Jeden pas dla samochodów, drugi tylko dla autobusów, chodniki, ścieżki rowerowe i tory dla tramwajów – tak będzie wyglądał most Krasińskiego. Sama ulica na odcinku do placu Wilsona ma być zwężona do jednego pasa, jak chcieli mieszkańcy.
Konsultacje trwały od 15 lutego do 20 marca. Raport z konsultacji opisuje m.in. zmiany jakie w wyniku konsultacji zostały wprowadzone do projektu. Są to np. zmniejszenie liczby pasów ruchu do jednego w każdą stronę (drugi pas będzie przeznaczony dla autobusów), oddzielenie ruchu rowerowego od pieszego, zmniejszenie wielkości węzła z Wisłostradą.
- Zmiana szerokości jezdni ul. Krasińskiego – zwężenie z 2 do 1 pasa ruchu w każdą stronę; wprowadzenie dodatkowego pasa na wlocie ul. Krasińskiego na Plac Wilsona,
- Wprowadzenie przystanków tramwajowych i autobusowych w rejonie skrzyżowania z ul. Czarnieckiego,
- Wyeliminowanie możliwości skrętu w lewo z ul. Krasińskiego w ul. Czarnieckiego od strony Wisłostrady,
- Zapewnienie wjazdu na jezdnię lokalną znajdującą się po północnej stronie ul. Krasińskiego tylko przez skrzyżowanie z ul. Dziennikarską,
- Wyznaczenie dodatkowych miejsc postojowych wzdłuż jezdni północnej ul. Krasińskiego,
- Wprowadzenie przystanku autobusowego na wlocie z pl. Wilsona w ul. Krasińskiego,
- Zamiana ciągu pieszo-rowerowego na niezależne ciągi pieszy i rowerowy przy jezdni południowej ul. Krasińskiego na odcinku pl. Wilsona – ul. Czarnieckiego,
- Wprowadzenie placu do zawracania na końcu jezdni lokalnej przy placu Wilsona,
- Wyniesienie skrzyżowań i przejść dla pieszych wzdłuż jezdni lokalnej na skrzyżowaniu z ul. Karpińskiego, Dziennikarską oraz na wysokości ul. Czarnieckiego a także na wlocie ul. Czarnieckiego,
- Korekta lokalizacji i liczby miejsc postojowych przy jezdni lokalnej znajdującej się po stronie północnej ul. Krasińskiego,
- Zwężenie do 2 pasów ruchu wlotu ul. Czarneckiego,
- Wprowadzenie przejścia dla pieszych w rejonie ul. Kaniowskiej i Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych przy ul. Krasińskiego.
- Zmniejszenie powierzchni skrzyżowania na poziomie terenu przez przesunięcie jezdni znajdujących się w ciągu ul. Krasińskiego (północnej i południowej) o ok. 10 m w stronę linii tramwajowej,
- Zmniejszenie liczby pasów ruchu,
- Zmiana lokalizacji zatoki autobusowej w rejonie wjazdu do Centrum Olimpijskiego – zatoka został przesunięta między jezdnię północną skrzyżowania, a drogę dojazdową do Centrum Olimpijskiego,
- Połączenie układu pieszego i rowerowego po stronie północnej węzła w rejonie ul. Gwiaździstej i wjazdu do Centrum Olimpijskiego wraz z wyznaczeniem dodatkowych przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów,
- Zmiana lokalizacji przystanku tramwajowego – przesunięcie ze strony wschodniej na zachodnią węzła z Wisłostradą.