Miastoszpeciciel 2014 wybrany. Jury tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez stowarzyszenie Miastmojeawnim wybrało zdjęcie zasłoniętej wielką płachta reklamową Rotundy autorstwa Witolda Weszczaka z Grupy M20.
Tytuł miastoszpeciciela przyznano bankowi PKO BP, który od lat konsekwentnie ukrywa za reklamami Rotundę, jeden z najlepiej rozpoznawalnych budynków powojennej Warszawy, nierzadko nazywaną perłą polskiego modernizmu. – Odbierając nagrodę, mieliśmy mieszane uczucia. – mówi Witold Weszczak – Z jednej strony cieszyliśmy się, że jury podzieliło naszą opinię o szczególnej odpowiedzialności właścicieli budynków, które stanowią o obliczu centrum Warszawy, ale z drugiej strony towarzyszyło temu poczucie żalu, że bank, do którego przedtem zwracaliśmy się pisemnie z prośbą o zdjęcie reklamy, zajmuje się wymyślaniem coraz to bardziej dziwacznych argumentów niby uzasadniających utrzymywanie tej reklamy.
Grupa M20 przed kilkoma tygodniami poprosiła pisemnie PKO BP o zdjęcie i niezasłanianie w przyszłości leżących w ścisłym centrum budynków, którymi zarządza bank, w tym przede wszystkim Rotundy. PKO odpowiedziało odmownie, uzasadniając m.in. „Jesteśmy przekonani, że odsłonięcie zniszczonej elewacji budynku nie wpłynęłoby na poprawę jakości przestrzeni publicznej centrum Warszawy”.