Brain Embassy nie zwalnia tempa rozwoju i powiększa swoje portfolio o nowe przestrzenie coworkingowe. W styczniu 2022 r. zostanie otwarta kolejna, piąta już lokalizacja. Nowe miejsce pojawi się w samym centrum Warszawy, w budynku dawnego Teatru Kwadrat, przy ul. Czackiego.
Brain Embassy to jedna z wiodących marek coworkingowych w Polsce – obecnie powiększa swój zasięg na mapie Warszawy o nową lokalizację. Budynek przy ul. Czackiego 15/17 mieści się w ścisłym centrum miasta – w pobliżu stacji drugiej linii metra, Dworca Centralnego, Starego Miasta i Nowego Światu.
Coworking Brain Embassy to przestrzeń dostępna przez całą
dobę, 7 dni w tygodniu.
W ramach wynajmu oferowany jest także dostęp do programu rozwojowego, np. zajęć
jogi, nauki j. angielskiego oraz udział w wydarzeniach organizowanych
wewnętrznie, np. wspólne gotowanie. Każdy z wynajmujących może także uczestniczyć w konsultacjach
biznesowych, które prowadzone są przez społeczność – takie wydarzenia to dobra okazja do
bliższego poznania swoich sąsiadów z biura obok oraz podzielenia się swoją
wiedzą i doświadczeniem. Oprócz tego, zespół Brain Embassy organizuje dla
swoich Brainerów liczne wydarzenia o charakterze networkingowym, które
umożliwiają budowanie głębszych relacji biznesowych.
CO-CREATING W DUCHU TEATRU
Za projekt przestrzeni odpowiadają architekci z biura mode:lina. Całościowy remont obiektu wpisuje się w epokę, w której powstawał budynek. Tradycyjne wykończenia wnętrz dopracowane zostały zgodnie ze standardami Brain Embassy. Znajdziemy tutaj także wiele architektonicznych smaczków nawiązujących do teatru i kina. Swój charakter zyskają również klatki schodowe, które będą zachęcały członków społeczności do pieszych spacerów. Wewnątrz pojawiły się również surowe materiały takie jak drewno czy cegła.
Łączna powierzchnia budynku to ok 3900 mkw. Przestrzeń open space mieści 17 monitorów przeznaczonych do dyspozycji wynajmujących. Klienci będą mogli korzystać także z sal spotkań, z czego większość przystosowana jest do wideokonferencji.
NOWY WYMIAR EVENTÓW
Na parterze zlokalizowano niezależną, profesjonalną przestrzeń eventową, która odpowiada potrzebom zarówno dużych wydarzeń i konferencji, jak również spotkaniom warsztatowym opartym na pracy w grupach. Każda sala szkoleniowa wyposażona jest w mobilne rozwiązania, które umożliwiają wynajmującym dopasować przestrzeń do konkretnego celu spotkania.
Główna sala eventowa o powierzchni 102 m2 daje możliwość personalizacji oświetlenia pod wytyczne klienta oraz 100% zaciemnienie. Scena dla prelegentów wyposażona jest w najazd dla osób niepełnosprawnych, a ekran podglądowy posiada opcję przekształcenia w interaktywny flipchart. Od strony ulicy Dowcip dobudowane zostało osobne wejście prowadzące bezpośrednio na scenę – w sam raz dla wyjątkowego gościa, którego widownia pozna dopiero po odsłonięciu kurtyny.
Obok sal eventowych, na parterze będzie można skorzystać z nowoczesnego Podcast Roomu oraz lobby z otwartą kuchnią przygotowaną również pod zorganizowanie profesjonalnych sesji live cooking.
Obiekt umożliwia organizację eventów od 8 do 105 osób w standardowych
ustawieniach. Przy uwzględnieniu kuchni otwartej na living room, ta liczba
zwiększa się do nawet 200 osób stojących.
MINDFULNESS W BIZNESIE
OBIEKT Z CIEKAWĄ HISTORIĄ
Gmach dawnego Teatru Kwadrat to już piąta lokalizacja
coworkingu Brain Embassy
w Warszawie, a siódma na świecie. Tym razem coworking zajmie całą powierzchnię
budynku, czyli łącznie 6 pięter, plus parter dedykowany organizacji eventów.
Biurowiec wybudowany został w 1953 roku, w stylu przedwojennego modernizmu,
zaprojektowany przez jednego z czołowych polskich architektów – Zbigniewa
Andrzeja Karpińskiego. Od początku lat 80-tych mieściła się tutaj siedziba
Teatru Kwadrat, a wcześniej biurowiec Centrali Handlu Zagranicznego Elektrimu.
REMONT POD OKIEM KONSERWATORA ZABYTKÓW
Prace budowlane miały na celu odrestaurowanie fasady i poddanie całkowitej metamorfozie wnętrz budynku. Styl przedwojennego modernizmu nadają mu duże okna oraz kamień, który dominuje we wnętrzu, a jego oryginalność została zachowana poprzez odtworzenie tynku, który pierwotnie pokrywał ściany. Znajdziemy tutaj także długie tarasy na pierwszej i piątej kondygnacji. Budynek zawiera certyfikację BREEAM – jest to obecnie jedna z najczęściej stosowanych metod oceny budynków pod kątem ich ekologiczności w Europie. Projekt spełnia także wymogi standardu WELL Building Standard, a więc jest przyjazny zdrowiu i komfortowi jego użytkowników.
Mimo, że oficjalne otwarcie biura przewidziane jest na styczeń 2022, już teraz uruchomiona została przedsprzedaż powierzchni w nowej lokalizacji. W ramach akcji “Presale”, powierzchnię można wynająć w obniżonej cenie – z 30 proc. rabatem na pierwsze 3 miesiące.