AFI ujednolica swoją obecność na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i w Izraelu, poprzez strategiczny rebranding. Firma zrezygnowała z odrębnych oznaczeń AFI Europe oraz AFI Properties i od teraz prowadzi wszystkie działania marketingowe i komunikacyjne na poziomie korporacyjnym wyłącznie pod marką AFI.
Zmiana ta odzwierciedla podejście „One AFI”, które wzmacnia wspólną wizję, doświadczenia i strategię operacyjną na wszystkich rynkach. To nie tylko zmiana marketingowa, ale potwierdzenie silnej, międzynarodowej pozycji firmy. Odzwierciedla jednolite standardy w podejściu do nieruchomości i płynną współpracę między rynkami z korzyścią dla klientów, inwestorów i pracowników.
„Unowocześnienie wizerunku to naturalny etap ewolucji naszej marki” – powiedział Avi Barzilay, CEO Grupy AFI. „AFI zbudowało dziedzictwo doskonałości w zakresie rozwoju i zarządzania nieruchomościami, a naszą kluczową wartością pozostaje zaangażowany zespół profesjonalistów, dostarczający projekty na światowym poziomie”.

Metodyczna, strategiczna transformacja
AFI wdroży zmianę w sposób uporządkowany i etapowy, dbając o przejrzystość oraz spójność we wszystkich kanałach. Proces obejmie aktualizację materiałów korporacyjnych, platform cyfrowych i oznakowania budynków, gwarantując płynne przejście do nowej tożsamości. Komunikacja projektów w segmencie PRS nadal będzie prowadzona pod marką konsumencką AFI Home.
Poza wizualnym rebrandingiem, zmiana podkreśla spójność AFI na wszystkich rynkach, potwierdzając nacisk na najwyższe standardy jakości i operacyjnej efektywności. Działając pod jedną nazwą, AFI wzmacnia swoją pozycję jako silny, międzynarodowy gracz na rynku nieruchomości komercyjnych.
„Ta ewolucja podkreśla naszą dbałość o jakość, innowacyjność i zrównoważony rozwój. AFI staje się w pełni zintegrowaną marką, jeszcze bardziej dążącą do doskonałości” – komentuje Sebastian Kieć, CEO AFI w Polsce.
Zrównoważony rozwój w centrum uwagi
Rebranding odzwierciedla również zaangażowanie AFI w odpowiedzialny i zrównoważony rozwój. Dedykowany raport ESG opisuje kluczowe działania firmy na rzecz ograniczenia wpływu budynków na środowisko, w tym: podnoszenie ich energooszczędności, ograniczanie śladu węglowego i długoterminowe inwestycje, wspierające budownictwo przyszłości.