Warsaw Trade Tower, biurowiec należący do funduszu Akron Investment Central Eastern Europe II, zyskał nowego najemcę. Jest nim Leroy Merlin, który już w lipcu br. wprowadzi się do wolskiego biurowca. Umowa najmu podpisana została na 831 mkw. powierzchni biurowej, dzięki czemu obiekt osiągnął 92,76 proc. wynajęcia.
Trwa dobra passa Warsaw Trade Tower. Nowym najemcą wolskiego biurowca został Leroy Merlin – francuska sieć hipermarketów budowlanych, wchodząca w skład ADEO. W Polsce firma posiada 59 sklepów z produktami dla domu i ogrodu w ponad 40 polskich miastach oraz sklep internetowy www.leroymerlin.pl. W związku z dynamicznym rozwojem, ten 3 największy gracz na światowym rynku DIY (produkty i usługi dla domu i ogrodu) wynajął w Warsaw Trade Tower 831 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej, która uzupełnia powierzchnię biurową Centrali firmy, która znajduje się na warszawskiej Pradze. Za finalizację umowy odpowiedzialna była firma doradcza Colliers International, która pośredniczyła w rozmowach między najemcą a właścicielem obiektu – funduszem Akron Investment Central Eastern Europe II i jego asset managerem – firmą Heitman.
Wynajęcie powierzchni biurowej w WTT na poziomie 92,76 proc. to w porównaniu z blisko 10,8 procentowym poziomem pustostanów w Warszawie i 10 procentowym na Woli jest bardzo dobrym wynikiem. Jak komentuje Izabela Kapil – Vice President Portfolio Management – Europe w Heitman: „To również dowód na niesłabnącą pozycję Warsaw Trade Tower na rynku warszawskich nieruchomości. Na bardzo wysokie notowania budynku wpływ ma kompleksowy rebranding przeprowadzony w latach 2015-2016. Jego osią było employee well-being, czyli dobre samopoczucie pracowników, którzy szczerze docenili wprowadzone zmiany”. W procesie rebrandingu i modernizacji WTT zyskał szereg udogodnień zgodnych ze standardami współczesnych biurowców. Najemcom oddano do użytku wspólną jadalnię oraz salę aktywności, a na 35. piętrze stworzono przestrzeń eventowo-konferencyjną. Zmieniło się również otoczenie budynku, przygotowano platformę dla food-trucków oraz infrastrukturę rowerową. Dużą popularność zyskała także usługa darmowego car-sharingu, w której dostępne są dwa samochody elektryczne BMW i3.