Historyczny obiekt znajdujący się przy ul. Racławickiej w Warszawie, zrewitalizowany przez White Stone Development, na 4 hektarach powierzchni proponuje lokale biurowe i usługowe. Teraz Fort Mokotów stał się także siedzibą znanej marki. Red Bull zajął niemal 1,8 tys. mkw. powierzchni na trzech poziomach świeżo wyremontowanego, największego z sześciu budynków Fortu.
Red Bull, działająca globalnie marka znana nie tylko z oferowanych przez siebie produktów, ale też i dużej aktywności wokół unikalnego konceptu marketingowego, doceniła oryginalność i pewna surowość przestrzeni XIX-wiecznego fortu z bogatą historią, tworzącego niezwykłe miejsce na mapie Warszawy. Łączący postindustrialny klimat, zieleń oraz mix funkcji z dużą domieszką kultury to doskonałe miejsce dla marki mającej w DNA takie wartości jak: energia, pomysłowość, kreacja, sport czy inspiracja.


White Stone specjalizuje się w nowoczesnym budownictwie mieszkaniowym i komercyjnym. Stawia na wyjątkowość swoich obiektów wpisujących się w miejską architekturę. Deweloper starannie dobiera realizowane przez siebie projekty, dbając o ich różnorodność, dlatego też w jego portfolio znalazł się tak oryginalny obiekt jak Fort Mokotów.