Westfield Mokotów od zawsze było istotnym punktem na mapie Warszawy.W ostatnim czasie do oferty modowej Westfield Mokotów dołączyły trzy nowe marki. Klienci mogą odwiedzić salon Gerry Weber, butik bielizny Darily oraz pop-up store marki Kapsula, zrzeszającej ukraińskich projektantów.
Pod koniec września jedno z najważniejszych miejsc na modowej i zakupowej mapie Warszawy, zmieniło się w Westfield Mokotów. Centra handlowe Westfield na całym świecie są magnesem przyciągającym najciekawsze globalne i lokalne marki, a to właśnie ich obecność wpływa na atrakcyjność obiektu w oczach klientów.
Jedną z najnowszych propozycji Westfield Mokotów jest butik Gerry Weber, w którym znaleźć można trzy modowe marki własne: Gerry Weber, Taifun i Samoon. Kolekcję Gerry Weber charakteryzują ubrania najwyższej jakości, zarówno w wydaniu eleganckim, jak i casualowym. Osobom ceniącym indywidualizm i najnowsze trendy, powinny przypaść do gustu propozycje marki Taifun, wyróżniające się wyrazistymi kolorami oraz śmiałymi wzorami. Z kolei marka Samoon oferuje stylizacje w rozmiarach plus size na każdą okazję oraz zachęca do eksperymentowania i bawienia się modą.
Od niedawna w strefie The Designer Gallery można również odwiedzić pop-up store Kapsula. Marka założona w 2015 roku jest platformą zrzeszającą ukraińskich projektantów. W salonie Kapsula na klientów czekają unikalne ubrania i dodatki na różne okazje, a także przedmioty użytkowe o wyjątkowym designie. Wszystkie je wyróżnia doskonałe rzemiosło ich wykonania oraz piękne wzornictwo.
Kolejną nowością na mapie centrum handlowego jest salon bielizny Darily – rodzinnej firmy, dla której komfort i wygoda kobiet to główne cele marki. W salonie można wybierać spośród różnorodnych modeli eleganckiej bielizny i strojów kąpielowych. Na uwagę zasługuje to, że modele są szyte ręcznie z wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu zyskują swój niepowtarzalny styl i są komfortowe w użytkowaniu.
– Westfield Mokotów nie zwalnia tępa i kontynuuje dotychczasowy kierunek rozwoju, w którym moda i najciekawsze marki z Polski i świata grają pierwsze skrzypce. Cieszymy się z kolejnych nowych propozycji, które wzmacniają naszą ofertę oraz potwierdzają, że Westfield Mokotów jest jedną z najbardziej atrakcyjnych i pożądanych lokalizacji wśród centrów handlowych w Polsce – powiedziała rzeczniczka prasowa Westfield Mokotów, Agata Berndt-Wazelin.