REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Jak zaprojektować grafikę na witrynę sklepową?

Strona główna Nieruchomości Biura Jak zaprojektować grafikę na witrynę sklepową?

Rozmowa z właścicielem firmy WYTNIJ-WKLEJ Łukaszem Kowalskim, jednej z najlepiej rozpoznawalnych firm na rynku Warszawskiej reklamy.

Firma wytnij-wklej.pl obchodzi w tym roku 7 lat swojego istnienia. Jak to się wszystko zaczęło? Ukończyłem Akademie Sztuk Pięknych w Warszawie na wydziale grafiki. Moje zamiłowanie do realizacji w dużej skali sprawiło, że zająłem się reklamą wielkoformatową. Obecnie wielu moich znajomych ze studiów jest scenografami, architektami wnętrz czy grafikami. Zgłaszają się do mnie przy okazji projektów, bo wiedzą, że aby powstało coś wyjątkowego potrzebne jest artystyczne spojrzenie zarówno od strony graficznej jak i technicznej. Uważam, że właśnie to wyróżnia nas na tle konkurencji – artystyczne spojrzenie na każdym etapie pracy. Klienci muszą wiedzieć, że pracują z pasjonatami, ludźmi którzy znają się na rzeczy i lubią swoją pracę.

Jak powstała nietypowa nazwa firmy? Zależało mi by nazwa była charakterystyczna a przy tym określała w sposób jasny to czym się zajmujemy. Nawiązanie do skrótów klawiszowych ma podkreślać prostotę procesu realizacji i sprawność działania. Klienci często uśmiechają się słysząc nazwę. Niekiedy przekręcają jej brzmienie. Nic nie szkodzi, cenimy jej wyjątkowość i śmieszne sytuacje które generuje.

Z opinii umieszczonych przez Waszych klientów w google wynika że poziom obsługi jest na bardzo wysokim poziomie, gratulujemy. Dziękujemy. Tak, kładziemy bardzo duży nacisk na poziom kontaktu z klientem. Staramy się zachować to co cenne w usługach: czyli miły, sprawny kontakt i partnerskie relacje niezależnie od tego czy jest to międzynarodowa korporacja czy świeżo startująca mikrofirma. Dlatego obecnie bardzo duży odsetek zamówień to nasi stali klienci lub osoby, którym zostaliśmy poleceni.

Główną usługą wytnij-wklej jest oklejanie witryn, dla kogo jest skierowana? To jedna z wielu usług jakie obecnie oferujemy, ale faktycznie była ona jedną z pierwszych. Każda firma posiadająca lokal z witryną sklepową musi zadbać o jej estetykę i wyróżnić się na tle konkurencji i właśnie dla tych przedsiębiorców skierowana jest ta oferta. Od tego jak oklejona zostanie witryna w sposób zasadniczy zależy czy przechodzień skorzysta z usługi właśnie w danym lokalu, czy wybierze inny. Ciekawa grafika na szybach to zatem jeden z argumentów, który pomaga w podjęciu decyzji przez potencjalnego klienta. Dodatkowo to również bardzo istotnych elementów tworzenia rozpoznawalności marki, nad którą każda firma powinna pracować.

Jaka powinna wyglądać zatem dobrze zaprojektowana grafika na witrynę.To co powinna zawierać jest oczywiście zależne od specyfiki branży jak i samego lokalu, ale jest kilka zasad ogólnych:

  • Profesjonalny projekt – Jakość projektu graficznego powinna być na wysokim poziomie i zlecony zawodowcom. Pamiętajmy, że są to reklamy w dużej skali z dużą siłą oddziaływania, dlatego równie duży może być sukces lub duża porażka jeśli projekt zostanie wykonany przez niewłaściwą osobę.
  • Przyciągnięcie uwagi – Pomyślmy o tym co przyciągnie uwagę potencjalnego klienta. Jednak nie jest to równoznaczne z krzykiem, czy nachalnością. Działajmy w myśl znanej zasadzie projektowej: „mniej znaczy więcej” Trzeba umieć wyważyć odpowiednio proporcje.
  • Zwięzła treść – Przemyślane krótkie treści są lepsze niż próba zawierania całej historii firmy drobnym druczkiem. Przechodzień ma kilka sekund, by mijając lokal przyswoić nasz przekaz. Powinien on być zatem możliwie krótki.
  • Spójny wizerunek – Tworząc każdy projekt związany z nasza marką musimy pamiętać o budowaniu spójnego wizerunku. Kierunek wizualny powinno narzucać nam już samo logo, jego charakter. Odpowiedni dobór krojów pisma, kolorystyki – to wszystko powinno być określone i ściśle przestrzegane w projekcie.
  • Właściwy dobór materiałów – Jest wiele typów folii służących do oklejania szyb i każda z nich ma swoją specyfikę oraz określone działanie. Jest folia do wycinania, folia do zadruku, folia dziurkowana OWV czy folia mrożona. Sprawdzą się w różnych sytuacjach a odpowiedni ich dobór jest kluczem do udanej realizacji. Nasz klient nie musi znać się na tym wszystkim. Wystarczy że przedstawi nam swoje założenia a my doradzimy jaki materiał będzie dla niego najlepszym rozwiązaniem.

