Po dziewięciu miesiącach od rozpoczęcia budowy bryła nowej części FACTORY Ursus, która powstaje w sąsiedztwie dotychczasowego centrum, jest już gotowa. Inwestycja prowadzona przez hiszpańskiego developera NEINVER przebiega zgodnie z harmonogramem. Niektóre prace wyprzedziły nawet planowane terminy. Otwarcie nowego centrum planowane jest na IV kwartał tego roku.
Zamontowana jest już elewacja budynku. W ostatnich dniach zainstalowano windy i schody ruchome. Zakończono też prace na nowym parkingu podziemnym pod nowym centrum na ponad 250 samochodów. Tym samym rozbudowa centrum weszła w nową, trzecią fazę, a prace przenoszą się do wnętrza budynku. W aktualnie działającym centrum, które jest znane warszawiakom od 12 lat, rozpoczynają się prace modernizacyjne. FACTORY Ursus zyska nową posadzkę, oświetlenie i elewację. Prace będą prowadzone tylko w nocy, nie będą wpływały na komfort zakupów gości centrum.
Dzięki rozbudowie FACTORY Ursus zwiększy powierzchnie z obecnych 13 700 m2 do 19 900 m2. Liczba salonów wzrośnie z obecnych 80 do 110. Pojemność przestrzeni parkingowej dla gości centrum zwiększy się z 440 do 850 miejsc. Budynek będzie efektywniejszy energetycznie, przyjaźniejszy środowisku i wygodniejszy dla klientów.
Generalnym wykonawcą prac budowlanych jest firma Agmet sp. z o.o. Generalnym projektantem jest studio architektoniczne SUD Architectes.
FACTORY Warszawa Ursus przyjęło pierwszych klientów w grudniu 2002 roku jako pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce. Od ponad 10 lat utrzymuje pozycję najpopularniejszego outletu w kraju, gromadząc ulubione marki Polaków, również te z tzw. wyższej półki: Liu Jo, Guess, Adidas, Puma, Nike, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lacoste, Triumph, Reserved, Levi’s, Diverse, Vero Moda, House czy Calvin Klein Underwear.
FACTORY Warszawa Ursus jest zlokalizowane w południowo-zachodniej części Warszawy. Dojazd z centrum miasta i okolicznych miejscowości jest możliwy w ciągu 20 minut nie tylko samochodem, lecz także komunikacją publiczną: autobusami i koleją podmiejską.