Polskie centra handlowe coraz częściej doceniane na świecie.

    0
    177

     
    Polskie obiekty handlowe zdobywają coraz większe uznanie w międzynarodowych konkursach branżowych. W ostatnich 5 latach w konkursach organizowanych przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych 21 projektów z Polski zajęło najwyższe miejsce na podium. Również Polska Rada Centrów Handlowych, organizator najbardziej prestiżowego konkursu na rodzimym rynku PRCH Retail Awards notuje z roku na rok coraz większą liczbę zgłaszanych projektów.



    Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) oraz Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC) od lat organizują niezależne programy nagród, w których oceniane są najlepsze centra handlowe, sieci oraz prowadzone przez nie działania marketingowe. Przez ostatnie 5 lat, 21 projektów z Polski zdobyło najwyższe laury w międzynarodowych konkursach organizowanych przez ICSC, 5 centrów zdobyło zaszczytną nagrodę w konkursie „European Shopping Centre Awards” a aż 16 projektów okazało się bezkonkurencyjnych w kategoriach marketingowych “Solal Marketing Awards”. Zarówno sieci jak i centra handlowe aktywnie walczą również o uznanie na rynku polskim, o czym świadczy rekordowa liczba64 zgłoszeń do tegorocznego konkursu PRCH Retail Awards, o prawie 40% wyższa w stosunku do ubiegłego roku. W ramach konkursu sieci oraz centra rywalizują w takich kategoriach jak nowe centrum handlowe, sieć handlowa roku, kampania public relations roku, wydarzenie roku, kampania CSR roku czy kampania wizerunkowa roku.

    „Bardzo pozytywnym świadectwem dla rynku centrów i sieci handlowych jest fakt, że poddają się one ewaluacji ze strony ekspertów branży stając w szranki w konkursach takich jak PRCH Retail Awards na szczeblu polskim czy międzynarodowym jak ICSC European Shopping Centre Awards. Pośród innych tego typu wydarzeń konkursy te wyróżnia merytoryczna, wieloetapowa ocena i szereg wymagających kryteriów, które spełnić muszą zgłaszający się do konkursu aby ich projekt został oceniony i mógł stanąć do ostatecznej rywalizacji o miano najlepszego w danej kategorii. Dla przykładu każde centrum, które przechodzi wstępny proces oceny w konkursie PRCH Retail Awards, następnie wizytowane jest przez niezależne grono jury składające się z doświadczonych specjalistów z branży” – mówi Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

    Zwycięzców 6 edycji konkursu PRCH Retail Awards będzie można poznać podczas uroczystej gali, która odbędzie się 15 października w warszawskim Teatrze i Klubie Capitol. Wydarzenie to rokrocznie gromadzi grupę najważniejszych przedstawicieli branży centrów i sieci handlowych w Polsce.

    LAUREACI PRCH Retail Awards 2014

    CENTRUM HANDLOWE ROKU 2014

    Nowe Centrum Handlowe Roku 2014
    WYRÓŻNIENIE:
    Echo Investment S.A. – Galeria Veneda
    Neinver Polska Sp. z o.o. – Galeria Katowicka

    Przebudowa/Rozbudowa/Modernizacja Centrum Handlowego Roku 2014
    NAGRODA:
    Mayland Real Estate Sp. z o.o. – CH Riviera

    MARKETING CENTRUM HANDLOWEGO ROKU 2014

    Kampania Przebudowy/Rozbudowy/Modernizacji Roku 2014
    NAGRODA:
    Inter Ikea Centre Polska S.A. – Park Handlowy Franowo – “Poczuj Moc Złotówki”

    Kampania CSR (Corporate Social Responsibility) Roku 2014
    NAGRODA:
    Inter Ikea Centre Polska S.A. – CH Port Łódź – “Błyśnij Dla Bezpieczeństwa”

    WYRÓŻNIENIE:
    Helical Poland Sp. z o.o. – CH Europa Centralna – “TAK DLA SPORTU – Twórczo, Aktywnie, Kolorowo”

    Kampania Otwarcia Roku 2014
    NAGRODA:
    Mayland Real Estate Sp. z o.o. – CH Riviera – “Poznajmy się Bliżej”

    WYRÓŻNIENIE:
    Liebrecht & wooD Poland Sp. z o. o./ BBI Development S.A. – Plac Unii City Shopping – “Otwarcie Centrum Handlowego Plac Unii City Shopping”

    Kampania PR Roku 2014
    NAGRODA:
    ECE Projektmanagement Sp. z o.o. – Galeria Krakowska – “Mall Wall Art”

    Wydarzenie (Event) Roku 2014 
    NAGRODA:
    Liebrecht & wooD Poland Sp. z o. o./ BBI Development S.A. – Plac Unii City Shopping – “Otwarcie Centrum Handlowego Plac Unii City Shopping”

    SIEĆ HANDLOWA ROKU 2014

    Sieć Handlowa Roku 2014
    NAGRODA:
    Simple Creative Products S.A. – SIMPLE

    WYRÓŻNIENIE:
    Smyk Sp. z o.o. – SMYK
    Gino Rossi S.A. – GINO ROSSI

    MARKETING SIECI HANDLOWEJ ROKU 2014

    Kampania CSR (Corporate Social Responsibility) Roku 2014
    WYRÓŻNIENIE:
    Tchibo Warszawa Sp. z o. o. – TCHIBO – “Poznaj Eko-znaki na produktach Tchibo

    Kampania Wizerunkowa Roku 2014
    WYRÓŻNIENIE:
    YES Biżuteria Sp. z o. o. – YES – „Diament Idealny YES”