REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

innogy oficjalnie pod nazwą E.ON

Strona główna Infrastruktura innogy oficjalnie pod nazwą E.ON

innogy Polska zmieniło się w E.ON Polska. Nowy logotyp pojawił się już w materiałach i korespondencji do klientów. Od września prowadzona jest kampania informacyjna PoznajMY się o zmianie marki. Firma mówi w niej także swojej nowej strategii i działaniach na rzecz społeczności lokalnych. Plany biznesowe E.ON skoncentrowane są przede wszystkim na transformacji energetycznej.

Zmiana marki jest ostatnim etapem dwuletniego procesu integracji innogy z Grupą E.ON, który rozpoczął się w 2019 roku. Nowe nazwy i logotypy zyskały również pozostałe spółki należące do Grupy E.ON. Warszawski dystrybutor energii od dziś działa jako Stoen Operator. FOTON Technik zmienił nazwę na E.ON FOTON, a innogy Polska Solutions – na E.ON Polska Solutions. Nazwa spółki E.ON edis pozostaje bez zmian.

Grupa E.ON to jeden z wiodących europejskich koncernów energetycznych., który jest właścicielem ponad 1,3 mln km sieci dystrybucyjnych energii elektrycznej, gazu i ciepła w całej Europie. Wartość regulacyjna aktywów sieciowych wynosi ok. 35 mld EUR, co czyni E.ON jednym z największych globalnie podmiotów energetycznych. Grupa obsługuje około 53 miliony klientów na 15 rynkach. Zatrudnia łącznie ponad 78 tysięcy osób, w tym 3500 w spółkach na terenie Polski. W naszym kraju E.ON działa od 20 lat. Produkuje i dystrybuuje energię elektryczną, gaz, ciepło i chłód do klientów indywidualnych, sektora publicznego i klientów biznesowych na terenie całego kraju. Głównym rynkiem w obszarze sprzedaży energii elektrycznej jest Warszawa, gdzie E.ON Polska obsługuje ponad 1 mln klientów.

Wspólnie w kierunku neutralności klimatycznej

Neutralność klimatyczna jest filarem strategii E.ON. Firma na terenie Polski od lat sukcesywnie zachęca klientów do większego zaangażowania w aktywności proekologiczne. Tej filozofii odpowiada hasło firmy: MY może więcej. Ma ono oddawać przekonanie, jak ważne jest współdziałanie, a każda, nawet najmniejsza inicjatywa ma znaczenie i przybliża nas do ważnych i pozytywnych zmian na rzecz środowiska i klimatu.

W ostatnich miesiącach firma ogłosiła kilka projektów spójnych z filozofią MY może więcej. Każdy z nich ma angażować społeczności lokalne i inspirować innych do działania. Wśród tych inicjatyw jest mapa eko firm i instytucji. Ma ona zebrać w jednym miejscu i pokazać jak najwięcej ekologicznych pomysłów, które firmy wprowadziły, by redukować swój ślad węglowy. Do tej pory do projektu zgłosiło się kilkadziesiąt organizacji, które w ramach prowadzenia własnej działalności kierują się ideą zrównoważonego rozwoju.

W ostatnim czasie E.ON w Polsce zaprosił do wspólnego projektu także warszawskie wspólnoty mieszkaniowe i spółdzielnie. Celem inicjatywy było zaprezentowanie przez zgłaszających pomysłów na działania lokalne służące ochronie środowiska naturalnego lub zazielenianiu otoczenia miejskiego. Do wygrania natomiast były instalacje fotowoltaiczne finansowane przez E.ON. Pierwszy tego typu projekt skierowany był do wspólnot mieszkaniowych i spółdzielni. Na dniach ruszy analogiczny projekt skierowany do stołecznych szkół.

