Rozwój sieci Westfield w Hiszpanii, Szwecji i w Polsce to niezrównana szansa dla marek i najemców na pogłębienie relacji z milionami klientów na całym świecie. Galeria Mokotów, jako drugie centrum handlowe w Polsce, dołączy pod koniec września do elitarnego grona centrów handlowych Westfield, przyjmując nazwę Westfield Mokotów.
Unibail-Rodamco-Westfield (URW) ogłosiło swoje plany związane z dalszą ekspansją marki Westfield i rebrandingiem jaki już tej jesieni przejdą trzy europejskie centra handlowe: Parquesur w Madrycie, Taby Centrum w Sztokholmie oraz jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Polsce – Galeria Mokotów w Warszawie.
Zapowiedziany rebranding trzech flagowych europejskich destynacji jest kontynuacją rozwoju marki Westfield w Europie. Spółka zwiększa swój przychód oferując działania reklamowe oraz niestandardowe rozwiązania promocyjne dla poszczególnych marek, zapewniając im ogromną liczbę jakościowych odbiorców (około 550 milionów w całej Europie[1]).
Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer w URW, powiedziała: “Rebranding tych centrów jest kontynuacją naszej strategii ekspansji marki Westfield we flagowych europejskich destynacjach. Możliwości, jakie daje markom i najemcom nasza, coraz bardziej połączona cyfrowo sieć, są niezrównane – dzięki marce Westfield nasi partnerzy zyskują nie tylko możliwość dotarcia do dziesiątek milionów europejskich klientów, ale również nowe możliwości w zakresie reklamy, marketingu marki i sprzedaży detalicznej”.
Ogłoszone w czwartkowym komunikacie globalnym flagowe destynacje należą do najważniejszych centrów handlowych na swoich rynkach. Ponadto charakteryzują się one kilkoma ważnymi cechami wspólnymi: posiadają doskonałą lokalizację z bardzo dobrym połączeniem komunikacyjnym, wyróżniają się architekturą oraz designem a także najwyższej klasy podejściem do doświadczeń konsumenckich, zaangażowania społecznego i działań w duchu zrównoważonego rozwoju.