SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Żabka Jush zmienia oblicze swoich magazynów we współpracy z artystkami młodego pokolenia.

Strona główna Nieruchomości Biura Żabka Jush zmienia oblicze swoich magazynów we współpracy z artystkami młodego pokolenia.

Żabka Jush postanowiła odczarować wizerunek swoich magazynów. Start-up Lite e-Commerce wyszedł naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców i zaprezentował nowy wygląd trzech punktów.

Kolorowe grafiki, zaprojektowane przez artystki młodego pokolenia, pojawiły się w Warszawie, Poznaniu i Krakowie. W ten sposób marka chce na stałe wpisać się w miejski krajobraz.
Aplikacja zaprosiła do współpracy trzy lokalne artystki, mieszkające na co dzień w miastach, w których Jush postanowił odmienić wizerunek witryn. Dzięki temu zaprojektowane prace oddają ducha konkretnego miasta i wpisują się w koloryt okolicy, w której działa dany punkt. Wyjątkowy klimat grafik to połączenie stylu każdej z projektantek z dotychczasową estetyką komunikacji wizerunkowej usługi. Dlatego na zaprezentowanych ilustracjach odnajdziemy dużo zieleni, a pojawiające się postacie są narysowane w nowoczesnym stylu.


Chcemy wpisać się na stałe w krajobraz miast, w których działamy. Dlatego odmienianiamy witryny naszych magazynów, czy sięgamy po takie formy reklamy jak wielkoformatowe murale. Dążymy do tego, żeby ludzie postrzegali nas jako miejską markę, będącą blisko lokalnych społeczności. By jak najlepiej oddać klimat i koloryt danego miejsca, podjęliśmy współpracę z artystkami z tych konkretnych miast. Cieszymy się, że mogliśmy współpracować z młodymi i utalentowanymi twórczyniami, a efekty naszej wspólnej pracy cieszą oko przechodniów i okolicznych mieszkańców – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce..
Celem działania Lite e-Commerce jest poprawienie estetyki przestrzeni miejskiej w okolicy swoich magazynów. Na początku nowe oblicze zyskały trzy lokalizacje: w Poznaniu, Krakowie i Warszawie.

Wisła w centrum krakowskiej witryny
Najważniejszym bohaterem krakowskiej witryny jest Wisła, przedstawiona jako centrum aktywności mieszkańców Krakowa. Bogna Brewczyk, artystka ze stolicy małopolski odpowiedzialna za projekt, ukazała mieszkańców miasta spędzających wolny czas w otoczeniu rzeki. Jest to bezpośrednie nawiązanie do hasła Jusha „Rób, co chcesz”, zachęcającego klientów aplikacji do chwili relaksu i spędzenia wolnego czasu na realizacji swoich pasji. Dlatego na witrynie magazynu przy ulicy Sukienniczej odnajdziemy osoby czynnie uprawiające sport, ale także będące na spacerze z psem czy odpoczywające na łonie natury. Nie zabrakło również najbardziej charakterystycznego dla Krakowa symbolu, czyli smoka wawelskiego.
Również w stolicy Jush odczarowuje wizerunek swojego punktu
Spacer przy ulubionej muzyce, oddanie się lekturze książki czy domowe ćwiczenia zostały ukazane na warszawskiej witrynie jako przykłady chwili przerwy od codziennych obowiązków, w których pomoże nam aplikacja od Lite e-Commerce. Podobnie, jak w poznańskiej wersji, całość uzupełniają produkty spożywcze spakowane w papierowe torby, w których kurierzy Jusha dostarczają zakupy. Za koncepcję witryny odpowiada warszawska ilustratorka Karolina Woźniak, znana między innymi ze współpracy z marką Smyk.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku. 

Wiadomości

Drzewa z placu Powstańców Warszawy trafią na Pragę

Trwają prace związane z budową parkingu podziemnego przy placu Powstańców Warszawy. Wykonawca rozpoczął przesadzanie 24 lip, które znajdują się na placu...

Wbiegnij na Varso Tower już w ten weekend

Już w najbliższą sobotę, 8 października odbędą się pierwsze zawody Wbiegnij na Varso Tower. Swój udział w wydarzeniu potwierdził Piotr Łobodziński, który...

Remont kamienicy przy ul. Środkowej 16

Trwa remont zabytkowej kamienicy przy ul. Środkowej 16 na Pradze-Północ, która wraz z sąsiadującymi budynkami, stanowi cenne świadectwo najwcześniejszej fazy budownictwa...

Plac Trzech Krzyży będzie zielony

Warszawa oraz Mazowiecki Wojewódzki Konserwator Zabytków uzgodnili szczegóły remontu placu Trzech Krzyży. Drzewa – zgodnie z historyczną...

Dystrybucja jodku potasu w przypadku zagrożenia radiacyjnego

Stosownie do zaleceń administracji centralnej, samorządy włączyły się do działań prewencyjnych, przygotowujących do dystrybucji tabletek z jodkiem potasu. Warszawa uczestniczy w...

Porty Lotnicze przejęte przez CPK

Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”, właściciel i współwłaściciel kilkunastu lotnisk w Polsce wejdzie w struktury grupy kapitałowej Centralnego Portu Komunikacyjnego. W ciągu...

Polecane

Na piechotę po Warszawie

W soboty 17 i 24 września wczesnym popołudniem odbędą się spacery po Warszawie zorganizowane przez centrum handlowe Westfield Arkadia oraz Galerię...

XII Warszawskie Targi Mieszkaniowe Dom 2022

Już w następny weekend (17-18.09.2022 ) w Pałacu Kultury i Nauki odbędą się Warszawskie Targi Mieszkaniowe DOM 2022. To już...

Pasaż Wiecha pełen dobrej muzyki i azjatyckich przysmaków. Ostatni tydzień Festiwalu Miejskiego Wars Sawa Junior

Tegoroczny Festiwal Miejski przy Domach Towarowych Wars Sawa Junior zakończy się weekendem (25-28.08) pełnym atrakcji. Finisz w dobrym stylu i smaku zapewnią...

Taneczny, muzyczny i zielony – taki będzie 3. tydzień Festiwalu Miejskiego Wars Sawa Junior w Pasażu Wiecha

To już trzeci tydzień Festiwalu Miejskiego w Pasażu Wiecha, za Domami Towarowymi Wars Sawa Junior w samym centrum Warszawy. Tym razem szczególną...

Konkurs fotograficzny – Lato w Browarach

Lato w pełni a my wracamy do Was z kolejnym super konkursem fotograficznym organizowanym wspólnie z Browarami Warszawskimi (@browarywarszawskie). Pokażcie nam...

XTB wyznacza nowy trend reklamy na wysokości

XTB S.A., jeden z największych domów maklerskich z główną siedzibą w Warszawie przy rondzie Daszyńskiego, jako pierwsza w Polsce firma zdecydowała...