– W naszej działalności biznesowej będziemy opierać się na idei świadomego ekologiczne społeczeństwa. I nie chodzi tu tylko o pojedynczych konsumentów, ale również mały i duży bizne – mówi Andrzej Modzelewski, prezes E.ON Polska. – Chcemy pracować na rzecz naszych klientów i społeczności lokalnych. Doceniamy ogromne zaangażowanie konsumentów i firm w działania ekologiczne, także w te, które do tej pory realizowaliśmy wspólnie z nimi. Wierzymy, że razem możemy więcej, stąd nasze hasło, mówiące: MY może więcej. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że do osiągnięcia założonych celów potrzebujemy inwestycji w  infrastrukturę energetyczną, dekarbonizację energetyki oraz nowoczesne cyfrowe rozwiązania – dodaje.

Digitalizacja i nowoczesne sieci zredukują emisję CO2

Grupa E.ON dąży do całkowitego zredukowania emisji dwutlenku węgla z zasobów należących do firmy do 2040 roku. Globalny program inwestycyjny marki jest w pełni skoncentrowany na zrównoważonym rozwoju. Od 85 do 90 proc. planowanych globalnych działań inwestycyjnych Grupy spełnia jego surowe kryteria. Założeniem strategicznym jest wyposażanie klientów w narzędzia do udziału w transformacji energetycznej i oferowanie zielonych produktów i usług. Firma stawia na takie rozwiązania jak autonomiczne energetycznie gospodarstwa domowe, niezależne źródła energii, rozwiązania zwiększające efektywność energetyczną w różnych obszarach życia oraz takie, które przyczyniają się do zrównoważonego stylu życia.

Jednym z podstawowych działań, na których chce skoncentrować się E.ON to intensywna cyfryzacja usług. Platformy cyfrowe usprawnią ogólne operacje, jednocześnie redukując koszty i emisję dwutlenku węgla. Do 2026 roku Grupa E.ON zainwestuje około 2 miliardów euro w celu cyfryzacji planowania, monitorowania i kontroli sieci elektroenergetycznej. Dzięki temu będzie jednym z pierwszych podmiotów energetycznych, które będą miały pełną cyfrową kontrolę nad swoją infrastrukturą sieciową na wszystkich poziomach napięcia. E.ON będzie również oferować rozwiązania cyfrowe stronom trzecim. W ciągu najbliższych pięciu lat sieci zintegrują od 35 do 40 gigawatów dodatkowej mocy OZE. Łącznie Grupa E.ON zainwestuje około 22 miliardów euro w rozbudowę sieci energetycznych w regionach, w których prowadzi biznes.

– E.ON planuje dalsze inwestycje w nowoczesną infrastrukturę energetyczną w Polsce, mając jednocześnie na uwadze uwarunkowania ekonomiczne i potrzeby mieszkańców – dodaje Andrzej Modzelewski. – Integracja z Grupą E.ON zapewni klientom indywidualnym i biznesowym większy wybór usług, począwszy od energii elektrycznej, ciepła i chłodu, a skończywszy na produktach okołoenergetycznych. Firma będzie kontynuować digitalizację usług, co stanowi jeden z głównych elementów naszej strategii transformacji w kierunku gospodarki niskoemisyjnej. Zamierzamy też zainicjować swoją działalność w obszarze energetyki wodorowej, a także utrzymać maksymalne zaangażowanie w sektor e-mobility oraz rozwiązania przemysłu 4.0 – kończy.

Klienci od teraz w Mój E.ON

13 grudnia innogy zmieniła nazwę na E.ON. Na materiałach oraz dokumentach firmowych, budynkach i w salonach obsługi pojawiło się nowe logo. Portal obsługi klientów Mój E.ON zastąpił wcześniejszy portal Moje innogy.  Wszystkie obowiązujące umowy i ich warunki pozostają bez zmian, a klienci nie muszą podejmować żadnych działań ze swojej strony. Pod nową marką będzie także kontynuowane wprowadzanie udogodnień dla osób odwiedzających stacjonarne salony obsługi.

