REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

innogy oficjalnie pod nazwą E.ON

Strona główna Infrastruktura innogy oficjalnie pod nazwą E.ON

innogy Polska zmieniło się w E.ON Polska. Nowy logotyp pojawił się już w materiałach i korespondencji do klientów. Od września prowadzona jest kampania informacyjna PoznajMY się o zmianie marki. Firma mówi w niej także swojej nowej strategii i działaniach na rzecz społeczności lokalnych. Plany biznesowe E.ON skoncentrowane są przede wszystkim na transformacji energetycznej.

Zmiana marki jest ostatnim etapem dwuletniego procesu integracji innogy z Grupą E.ON, który rozpoczął się w 2019 roku. Nowe nazwy i logotypy zyskały również pozostałe spółki należące do Grupy E.ON. Warszawski dystrybutor energii od dziś działa jako Stoen Operator. FOTON Technik zmienił nazwę na E.ON FOTON, a innogy Polska Solutions – na E.ON Polska Solutions. Nazwa spółki E.ON edis pozostaje bez zmian.

Grupa E.ON to jeden z wiodących europejskich koncernów energetycznych., który jest właścicielem ponad 1,3 mln km sieci dystrybucyjnych energii elektrycznej, gazu i ciepła w całej Europie. Wartość regulacyjna aktywów sieciowych wynosi ok. 35 mld EUR, co czyni E.ON jednym z największych globalnie podmiotów energetycznych. Grupa obsługuje około 53 miliony klientów na 15 rynkach. Zatrudnia łącznie ponad 78 tysięcy osób, w tym 3500 w spółkach na terenie Polski. W naszym kraju E.ON działa od 20 lat. Produkuje i dystrybuuje energię elektryczną, gaz, ciepło i chłód do klientów indywidualnych, sektora publicznego i klientów biznesowych na terenie całego kraju. Głównym rynkiem w obszarze sprzedaży energii elektrycznej jest Warszawa, gdzie E.ON Polska obsługuje ponad 1 mln klientów.

Wspólnie w kierunku neutralności klimatycznej

Neutralność klimatyczna jest filarem strategii E.ON. Firma na terenie Polski od lat sukcesywnie zachęca klientów do większego zaangażowania w aktywności proekologiczne. Tej filozofii odpowiada hasło firmy: MY może więcej. Ma ono oddawać przekonanie, jak ważne jest współdziałanie, a każda, nawet najmniejsza inicjatywa ma znaczenie i przybliża nas do ważnych i pozytywnych zmian na rzecz środowiska i klimatu.

W ostatnich miesiącach firma ogłosiła kilka projektów spójnych z filozofią MY może więcej. Każdy z nich ma angażować społeczności lokalne i inspirować innych do działania. Wśród tych inicjatyw jest mapa eko firm i instytucji. Ma ona zebrać w jednym miejscu i pokazać jak najwięcej ekologicznych pomysłów, które firmy wprowadziły, by redukować swój ślad węglowy. Do tej pory do projektu zgłosiło się kilkadziesiąt organizacji, które w ramach prowadzenia własnej działalności kierują się ideą zrównoważonego rozwoju.

W ostatnim czasie E.ON w Polsce zaprosił do wspólnego projektu także warszawskie wspólnoty mieszkaniowe i spółdzielnie. Celem inicjatywy było zaprezentowanie przez zgłaszających pomysłów na działania lokalne służące ochronie środowiska naturalnego lub zazielenianiu otoczenia miejskiego. Do wygrania natomiast były instalacje fotowoltaiczne finansowane przez E.ON. Pierwszy tego typu projekt skierowany był do wspólnot mieszkaniowych i spółdzielni. Na dniach ruszy analogiczny projekt skierowany do stołecznych szkół.