Co jeśli firma nie ma własnego projektu
Jego przygotowanie może zlecić również nam. Uczestniczymy w całym procesie realizacji od projektu aż do montażu. Wspólnie z klientem wypracowujemy najlepszą grafikę, wprowadzimy wszelkie niezbędne poprawki aż do momentu gdy jest w pełni zadowolony.

Dziękuje bardzo za rozmowę, życzymy zatem ciekawych zleceń, świeżych pomysłów i dalszego rozwoju.

Artykuł sponsorowany

Wiadomości

Przy Brackiej znika beton, będą drzewa!

Trwa przebudowa Chmielnej, a przy okazji nowe oblicze zyska ulica Bracka w rejonie placu Pięciu Rogów. Dotychczasowy prowizoryczny parking ustąpi zieleni....

Fort 7 z pozowoleniem na budowę!

Rusza druga w Warszawie inwestycja dewelopera Atenor, który w ubiegłym roku ukończył projekt Lakeside. Firma uzyskała właśnie pozwolenie na budowę trzech...

Projekt Góraszka realizowany przez Nhood Services Poland z certyfikatem BREEAM Communities

Wielofunkcyjna inwestycja Projekt Góraszka, realizowana przez zespół Nhood Services Poland, otrzymała międzynarodowy certyfikat BREEAM Communities. Dokument potwierdza, że planowana inwestycja, łącząca...

Katowicka Residence. Nowy projekt mieszkaniowy Resi Capital S.A. w stolicy Górnego Śląska

Resi Capital S.A., spółka należąca do grupy kapitałowej Cavatina Group S.A., stale rozwija portfolio inwestycji mieszkaniowych w całym kraju, operując w...

Duże zainteresowanie wśród najemców wieżowocem The Bridge!

Ghelamco prowadzi zaawansowane rozmowy z potencjalnymi najemcami. Wśród nich może być jeden z największych banków w Polsce.

Popularna marka wkracza do Centrum Praskiego Koneser. Green Caffè Nero wzbogaca ofertę gastronomiczną kompleksu

25 kwietnia 2024 roku w Centrum Praskim Koneser – największym, zrewitalizowanym kompleksie mixed-use w Warszawie – otworzy się popularna i ceniona przez...

Polecane

Popularna marka wkracza do Centrum Praskiego Koneser. Green Caffè Nero wzbogaca ofertę gastronomiczną kompleksu

25 kwietnia 2024 roku w Centrum Praskim Koneser – największym, zrewitalizowanym kompleksie mixed-use w Warszawie – otworzy się popularna i ceniona przez...

Kultowa seria „Retro Warszawa” powraca do księgarń.

Już w maju ponownie pojawi się jedna z Waszych ulubionych serii WARSZAWA FOTO RETRO, która fotografiami opowiada o codzienności stolicy kolejnych...

Druga edycja Westfield Good Festival – baw się na koncertach, projektuj meble, odkryj proekologiczne postawy!

Już w czwartek, 18 kwietnia w Westfield Arkadia i Westfield Mokotów rozpocznie się II edycja festiwalu Westfield Good Festival. Na uczestników wydarzenia...

ZEROMAT – WYJĄTKOWA ATRAKCJA W CENTRUM WARSZAWY! POŻEGNAJ PEPSI MAX I OTRZYMAJ DWIE PUSZKI PEPSI ZERO CUKRU

Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa...

Konwiktorska Residence – najlepszy adres w sercu Warszawy

Przy Konwiktorskiej 4, zaledwie kilkadziesiąt metrów od Starego Miasta, powstaje kameralny apartamentowiec Konwiktorska Residence. W budynku znajdzie się tylko 78 luksusowych apartamentów....

18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski już w najbliższą niedzielę!

Już w najbliższą niedzielę, 24 marca, w stolicy wystartuje 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski oraz New Balance Bieg Na Piątkę. Na starcie...