4 września br. o godz. 9 pierwsi klienci zrobili zakupy w San Park Piaseczno – największym budowanym w ostatnim czasie retail parku w województwie mazowieckim. Kompleks handlowy zrealizowany przez firmę ED SAN III Sancak oferuje łącznie ponad 40 sklepów marek wielu branż, restauracje oraz kawiarnie. W chwili otwarcia San Park skomercjalizowany jest w 100 procentach.
Cały kompleks budynków znajdujący się na terenie inwestycji oferuje około 55 000 mkw. GLA, a klienci mogą zrobić zakupy w ponad 40 sklepach marek wielu branż. Parking zapewnia łącznie 1 100 miejsc postojowych. Wśród najemców kompleksu znalazły się najpopularniejsze sklepy, w tym Jula, która jest jednocześnie największym salonem o powierzchni blisko 2 500 mkw., Action, CCC, Tedi, HalfPrice, Homla, Rossmann, Drogeria dm, Sinsay, Smyk, Media Expert, Sports Direct i wiele innych. Operatorem spożywczym jest supermarket sieci Aldi. Na terenie kompleksu działa także sklep sieci Castorama.
San Park Piaseczno wyróżnia portfolio najemców, wśród których znalazły się salony marek debiutującew Polsce na terenie parku handlowego, jak np. Rituals czy pierwsza na Mazowszu Drogeria dm.Obiekt posiada także szeroką paletę tzw. sklepów specjalistycznych. Siłą San Parku jest również rozbudowana strefa gastronomiczna z ogródkami zewnętrznymi stanowiąca miejsce relaksu i spotkań dla klientów. Sklepy wyspecjalizowane, restauracje i kawiarnie zajmują aż 25 lokali.
San Park w chwili otwarcia stał się główną destynacją zakupową dla mieszkańców Mysiadła, pobliskiego Piaseczna, ale także okolicznych miejscowości, jak np.: Konstancin-Jeziorna, Nowa Wola, Józefosław czy Lesznowola.