– W naszej działalności biznesowej będziemy opierać się na idei świadomego ekologiczne społeczeństwa. I nie chodzi tu tylko o pojedynczych konsumentów, ale również mały i duży bizne – mówi Andrzej Modzelewski, prezes E.ON Polska. – Chcemy pracować na rzecz naszych klientów i społeczności lokalnych. Doceniamy ogromne zaangażowanie konsumentów i firm w działania ekologiczne, także w te, które do tej pory realizowaliśmy wspólnie z nimi. Wierzymy, że razem możemy więcej, stąd nasze hasło, mówiące: MY może więcej. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że do osiągnięcia założonych celów potrzebujemy inwestycji w  infrastrukturę energetyczną, dekarbonizację energetyki oraz nowoczesne cyfrowe rozwiązania – dodaje.

Digitalizacja i nowoczesne sieci zredukują emisję CO2

Grupa E.ON dąży do całkowitego zredukowania emisji dwutlenku węgla z zasobów należących do firmy do 2040 roku. Globalny program inwestycyjny marki jest w pełni skoncentrowany na zrównoważonym rozwoju. Od 85 do 90 proc. planowanych globalnych działań inwestycyjnych Grupy spełnia jego surowe kryteria. Założeniem strategicznym jest wyposażanie klientów w narzędzia do udziału w transformacji energetycznej i oferowanie zielonych produktów i usług. Firma stawia na takie rozwiązania jak autonomiczne energetycznie gospodarstwa domowe, niezależne źródła energii, rozwiązania zwiększające efektywność energetyczną w różnych obszarach życia oraz takie, które przyczyniają się do zrównoważonego stylu życia.

Jednym z podstawowych działań, na których chce skoncentrować się E.ON to intensywna cyfryzacja usług. Platformy cyfrowe usprawnią ogólne operacje, jednocześnie redukując koszty i emisję dwutlenku węgla. Do 2026 roku Grupa E.ON zainwestuje około 2 miliardów euro w celu cyfryzacji planowania, monitorowania i kontroli sieci elektroenergetycznej. Dzięki temu będzie jednym z pierwszych podmiotów energetycznych, które będą miały pełną cyfrową kontrolę nad swoją infrastrukturą sieciową na wszystkich poziomach napięcia. E.ON będzie również oferować rozwiązania cyfrowe stronom trzecim. W ciągu najbliższych pięciu lat sieci zintegrują od 35 do 40 gigawatów dodatkowej mocy OZE. Łącznie Grupa E.ON zainwestuje około 22 miliardów euro w rozbudowę sieci energetycznych w regionach, w których prowadzi biznes.

– E.ON planuje dalsze inwestycje w nowoczesną infrastrukturę energetyczną w Polsce, mając jednocześnie na uwadze uwarunkowania ekonomiczne i potrzeby mieszkańców – dodaje Andrzej Modzelewski. – Integracja z Grupą E.ON zapewni klientom indywidualnym i biznesowym większy wybór usług, począwszy od energii elektrycznej, ciepła i chłodu, a skończywszy na produktach okołoenergetycznych. Firma będzie kontynuować digitalizację usług, co stanowi jeden z głównych elementów naszej strategii transformacji w kierunku gospodarki niskoemisyjnej. Zamierzamy też zainicjować swoją działalność w obszarze energetyki wodorowej, a także utrzymać maksymalne zaangażowanie w sektor e-mobility oraz rozwiązania przemysłu 4.0 – kończy.

Klienci od teraz w Mój E.ON

13 grudnia innogy zmieniła nazwę na E.ON. Na materiałach oraz dokumentach firmowych, budynkach i w salonach obsługi pojawiło się nowe logo. Portal obsługi klientów Mój E.ON zastąpił wcześniejszy portal Moje innogy.  Wszystkie obowiązujące umowy i ich warunki pozostają bez zmian, a klienci nie muszą podejmować żadnych działań ze swojej strony. Pod nową marką będzie także kontynuowane wprowadzanie udogodnień dla osób odwiedzających stacjonarne salony obsługi.

