AFI prezentuje nowy wizerunek marki, który łączy jej działalność w Europie Środkowo-Wschodniej i Izraelu

AFI ujednolica swoją obecność na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i w Izraelu, poprzez strategiczny rebranding. Firma zrezygnowała z odrębnych oznaczeń AFI Europe oraz AFI Properties i od teraz prowadzi wszystkie działania marketingowe i komunikacyjne na poziomie korporacyjnym wyłącznie pod marką AFI.

Zmiana ta odzwierciedla podejście „One AFI”, które wzmacnia wspólną wizję, doświadczenia i strategię operacyjną na wszystkich rynkach. To nie tylko zmiana marketingowa, ale potwierdzenie silnej, międzynarodowej pozycji firmy. Odzwierciedla jednolite standardy w podejściu do nieruchomości i płynną współpracę między rynkami z korzyścią dla klientów, inwestorów i pracowników.

„Unowocześnienie wizerunku to naturalny etap ewolucji naszej marki” – powiedział Avi Barzilay, CEO Grupy AFI. „AFI zbudowało dziedzictwo doskonałości w zakresie rozwoju i zarządzania nieruchomościami, a naszą kluczową wartością pozostaje zaangażowany zespół profesjonalistów, dostarczający projekty na światowym poziomie”.

Metodyczna, strategiczna transformacja

AFI wdroży zmianę w sposób uporządkowany i etapowy, dbając o przejrzystość oraz spójność we wszystkich kanałach. Proces obejmie aktualizację materiałów korporacyjnych, platform cyfrowych i oznakowania budynków, gwarantując płynne przejście do nowej tożsamości. Komunikacja projektów w segmencie PRS nadal będzie prowadzona pod marką konsumencką AFI Home.

Poza wizualnym rebrandingiem, zmiana podkreśla spójność AFI na wszystkich rynkach, potwierdzając nacisk na najwyższe standardy jakości i operacyjnej efektywności. Działając pod jedną nazwą, AFI wzmacnia swoją pozycję jako silny, międzynarodowy gracz na rynku nieruchomości komercyjnych.

„Ta ewolucja podkreśla naszą dbałość o jakość, innowacyjność i zrównoważony rozwój. AFI staje się w pełni zintegrowaną marką, jeszcze bardziej dążącą do doskonałości” – komentuje Sebastian Kieć, CEO AFI w Polsce.

Zrównoważony rozwój w centrum uwagi

Rebranding odzwierciedla również zaangażowanie AFI w odpowiedzialny i zrównoważony rozwój. Dedykowany raport ESG opisuje kluczowe działania firmy na rzecz ograniczenia wpływu budynków na środowisko, w tym: podnoszenie ich energooszczędności, ograniczanie śladu węglowego i długoterminowe inwestycje, wspierające budownictwo przyszłości.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Deweloper Dantex już w te wakacje odda do użytku 199 mieszkań....

0
Deweloper Dantex zbliża się do zakończenia budowy inwestycji Autonomia Praska – projektu, który przyciąga uwagę nie tylko atrakcyjną lokalizacją, ale przede wszystkim unikalnym charakterem....