Klienci zostali indywidualnie poinformowani o zmianie pocztą tradycyjną lub mailową. Od września trwa również kampania PoznajMY się, w trakcie której E.ON przedstawia wartości marki. Mieszkańcy Warszawy i właściciele firm działających w stolicy opowiadają w niej, jak wspólnie z E.ON są w stanie realizować swoje inicjatywy, a także prowadzić biznes kierując się ideą zrównoważonego rozwoju. Dodatkowo uruchomiona została strona eon.innogy.pl, a w mediach trwa kampania informacyjna mająca w prosty sposób przekazać klientom najważniejsze wiadomości dotyczące rebrandingu.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

Wiadomości

Odbudowa Pałacu Saskiego przyspieszy! Wiemy, co ze schodami smoleńskimi!

Minister Kultury Bartłomiej Sienkiewicz w rozmowie z Tomaszem Sekielskim dla "Newsweeka" zapowiedział, że chce przyspieszyć odbudowę Pałacu Saskiego. Minister chce...

Stołeczny rynek hotelowy przyspiesza!

Stołeczny rynek hotelowy jest liderem ożywienia w 2023 roku wśród sześciu stolic Europy Środkowo-Wschodniej (CEE-6) Eksperci międzynarodowej firmy...

Nowe miejsce dla dzieci i rodzin w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Interaktywne muzeum „Kleks. Magia Kina” otworzy się już wkrótce

Centrum Praskie Koneser w Warszawie rozwija ofertę dla dzieci, młodzieży i całych rodzin. W II połowie 2024 roku powstanie tam audiowizualna, immersyjna wystawa „Kleks....

Bouygues Immobilier Polska z trzema nowymi inwestycjami w I kwartale tego roku

Bouygues Immobilier Polska wprowadza do sprzedaży nowe mieszkania w stolicy. Łącznie do końca I kwartału firma wystartuje ze sprzedażą...

Firmy Orbis S.A. i Accor Services Poland zostają na dłużej w budynku Lumen

Orbis S.A. i Accor Services Poland od kwietnia br. przedłużają na kolejne lata umowy najmu w warszawskim biurowcu Lumen. W obu...

W Wawrze powstaną nowe mieszkania TBS

Po odblokowaniu środków z Krajowego Planu Odbudowy Warszawa ma szanse na wsparcie przedsięwzięć o zwiększonej efektywności energetycznej....

Polecane

Bieg Na Szczyt Rondo 1 próbą generalną przed mistrzostwami świata

16 marca odbędzie się 12. edycja Biegu Na Szczyt Rondo 1, czyli kultowego biegu po schodach na 37. piętro warszawskiego biurowca...

Od Służewa do Szpiegowa: osiedle Służew nad Dolinką

Służew nad Dolinką to bez wątpienia jedno z najbardziej wyjątkowych osiedli w Warszawie, mimo że niemal identyczne bloki znaleźć można...

XIV Warszawskie Targi Mieszkaniowe Dom 2024

Już za 2 tygodnie (17-18.02.2024 ) w Pałacu Kultury i Nauki odbędą się Warszawskie Targi Mieszkaniowe DOM 2024. To już czternasta...

Po drodze do szczęścia Macieja Hamerlińskiego. Zaproszenie na spotkanie z autorem

2 lutego o godz. 19.00 na terenie Toru Wyśigów Konnych odbędzie się spotkanie z Maciejem Hamerlińskim, którego książka Po drodze...

Nagroda Architektoniczna Prezydenta Warszawy – ruszyły zgłoszenia

Biurowiec, szkoła, a może park? Od dziś warszawianki i warszawiacy mogą zgłaszać swoje ulubione miejsca i inwestycje w mieście do jubileuszowej...

Skyliner Everest Run już w lutym – ruszyły zapisy

Już niebawem wystartuje VIII edycja charytatywnego wydarzenia Everest Run. 24-godzinny bieg po schodach po raz drugi odbędzie się w warszawskim...