REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Żabka Jush zmienia oblicze swoich magazynów we współpracy z artystkami młodego pokolenia.

Strona główna Nieruchomości Biura Żabka Jush zmienia oblicze swoich magazynów we współpracy z artystkami młodego pokolenia.

Żabka Jush postanowiła odczarować wizerunek swoich magazynów. Start-up Lite e-Commerce wyszedł naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców i zaprezentował nowy wygląd trzech punktów.

Kolorowe grafiki, zaprojektowane przez artystki młodego pokolenia, pojawiły się w Warszawie, Poznaniu i Krakowie. W ten sposób marka chce na stałe wpisać się w miejski krajobraz.
Aplikacja zaprosiła do współpracy trzy lokalne artystki, mieszkające na co dzień w miastach, w których Jush postanowił odmienić wizerunek witryn. Dzięki temu zaprojektowane prace oddają ducha konkretnego miasta i wpisują się w koloryt okolicy, w której działa dany punkt. Wyjątkowy klimat grafik to połączenie stylu każdej z projektantek z dotychczasową estetyką komunikacji wizerunkowej usługi. Dlatego na zaprezentowanych ilustracjach odnajdziemy dużo zieleni, a pojawiające się postacie są narysowane w nowoczesnym stylu.


Chcemy wpisać się na stałe w krajobraz miast, w których działamy. Dlatego odmienianiamy witryny naszych magazynów, czy sięgamy po takie formy reklamy jak wielkoformatowe murale. Dążymy do tego, żeby ludzie postrzegali nas jako miejską markę, będącą blisko lokalnych społeczności. By jak najlepiej oddać klimat i koloryt danego miejsca, podjęliśmy współpracę z artystkami z tych konkretnych miast. Cieszymy się, że mogliśmy współpracować z młodymi i utalentowanymi twórczyniami, a efekty naszej wspólnej pracy cieszą oko przechodniów i okolicznych mieszkańców – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce..
Celem działania Lite e-Commerce jest poprawienie estetyki przestrzeni miejskiej w okolicy swoich magazynów. Na początku nowe oblicze zyskały trzy lokalizacje: w Poznaniu, Krakowie i Warszawie.

Wisła w centrum krakowskiej witryny
Najważniejszym bohaterem krakowskiej witryny jest Wisła, przedstawiona jako centrum aktywności mieszkańców Krakowa. Bogna Brewczyk, artystka ze stolicy małopolski odpowiedzialna za projekt, ukazała mieszkańców miasta spędzających wolny czas w otoczeniu rzeki. Jest to bezpośrednie nawiązanie do hasła Jusha „Rób, co chcesz”, zachęcającego klientów aplikacji do chwili relaksu i spędzenia wolnego czasu na realizacji swoich pasji. Dlatego na witrynie magazynu przy ulicy Sukienniczej odnajdziemy osoby czynnie uprawiające sport, ale także będące na spacerze z psem czy odpoczywające na łonie natury. Nie zabrakło również najbardziej charakterystycznego dla Krakowa symbolu, czyli smoka wawelskiego.
Również w stolicy Jush odczarowuje wizerunek swojego punktu
Spacer przy ulubionej muzyce, oddanie się lekturze książki czy domowe ćwiczenia zostały ukazane na warszawskiej witrynie jako przykłady chwili przerwy od codziennych obowiązków, w których pomoże nam aplikacja od Lite e-Commerce. Podobnie, jak w poznańskiej wersji, całość uzupełniają produkty spożywcze spakowane w papierowe torby, w których kurierzy Jusha dostarczają zakupy. Za koncepcję witryny odpowiada warszawska ilustratorka Karolina Woźniak, znana między innymi ze współpracy z marką Smyk.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku. 

Wiadomości

Andrzej Duda wzywa do budowy CPK

-Dzisiaj powinniśmy podjąć wielkie inwestycje takie jak budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego - okna na świat, które jeszcze...

Sześciu chętnych na remont ulic w Śródmieściu

Zbliża się rewitalizacja całego śródmiejskiego kwartału. Aż 6 firm chce się podjąć się przebudowy 2,5 hektara ulic i placów w obszarze...

Czy w Warszawie powinien być nocny zakaz sprzedaży alkoholu?

6 maja ruszają konsultacje społeczne w sprawie ograniczenia nocnej sprzedaży alkoholu. Czas na zabranie głosu przez mieszkańców w tej sprawie upływa...

Remont torowiska na rondzie Czterdziestolatka

Warszawscy tramwajarze wykorzystają długi weekend na remont przejazdów tramwajowych na rodzie Czterdziestolatka. Od 3 do 5 maja nie będzie można pojechać...

Przy Żelaznej powstanie budynek z pionowym ogrodem. Pierwszy taki w Warszawie!

Architekci z pracowni FAAB stworzyli koncepcję budynku, będącego nową siedziba instytutu Łukasiewicz-Itech. Gmach może stanąć przy Żelaznej 87 na Woli.

Ratusz otworzył oferty na przebudowę rejonu ulic Złotej i Zgody

Ogłoszono wyniki przetargu na przebudowę ulic Złotej i Zgoda w ramach projektu Nowego Centrum Warszawy. W ramach prac całokowicie przebudowane będą ulice...

Polecane

Popularna marka wkracza do Centrum Praskiego Koneser. Green Caffè Nero wzbogaca ofertę gastronomiczną kompleksu

25 kwietnia 2024 roku w Centrum Praskim Koneser – największym, zrewitalizowanym kompleksie mixed-use w Warszawie – otworzy się popularna i ceniona przez...

Kultowa seria „Retro Warszawa” powraca do księgarń.

Już w maju ponownie pojawi się jedna z Waszych ulubionych serii WARSZAWA FOTO RETRO, która fotografiami opowiada o codzienności stolicy kolejnych...

Druga edycja Westfield Good Festival – baw się na koncertach, projektuj meble, odkryj proekologiczne postawy!

Już w czwartek, 18 kwietnia w Westfield Arkadia i Westfield Mokotów rozpocznie się II edycja festiwalu Westfield Good Festival. Na uczestników wydarzenia...

ZEROMAT – WYJĄTKOWA ATRAKCJA W CENTRUM WARSZAWY! POŻEGNAJ PEPSI MAX I OTRZYMAJ DWIE PUSZKI PEPSI ZERO CUKRU

Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa...

Konwiktorska Residence – najlepszy adres w sercu Warszawy

Przy Konwiktorskiej 4, zaledwie kilkadziesiąt metrów od Starego Miasta, powstaje kameralny apartamentowiec Konwiktorska Residence. W budynku znajdzie się tylko 78 luksusowych apartamentów....

18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski już w najbliższą niedzielę!

Już w najbliższą niedzielę, 24 marca, w stolicy wystartuje 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski oraz New Balance Bieg Na Piątkę. Na starcie...