Ponad 120 metrów kwadratowych powierzchni zajmie salon Bytom w powstającej w sąsiedztwie węzła komunikacyjnego na warszawskich Bielanach Galerii Młociny. Nowy sklep marki ulokuje się w Alei Mody, która stanie się jedną z kluczowych destynacji modowych w stolicy. Otwarcie wynajętego w ponad 90 proc. obiektu planowane jest wiosną bieżącego roku. Bytom w Warszawie, na Bielanach
Kolejną modną nowością na liście najemców budowanego i wynajmowanego przez Echo Investment obiektu będzie flagowy sklep należący do sieci Bytom. Szesnasty salon w stolicy rozgości się na powierzchni 126 mkw. Wnętrze jednego z największych sklepów Bytom nad Wisłą będzie miało wyjątkowo męski charakter i urządzone zostanie w zgodzie z najnowszym wzorem aranżacji marki. Całość wnętrza – dedykowana współczesnym mężczyznom i ich potrzebie komfortu – to próba pogodzenia dostojnych i wyrafinowanych rozwiązań estetycznych z podstawowym aspektem sklepu opartym na jego funkcjonalności.
– Trudno sobie wyobrazić Galerię Młociny bez Bytomia. Dzięki nowemu najemcy segment mody męskiej w naszym projekcie będzie miał niezwykle silną reprezentację – mówi Michał Banasik, senior leasing manager z Działu Centrów Handlowych Echo Investment.
Bytom to propozycja dla nieco bardziej konserwatywnych mężczyzn. Odwołująca się do ponad 70-letniej tradycji męskiego krawiectwa marka znana jest przede wszystkim z szytych w polskich szwalniach z najlepszych gatunkowo włoskich tkanin garniturów, a także z wełnianych płaszczy w klasycznych fasonach. W ostatnich latach Bytom dał się poznać jako marka promująca dorobek rodzimej sztuki i kultury wprowadzając kolekcje: BYTOM – IKONY, BOTOM – KOLEKCJA SZTUKI mające na celu przypominanie wybitnych postaci polskiej kultury i sztuki, podejmując współpracę przy kolekcjach i kampaniach z polskimi artystami, aktorami, fotografami i muzykami.