampanii. Będą to przede wszystkim akcje informacyjne prowadzone we współpracy z mediami, portalami społecznościowymi oraz klubokawiarniami nad Wisłą.

Kolejny element kampanii to poprawa infrastruktury wspomagającej utrzymanie czystości oraz dystrybucja wśród użytkowników nadwiślańskich brzegów gadżetów (np. koszulek, toreb, breloczków itd.), które pomogą w propagowaniu akcji i przypominaniu o jej założeniach.

Planowane są również akcje sprzątania i akcje performatywne, które zachęcą mieszkańców Warszawy do czynnego udziału w kampanii. Elementem działań będzie również seria filmów i spotów z przesłaniem akcji, które będą adresowane do różnych użytkowników przestrzeni publicznych.

Ogromny udział w propagowaniu ubiegłorocznej akcji „Nie rozbijaj się” oraz właśnie rozpoczętej kampanii „Dzielnica Wisła” mają nadwiślańskie klubokawiarnie. Dzięki ich zaangażowaniu kampania ma szanse na dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców.

– W tym sezonie, w ramach akcji „Dzielnica Wisła”, udało się nam już ustawić nowe kosze na śmieci w postaci beczek oraz nowe paleniska do robienia ognisk. W przygotowaniu są tablice informacyjne przypominające użytkownikom Wisły, że są współodpowiedzialni za tę przestrzeń – mówi Marek Piwowarski, pełnomocnik Prezydent m.st. Warszawy ds. zagospodarowania nadbrzeża Wisły.

Realizacja projektów „Dzielnicy Wisła” jest kolejnym etapem przywracania Wisły mieszkańcom stolicy, którzy już dziś chętnie korzystają z uroków plaż, nadwiślańskich ścieżek czy popularnych klubokawiarni.

fot. P. Miller
„Dzielnica Wisła” – kampania informacyjna

Wiadomości

Andrzej Duda wzywa do budowy CPK

-Dzisiaj powinniśmy podjąć wielkie inwestycje takie jak budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego - okna na świat, które jeszcze...

Sześciu chętnych na remont ulic w Śródmieściu

Zbliża się rewitalizacja całego śródmiejskiego kwartału. Aż 6 firm chce się podjąć się przebudowy 2,5 hektara ulic i placów w obszarze...

Czy w Warszawie powinien być nocny zakaz sprzedaży alkoholu?

6 maja ruszają konsultacje społeczne w sprawie ograniczenia nocnej sprzedaży alkoholu. Czas na zabranie głosu przez mieszkańców w tej sprawie upływa...

Remont torowiska na rondzie Czterdziestolatka

Warszawscy tramwajarze wykorzystają długi weekend na remont przejazdów tramwajowych na rodzie Czterdziestolatka. Od 3 do 5 maja nie będzie można pojechać...

Przy Żelaznej powstanie budynek z pionowym ogrodem. Pierwszy taki w Warszawie!

Architekci z pracowni FAAB stworzyli koncepcję budynku, będącego nową siedziba instytutu Łukasiewicz-Itech. Gmach może stanąć przy Żelaznej 87 na Woli.

Ratusz otworzył oferty na przebudowę rejonu ulic Złotej i Zgody

Ogłoszono wyniki przetargu na przebudowę ulic Złotej i Zgoda w ramach projektu Nowego Centrum Warszawy. W ramach prac całokowicie przebudowane będą ulice...

Polecane

Popularna marka wkracza do Centrum Praskiego Koneser. Green Caffè Nero wzbogaca ofertę gastronomiczną kompleksu

25 kwietnia 2024 roku w Centrum Praskim Koneser – największym, zrewitalizowanym kompleksie mixed-use w Warszawie – otworzy się popularna i ceniona przez...

Kultowa seria „Retro Warszawa” powraca do księgarń.

Już w maju ponownie pojawi się jedna z Waszych ulubionych serii WARSZAWA FOTO RETRO, która fotografiami opowiada o codzienności stolicy kolejnych...

Druga edycja Westfield Good Festival – baw się na koncertach, projektuj meble, odkryj proekologiczne postawy!

Już w czwartek, 18 kwietnia w Westfield Arkadia i Westfield Mokotów rozpocznie się II edycja festiwalu Westfield Good Festival. Na uczestników wydarzenia...

ZEROMAT – WYJĄTKOWA ATRAKCJA W CENTRUM WARSZAWY! POŻEGNAJ PEPSI MAX I OTRZYMAJ DWIE PUSZKI PEPSI ZERO CUKRU

Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa...

Konwiktorska Residence – najlepszy adres w sercu Warszawy

Przy Konwiktorskiej 4, zaledwie kilkadziesiąt metrów od Starego Miasta, powstaje kameralny apartamentowiec Konwiktorska Residence. W budynku znajdzie się tylko 78 luksusowych apartamentów....

18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski już w najbliższą niedzielę!

Już w najbliższą niedzielę, 24 marca, w stolicy wystartuje 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski oraz New Balance Bieg Na Piątkę. Na starcie...