Twórcy najsłynniejszego misia w branży biżuteryjnej, czyli jubilerska marka TOUS, będzie kolejnym najemcą Galerii Młociny. Hiszpańska firma, która brawurowo podbija nasz rynek może się poszczycić już 35 salonami w Polsce.
Galeria Młociny konsekwentnie rozbudowuje ofertę w segmencie biżuterii, zegarków i akcesoriów. Do najsłynniejszych światowych i lokalnych marek, które już podpisały umowy najmu dołączy TOUS. Salon w Galerii Młociny będzie miał ponad 70 m kw. powierzchni.
„TOUS to wysoce rozpoznawalna marka i cenny najemca dla nowoczesnego konceptu handlowego. Cieszymy się, że tak renomowana firma, ceniona przez polskich klientów, wybrała Galerię Młociny” powiedziała Anna Polak, dyrektor Działu Leasingu, Master Management Group, która sfinalizował umowę.
Rodzinna firma TOUS działa od 1920 roku i oferuje luksusową biżuterię, torebki, okulary i perfumy. TOUS ma już ponad 500 sklepów na pięciu kontynentach. Produkty marki odzwierciedlają wrażliwość, radość i młodzieńczego ducha czyli wartości, które stanowią DNA firmy.
„Konsekwentnie rozbudowujemy sieć sklepów TOUS w Polsce, a kolejnym krokiem będzie salon w Galerii Młociny – idealne miejsce dla marek takich jak nasza – luksusowych, a przystępnych cenowo” – mówi Agnieszka Jasikowski, Oriens Bijou. „Wybraliśmy ten obiekt również ze względu na atrakcyjną lokalizację, wyjątkową wizję architektoniczną i oryginalny koncept. Podobnie unikalna jest oferta TOUS, która od lat zachwyca klientów innowacyjnymi i niezwykłymi projektami, nie tracąc przy tym z oczu tego, co najważniejsze – tradycyjnego przywiązania do klasy i elegancji” – dodaje Agnieszka Jasikowski.
Master Management Group sprzedało Galerię Młociny firmom Echo Polska Properties (EPP) i Echo Investment S.A. za kwotę 104,5 milionów euro. Umowa została sfinalizowana 1 czerwca 2017, a w ramach współpracy z nabywcą Master Management Group negocjuje i finalizuje umowy wynikające z długofalowej kooperacji z najemcami. W momencie sprzedaży Galeria Młociny była skomercjalizowana w 60%, a w gronie najemców znajdują się takie kluczowe marki jak H&M, wszystkie brandy należące do Inditex, VAN GRAAF, C&A, CCC, GO Sport, Calypso Fitness Club, CINEMA 3D, a także Intermarché, dla którego sklep w Galerii Młociny oznacza debiut na warszawskim rynku.