Lenovo i Motorola otworzyły pierwszy showroom w historycznym budynku Prudential

2 kwietnia 2025 odbyło się otwarcie showroomu dwóch wiodących marek – Lenovo i Motoroli – usytuowanego w prestiżowej lokalizacji w samym centrum stolicy: w hotelu Warszawa. To miejsce będące nie tylko przestrzenią wystawową produktów, ale także służące do spotkań i edukacji.

Historyczny budynek Prudential powstał w latach 30. XX wieku jako miejsce z luksusowymi apartamentami i biurami. Stworzenie w tak ekskluzywnej przestrzeni showroomu podkreśla charakter premium obu marek i pozwala wierzyć, że ich działalność będzie tworzyć kolejne rozdziały w historii tego obiektu. Lenovo i Motorola zagospodarowały przestrzeń 217 m2, a w jej obrębie przygotowano strefy produktowe, ale także tematyczne – biznesową, gamingową – i miejsce do odpoczynku.

– Bardzo się cieszę, że mogliśmy stworzyć tak wszechstronny showroom Lenovo i Motorola w wyjątkowym budynku. Tak duża powierzchnia pozwoliła nam wykorzystać pełen potencjał tego miejsca. Chcemy być blisko naszych klientów – by mogli nie tylko poznać produkty, ale także skorzystać z edukacyjnych projektów z zakresu nowych technologii. Na terenie showroomu odwiedzający mogą zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami i wykorzystaniem ich w codziennym życiu – przyznaje Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska.

Także przedstawicielka z JLL podkreśla, że nie mogło być lepszej przestrzeni do stworzenia showroomu obu marek.

– Hotel Warszawa to idealna lokalizacja dla Lenovo oraz Motoroli, ponieważ w tym miejscu zamiłowanie do sztuki, oryginalnego designu oraz postępu technologicznego wiedzie prym. Lenovo i Motorola to zaś brandy, które cechują się dużą kreatywnością, współpracują z artystami, markami modowymi oraz projektantami. Co więcej, to właśnie tutaj rozwijane będą kompetencje cyfrowe Polaków. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam być częścią tej transakcji oraz że spotykamy się dzisiaj na otwarciu – mówi Agata Szymczak – Buonocore, JLL.

Wybór hotelu Warszawa do stworzenia showroomu Lenovo i Motoroli zarekomendowali eksperci JLL. Ten budynek jest unikalny ze względu na łączenie wielu elementów w jednym: to funkcjonalne i przemyślane architektonicznie wnętrza, zachwycające swoim designem. Showroom, znajdujący się w tym budynku, ma stanowić otwartą przestrzeń, która sprzyja integracji i edukacji.

Warto odwiedzić showroom stworzony przez Lenovo i Motorolę choćby po to, by doświadczyć rozwiązań przyszłości albo uczestniczyć w warsztatach edukacyjnych czy spotkaniach biznesowych. Showroom będzie otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach od 11 do 19 oraz w soboty i niedziele handlowe od 11 do 17.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie i w Polsce ? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Deweloper Dantex już w te wakacje odda do użytku 199 mieszkań....

0
Deweloper Dantex zbliża się do zakończenia budowy inwestycji Autonomia Praska – projektu, który przyciąga uwagę nie tylko atrakcyjną lokalizacją, ale przede wszystkim unikalnym charakterem....