Wraz z początkiem nowego roku użytkownicy Lime w Polsce przekroczyli liczbę 5 milionów przejazdów. Aby uczcić rekordowy wynik, Lime udostępnia promocyjny kod: LIME5M, umożliwiający odbycie darmowego przejazdu hulajnogą przez nowych użytkowników.
E-hulajnogą przez polskie miasta
Hulajnogi elektryczne Lime pojawiły się w Polsce pod koniec 2018 r. i szybko stały się integralnym elementem systemu komunikacji miejskiej, umożliwiając wygodny i szybki transport. W niewiele ponad rok użytkownicy Lime w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu wykonali ponad 5 milionów przejazdów. Osiągnięcie jest jeszcze bardziej imponujące, jeśli weźmiemy pod uwagę to,
że pierwszy milion przejazdów został przekroczony w maju ubiegłego roku, a pozostałe 4 miliony miały miejsce w ciągu zaledwie 8 ostatnich miesięcy. Z tej okazji Lime udostępnia nowym użytkownikom aplikacji we wszystkich polskich miastach kod na darmowy przejazd
do 10 złotych (14 minut). Aby skorzystać z oferty, wystarczy wpisać w aplikacji w sekcji “Portfel-> Kupony promocyjne” kod o treści: LIME5M, który można wykorzystać do końca kwietnia.

Mieszkańcy chętnie korzystają z Lime, aby dotrzeć do centrów miast i ich
zabytkowych części, często niedostępnych dla ruchu samochodowego lub
charakteryzujących się trudnościami
w znalezieniu miejsca parkingowego. Wśród najpopularniejszych miejsc
rozpoczęcia
bądź zakończenia podróży w Warszawie znajdują się m.in. Stare Miasto, Rotunda,
Złote Tarasy, Nowy Świat oraz Metro Świętokrzyska. Aż 34 procent użytkowników
Lime w Polsce podaje przyjemność użytkowania jako główny powód korzystania z
e-hulajnóg, natomiast dla 28 procent to komfort jest kluczowym czynnikiem
wyboru. Dane Lime również pokazują, że hulajnogi elektryczne są wypożyczane
przede wszystkim przez mieszkańców, którzy stanowią
82 procent wszystkich użytkowników w Warszawie. Jednocześnie stanowią
dużą atrakcję
dla turystów, pozwalając na wygodne zwiedzanie – osoby odwiedzające stolicę
Polski to aż 18 procent użytkowników. Firma sprawdziła również rekordowe
statystyki
związane z: przebytym dystansem – 25 km, czasem wypożyczenia hulajnogi – 120
minut
oraz liczbą wypożyczeń przypadającą na najaktywniejszego użytkownika – aż 734
razy!
Rozwiązania szyte na miarę dla mieszkańców współczesnych miast
Zarówno
miasta, jak i ich mieszkańcy borykają się w problemami tj. korki, problemy
z zaparkowaniem samochodu, zanieczyszczenie powietrza czy niewystarczająca
oferta transportu publicznego. Lime wychodzi naprzeciw tym kwestiom i oferuje
alternatywne rozwiązania, stworzone w oparciu o potrzeby konsumentów.
Obserwując ich zachowania,
a także analizując dotychczas dostępne produkty, w ciągu ostatnich miesięcy
firma wprowadziła szereg nowych innowacyjnych rozwiązań, tj. przejazdy grupowe,
zdalną rezerwację hulajnóg
oraz tygodniowy abonament LimePass na nielimitowaną liczbę odblokowań za
19.99zł.
Dane firmy wskazują, że już co piąty użytkownik w Warszawie wypożyczając
hulajnogę, korzysta właśnie z funkcji przejazdów grupowych. Statystyki pokazują
również, że Lime cieszy się niemal taką samą popularnością wśród użytkowników
systemu Android (51 procent) i iOS (49 procent).
Kwestia
bezpieczeństwa zarówno użytkowników hulajnóg, jak i innych osób korzystających
z przestrzeni miejskiej jest dla Lime kluczowa. Z tego względu firma podejmuje
działania ukierunkowane na nieustanne ulepszanie swoich usług i produktów, oraz
edukowanie użytkowników pojazdów. Za przykład mogą posłużyć tu, m.in. warsztaty
bezpiecznej jazdy zorganizowane podczas Tygodnia Zrównoważonego Transportu w
Polsce oraz innych państwach w Europie i wdrożona globalnie kampania Respect
the Ride.

Sprzęt
oferowany przez firmę, w tym najnowszy model hulajnogi, także projektowany jest
w sposób uwzględniający przede wszystkim kwestie bezpieczeństwa i komfortu
użytkowania.
Co więcej zastosowanie modułowej konstrukcji oraz wytrzymalszych materiałów
sprawia, że cykl życia najnowszych hulajnóg Lime to ponad półtora roku
intensywnego użytkowania.
Stanowi to kolejny krok firmy ku wypracowaniu jak najbardziej zrównoważonego
modelu operacyjnego i oferowaniu usług przyjaznych nie tylko użytkownikom
przestrzeni miejskiej,
ale także środowisku.
Jedne z kluczowych funkcji
obejmowane są przez Polaków, którzy odnoszą sukcesy zarówno
na rynku lokalnym, jak i na scenie międzynarodowej. Marek Łusiak, obejmujący
stanowisko dyrektora regionalnego Lime w regionie Europy Środkowo-Wschodniej,
Bliskiego Wschodu
i Afryki, odpowiada za działania biznesowe w 11 krajach, natomiast Jakub Olek
jako ekspert
od relacji rządowych i strategii, zajmuje stanowisko dyrektora ds. relacji
publicznych w krajach Europy Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki. Ważną
postacią w strukturze Lime jest także Paulina Ackermann, dyrektor Lime w
Polsce, Czechach i na Węgrzech, która w ciągu ostatnich kilku miesięcy
nadzorowała szybki rozwój Lime i umacnianie się firmy jako lidera w obszarze
mikromobilności w regionie.

Polscy przedstawiciele Lime poza doskonałą znajomością rynku lokalnego, posiadają wartościowe doświadczenia międzynarodowe, związane również ze zdobytą edukacją.
Zarówno Marek Łusiak, jak i Paulina Ackermann ukończyli studia w Szkole Głównej Handlowej
w Warszawie, a następnie kontynuowali naukę w Holandii i Stanach Zjednoczonych.
Jakub Olek jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, a kompetencje w zakresie rozwoju biznesu zdobył, pracując m.in. w Brukseli, Kantonie w Chinach czy Bangalore w Indiach.
Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.