SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Jak zaprojektować grafikę na witrynę sklepową?

Strona główna Nieruchomości Biura Jak zaprojektować grafikę na witrynę sklepową?

Rozmowa z właścicielem firmy WYTNIJ-WKLEJ Łukaszem Kowalskim, jednej z najlepiej rozpoznawalnych firm na rynku Warszawskiej reklamy.

Firma wytnij-wklej.pl obchodzi w tym roku 7 lat swojego istnienia. Jak to się wszystko zaczęło? Ukończyłem Akademie Sztuk Pięknych w Warszawie na wydziale grafiki. Moje zamiłowanie do realizacji w dużej skali sprawiło, że zająłem się reklamą wielkoformatową. Obecnie wielu moich znajomych ze studiów jest scenografami, architektami wnętrz czy grafikami. Zgłaszają się do mnie przy okazji projektów, bo wiedzą, że aby powstało coś wyjątkowego potrzebne jest artystyczne spojrzenie zarówno od strony graficznej jak i technicznej. Uważam, że właśnie to wyróżnia nas na tle konkurencji – artystyczne spojrzenie na każdym etapie pracy. Klienci muszą wiedzieć, że pracują z pasjonatami, ludźmi którzy znają się na rzeczy i lubią swoją pracę.

Jak powstała nietypowa nazwa firmy? Zależało mi by nazwa była charakterystyczna a przy tym określała w sposób jasny to czym się zajmujemy. Nawiązanie do skrótów klawiszowych ma podkreślać prostotę procesu realizacji i sprawność działania. Klienci często uśmiechają się słysząc nazwę. Niekiedy przekręcają jej brzmienie. Nic nie szkodzi, cenimy jej wyjątkowość i śmieszne sytuacje które generuje.

Z opinii umieszczonych przez Waszych klientów w google wynika że poziom obsługi jest na bardzo wysokim poziomie, gratulujemy. Dziękujemy. Tak, kładziemy bardzo duży nacisk na poziom kontaktu z klientem. Staramy się zachować to co cenne w usługach: czyli miły, sprawny kontakt i partnerskie relacje niezależnie od tego czy jest to międzynarodowa korporacja czy świeżo startująca mikrofirma. Dlatego obecnie bardzo duży odsetek zamówień to nasi stali klienci lub osoby, którym zostaliśmy poleceni.

Główną usługą wytnij-wklej jest oklejanie witryn, dla kogo jest skierowana? To jedna z wielu usług jakie obecnie oferujemy, ale faktycznie była ona jedną z pierwszych. Każda firma posiadająca lokal z witryną sklepową musi zadbać o jej estetykę i wyróżnić się na tle konkurencji i właśnie dla tych przedsiębiorców skierowana jest ta oferta. Od tego jak oklejona zostanie witryna w sposób zasadniczy zależy czy przechodzień skorzysta z usługi właśnie w danym lokalu, czy wybierze inny. Ciekawa grafika na szybach to zatem jeden z argumentów, który pomaga w podjęciu decyzji przez potencjalnego klienta. Dodatkowo to również bardzo istotnych elementów tworzenia rozpoznawalności marki, nad którą każda firma powinna pracować.

Jaka powinna wyglądać zatem dobrze zaprojektowana grafika na witrynę.To co powinna zawierać jest oczywiście zależne od specyfiki branży jak i samego lokalu, ale jest kilka zasad ogólnych:

  • Profesjonalny projekt – Jakość projektu graficznego powinna być na wysokim poziomie i zlecony zawodowcom. Pamiętajmy, że są to reklamy w dużej skali z dużą siłą oddziaływania, dlatego równie duży może być sukces lub duża porażka jeśli projekt zostanie wykonany przez niewłaściwą osobę.
  • Przyciągnięcie uwagi – Pomyślmy o tym co przyciągnie uwagę potencjalnego klienta. Jednak nie jest to równoznaczne z krzykiem, czy nachalnością. Działajmy w myśl znanej zasadzie projektowej: „mniej znaczy więcej” Trzeba umieć wyważyć odpowiednio proporcje.
  • Zwięzła treść – Przemyślane krótkie treści są lepsze niż próba zawierania całej historii firmy drobnym druczkiem. Przechodzień ma kilka sekund, by mijając lokal przyswoić nasz przekaz. Powinien on być zatem możliwie krótki.
  • Spójny wizerunek – Tworząc każdy projekt związany z nasza marką musimy pamiętać o budowaniu spójnego wizerunku. Kierunek wizualny powinno narzucać nam już samo logo, jego charakter. Odpowiedni dobór krojów pisma, kolorystyki – to wszystko powinno być określone i ściśle przestrzegane w projekcie.
  • Właściwy dobór materiałów – Jest wiele typów folii służących do oklejania szyb i każda z nich ma swoją specyfikę oraz określone działanie. Jest folia do wycinania, folia do zadruku, folia dziurkowana OWV czy folia mrożona. Sprawdzą się w różnych sytuacjach a odpowiedni ich dobór jest kluczem do udanej realizacji. Nasz klient nie musi znać się na tym wszystkim. Wystarczy że przedstawi nam swoje założenia a my doradzimy jaki materiał będzie dla niego najlepszym rozwiązaniem.

