Ursynów #22 to druga już wspólna inwestycja doświadczonych firm deweloperskich – Develii oraz Grupo Lar Polska. Osiedle, którego ukończenie zaplanowane jest na 2024 rok.
Projekt osiedla jest przygotowany przez renomowaną i wielokrotnie nagradzaną pracownię JEMS Architekci. Będą cechować go eleganckie, proste podziały i proporcje. Cała inwestycja składa się z dwóch połączonych brył: 6-piętrowej i 11-piętrowej wieży. Znajdą się w nich w sumie 174 lokale o szerokiej palecie rozkładów i metraży.
Jak jednak deweloper poradzi sobie z wystającymi kablami wysokiego napięcia, o których sygnalizują potencjalni mieszkańcy?
Realne rozwiązania na powstałe wątpliwości
Niepokój zainteresowanych inwestycją, budzą kable wysokiego napięcia umieszczone na terenie działki kupionej przez deweloperów. Jednak inwestorzy mają na to plan i już zaczęli go konsekwentnie realizować.
– Posiadamy wszelkie niezbędne decyzje administracyjne do tego, aby przeprowadzić niezbędne prace. Dlatego 12 stycznia br. rozpoczęliśmy przebudowę krajobrazu osiedla. Zaczęliśmy od rozprowadzenia kabli w gruncie, później nastąpi rozbiórka słupów. Cała trasa kablowa linii 110 kV zostanie umieszczona w chodnikach, trawnikach i pasie drogowym drogi powiatowej – ul. Ciszewskiego. Tym samym uwolnimy nowy teren pod realizację zabudowy mieszkaniowej i podniesiemy poziom estetyki osiedla – mówi Janusz Kraszewski, Prezes Zarządu Grupo Lar Polska.
Nowi nabywcy Ursynów#22 będą mogli wybierać spośród mieszkań 1-, 2-, 3- oraz 5-pokojowych, które zostaną wyposażone w przestronne loggie. Ursynów#22 to miejsce atrakcyjne dla inwestorów, którzy szukają sposobów na efektywne lokowanie kapitału, jak i rodziny. Całość dopełnią powierzchnie komercyjne pod sklepy, gastronomię i punkty usługowe, dzięki czemu nabywcy będą mogli zaspokoić większość codziennych potrzeb na miejscu. Dużą zaletą osiedla jest jego lokalizacja – powstaje przy skrzyżowaniu ulic Ciszewskiego i Rosoła na północnym Ursynowie, zaledwie 1,3 km od granicy z Mokotowem. Takie położenie zapewnia doskonały dojazd do pozostałych części Warszawy, zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską.