Firma Avon zrealizowała koncepcję „One place, one Avon” przenosząc wszystkie swoje warszawskie biura, wcześniej porozrzucane po mieście, do budynku Celebro i głównej siedziby firmy, znajdującej się po sąsiedzku.
Na nowej powierzchni 4,5 tys. mkw., przeznaczonej dla 350 osób, Tétris wykonał prace fit-outowe, a także uzupełnił projekt o elementy dekoracyjne. W ten sposób motywem przewodnim we wnętrzu stało się koło, a każde z pięter charakteryzuje inny kolor.
Katalogi Avon mienią się pięknie kolorami oferowanych produktów, zachęcając do wypróbowania nowych odcieni, zapachów i wzorów. Ten klimat odzwierciedla nowe warszawskie biuro firmy, tworząc przestronną, tętniącą życiem, ale i przytulną przestrzeń do pracy, w której każdy może przetestować produkty Avon.
Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie koła jako motywu przewodniego wystroju. Jest to kształt kojarzący się z większym dynamizmem, a jednocześnie nawiązujący do okrągłych opakowań kosmetyków Avon. Widzimy go w postaci luster, elementów oświetlenia, ozdobnych paneli ściennych czy też np. wzorów na szklanych ścianach. Natomiast do ekspozycji produktów zaproponowaliśmy toaletki z przeszkleniami. – opowiada Hanna Ruszkowska-Świąder, Senior Architect w Tétris
Wystrój pod klucz w trzy miesiące