Klienci zostali indywidualnie poinformowani o zmianie pocztą tradycyjną lub mailową. Od września trwa również kampania PoznajMY się, w trakcie której E.ON przedstawia wartości marki. Mieszkańcy Warszawy i właściciele firm działających w stolicy opowiadają w niej, jak wspólnie z E.ON są w stanie realizować swoje inicjatywy, a także prowadzić biznes kierując się ideą zrównoważonego rozwoju. Dodatkowo uruchomiona została strona eon.innogy.pl, a w mediach trwa kampania informacyjna mająca w prosty sposób przekazać klientom najważniejsze wiadomości dotyczące rebrandingu.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

Wiadomości

Majówka z ABBĄ w Parku Fontann

Po ubiegłorocznym sezonie z bohaterami filmów Disneya, fontanny zatańczą w rytm przebojów legendarnej grupy ABBA. Na weekend majowy zaplanowano inaugurację pokazów...

Plac Pięciu Rogów i milionów odwiedzających

Warszawianki i warszawiacy polubili Plac Pięciu Rogów – wynika z badań, przeprowadzonych przez stołeczny Zarząd Dróg Miejskich. Tylko w jeden z...

REWOLUCJA W PARKOWANIU. NIEBIESKA TABLICA WSKAŻE PARKING

Nie wiesz, gdzie znajduje się najbliższy parking? A kiedy go znajdziesz obawiasz się, że wszystkie miejsca są już zajęte? Jeszcze w tym...

Rynek mieszkaniowy powoli wraca do równowagi. Deweloperzy stawiają na współpracę z samorządami

18 kwietnia br. w Łodzi odbyło się jedno z największych wydarzeń branży mieszkaniowej tego roku - ogólnopolska konferencja “Miasta i Deweloperzy”, organizowana...

17. Nagroda Literacka Warszawy – nominacje

W Światowym Dniu Książki (23 kwietnia) ogłaszamy nominacje do Nagrody Literackiej Warszawy. Jury wskazało 15 najlepszych książek minionego roku w pięciu...

U-City i BLANCO od ACCIONA z certyfikatami BREEAM Interim

Powstające na warszawskim Ursusie osiedle U-CITY otrzymało certyfikat BREEAM Interim. To kolejna po BLANCO inwestycja firmy deweloperskiej ACCIONA z takim wyróżnieniem....

Polecane

Popularna marka wkracza do Centrum Praskiego Koneser. Green Caffè Nero wzbogaca ofertę gastronomiczną kompleksu

25 kwietnia 2024 roku w Centrum Praskim Koneser – największym, zrewitalizowanym kompleksie mixed-use w Warszawie – otworzy się popularna i ceniona przez...

Kultowa seria „Retro Warszawa” powraca do księgarń.

Już w maju ponownie pojawi się jedna z Waszych ulubionych serii WARSZAWA FOTO RETRO, która fotografiami opowiada o codzienności stolicy kolejnych...

Druga edycja Westfield Good Festival – baw się na koncertach, projektuj meble, odkryj proekologiczne postawy!

Już w czwartek, 18 kwietnia w Westfield Arkadia i Westfield Mokotów rozpocznie się II edycja festiwalu Westfield Good Festival. Na uczestników wydarzenia...

ZEROMAT – WYJĄTKOWA ATRAKCJA W CENTRUM WARSZAWY! POŻEGNAJ PEPSI MAX I OTRZYMAJ DWIE PUSZKI PEPSI ZERO CUKRU

Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa...

Konwiktorska Residence – najlepszy adres w sercu Warszawy

Przy Konwiktorskiej 4, zaledwie kilkadziesiąt metrów od Starego Miasta, powstaje kameralny apartamentowiec Konwiktorska Residence. W budynku znajdzie się tylko 78 luksusowych apartamentów....

18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski już w najbliższą niedzielę!

Już w najbliższą niedzielę, 24 marca, w stolicy wystartuje 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski oraz New Balance Bieg Na Piątkę. Na starcie...