Po restauracjach część pracodawców decyduje się na uruchamianie biur tylko dla osób zaszczepionych. Na początku września dodatkowe biuro otworzyła grupa agencji McCann Poland. Pracować mogą tylko osoby, które posiadają certyfikat szczepienia przeciw Covid-19.
Przestrzeń do pracy grupy McCann Poland działa w warszawskim biurowcu przy ulicy Hożej 51. Decyzję takiego podziału wyjaśnia Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland.
Od samego początku pandemii bardzo bacznie obserwujemy i monitorujemy jej wpływ na pracowników. Widzimy jak ewoluują ich przyzwyczajenia i wytwarza się u nich nowe zwyczaje. Dodatkowo bacznie śledzimy trendy globalne w branżach usługowych i uczestniczymy w programie wymiany wiedzy wewnątrz McCann na świecie, które rozwiązanie są wdrażane aby najlepiej dostosować nowe realia pracy do specyfiki naszej branży i potrzeb biznesowych naszych klientów.
Pandemia jak i praca zdalna sprawiły, że więzi pomiędzy ludźmi i zespołami znacząco uległy zmianie, co dla wielu naszych pracowników i klientów okazało się bardzo dużym wyzwaniem. Przeprowadziliśmy wśród naszych pracowników ankiety dotyczące optymalnej lokalizacji biura, jak i oczekiwań jego zalet funkcjonalnych. Okazało się że optymalnym rozwiązaniem jest zaproponowanie im dwóch biur, które są poniekąd z dwóch różnych światów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom zespołów, McCann Poland uruchomił autonomiczny Co-Work dla wszystkich pracowników grupy na początku września tego roku. To biuro w samym sercu Warszawy z otwartą i przestrzenią powierzchnią idealnie nadającą się do pracy koncepcyjnej. Dodatkowym plusem tego miejsca jest duża dozę bodźców zewnętrznych i oferty „centrum” tuż za bramą wejściową na Hożej 51. Druga lokalizacja mieści się na Służewcu oferująca pracownikom i gościom powierzchnię biurowa w pełni funkcjonalną z dużą ilością miejsc parkingowych, zamykanych gabinetów, przestronnych sal konferencyjnych, będąc usytuowana blisko lotniska. To umiejscowienie powoduje że lokalizacyjnie jest bardzo wygodna dla gości i klientów zagranicznych oraz osób które muszą przyjeżdżać do biura samochodem z poza Warszawy. Dodatkowo wykorzystując obie lokalizacje utrzymujemy możliwość pracy w pewnym wymiarze w pełni zdalnie, tj. łącząc hybrydową pracę zdalną z częściowym powrotem do zróżnicowanych koncepcyjnie biur. – wyjaśnia Wojciech Borowski, group CEO McCann.
W skład McCann Poland wchodzą agencja reklamowa McCann, zajmująca się PR-em Weber Shandwick, specjalizujący się w produkcji reklam Craft oraz Momentum.
zdjęcia: Radekk Florczak, McCann Poland