Znany dyskont promuje się na koncertach Taylor Swift. Internauci oburzeni: zapomnieli o bezdomnych!

Obecność Taylor Swift na koncertach w Polsce wywołała nie lada poruszenie wśród jej fanów, którzy do Warszawy przyjechali nie tylko z całej Polski, ale i z innych krajów. Nie od dziś wiadomo, że Ci najbardziej wytrwali potrafią wyczekiwać na swoich idoli godzinami, a nawet dniami. By umilić im ten czas, i dostarczyć energii przed koncertem ALDI przygotowało specjalne paczki z przekąskami i napojami marek własnych. – czytamy w komunikacie prasowym nadesłanym do redakcji.

Bazując na fenomenie Swifties sieć ALDI błyskawicznie zorganizowała akcję, w ramach której hostessy przed stadionem rozdawały zmierzającym na koncert torby wypełnione starannie dobranymi produktami marek własnych.

W paczkach pojawiły się m.in.: River Ice Tea, woda mineralna Santa Marta, wafle maślane Biscotto, słomka ptysiowa marki Biscotto, solone orzeszki Trader’s Joe czy chipsy Sun Snack.

Akcja Aldi wzbudziła oburzenie w sieci. Pojawiły się komentarze, że zamiast rozdawać paczki z jedzeniem osobom, które kupiły bilety na show Taylor Swift dyskont mógłby jedzenie rozdać bezdomnym.

Po kilku godzinach dyskont wycofał informację prasową z obiegu.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Fabryka Norblina Było i Jest – Konkurs fotograficzny. Do wygrania Ipad...

0
Zapraszamy do udziału w konkursie fotograficznym „Fabryka Norblina – było i jest” Miłośnicy fotografii i Fabryki Norblina – mamy dla Was wyjątkową propozycję! Wraz z...
×