Co jeśli firma nie ma własnego projektu
Jego przygotowanie może zlecić również nam. Uczestniczymy w całym procesie realizacji od projektu aż do montażu. Wspólnie z klientem wypracowujemy najlepszą grafikę, wprowadzimy wszelkie niezbędne poprawki aż do momentu gdy jest w pełni zadowolony.

Dziękuje bardzo za rozmowę, życzymy zatem ciekawych zleceń, świeżych pomysłów i dalszego rozwoju.

Artykuł sponsorowany

Wiadomości

TVP wybuduje kosmiczne muzuem!

Telewizja Polska przy ulicy Woronicza, obok siedziby głównej, chce wybudować muzeum telewizyjno-filmowe. Futurystyczny budynek swoją bryłą przypomina statek kosmiczny. Kilka...

Piesi będą bezpieczniejsi na Obozowej

Drogowcy rozpoczęli skracanie przejścia dla pieszych przez ul. Obozową w rejonie ulic Radziwie i Wawrzyszewskiej. Wprowadzana zmiana to efekt audytu...

Wojewoda wydał pozwolenie na budowę stacji II linii metra

Wojewoda Mazowiecki wydał pozwolenie na budowę dotyczącą II linii metra w Warszawie (III etap realizacji odcinka zachodniego od szlaku za stacją...

“Czerwony dywan” na placu Piłsudskiego gotowy

Zakończyła się trwająca kilka miesięcy przebudowa palcu Piłsudskiego. Plac jest nie tylko większy, ale również zyskał czerwony kilkudziesięciometrowy "dywan" z czerwonego...

Rusza budowa tramwaju na Wilanów. Duże zmiany w ruchu drogowym!

Rusza budowa tramwaju do Wilanowa. Pierwsze prace rozpoczną się pod koniec sierpnia, ale wcześniej tramwajarze muszą przeprowadzić roboty przygotowawcze na ulicach,...

TVP podpisało umowę na budowę nowej siedziby TAI

Telewizja Polska wyda 600 mln zł na nową siedzibę TVP Info. Do finalizacji umowy doszło w ubiegłym tygodniu. Telewizja Polska...

Polecane

Festiwal Miejski w Pasażu Wiecha nabiera tempa Sprawdź, co będzie działo się w dniach 11-13 sierpnia

W Pasażu Wiecha za Domami Towarowymi Wars Sawa Junior trwa letni Festiwal Miejski, pełen atrakcji dla uczestników w każdym wieku. W tym...

W sierpniu serce Warszawy będzie bić nowym rytmem! Festiwal Miejski 2022 w Pasażu Wiecha

Spektakle uliczne z udziałem artystów z całej Europy - pokazy sztuk teatralnych i cyrkowych; koncerty muzyczne i dancingi; warsztaty rękodzielnicze, akcja ekologiczna...

Trwa Festiwalowe Lato Konesera pełne sztuki. Mnóstwo wydarzeń kulturalnych w jednym miejscu

Wystawy, koncerty, pokazy kinowe czy Polski Festiwal Stand-upu. To wszystko w sierpniu czeka na uczestników Festiwalowego Lata Konesera. Wakacyjne wydarzenia w Centrum...

Konkurs fotograficzny – Lato w Browarach

Lato w pełni a my wracamy do Was z kolejnym super konkursem fotograficznym organizowanym wspólnie z Browarami Warszawskimi (@browarywarszawskie). Pokażcie nam...

XTB wyznacza nowy trend reklamy na wysokości

XTB S.A., jeden z największych domów maklerskich z główną siedzibą w Warszawie przy rondzie Daszyńskiego, jako pierwsza w Polsce firma zdecydowała...

Festiwalowe Lato Konesera czas start! Magnetyczne wydarzenia na Pradze przez całe wakacje

Sześć intrygujących festiwali, wspaniałe wystawy, spektakle teatralne, warsztaty i dziesiątki innych wydarzeń. Tak w telegraficznym skrócie wygląda harmonogram Festiwalowego Lata Konesera. Podczas...