Obecność Taylor Swift na koncertach w Polsce wywołała nie lada poruszenie wśród jej fanów, którzy do Warszawy przyjechali nie tylko z całej Polski, ale i z innych krajów. Nie od dziś wiadomo, że Ci najbardziej wytrwali potrafią wyczekiwać na swoich idoli godzinami, a nawet dniami. By umilić im ten czas, i dostarczyć energii przed koncertem ALDI przygotowało specjalne paczki z przekąskami i napojami marek własnych. – czytamy w komunikacie prasowym nadesłanym do redakcji.
Bazując na fenomenie Swifties sieć ALDI błyskawicznie zorganizowała akcję, w ramach której hostessy przed stadionem rozdawały zmierzającym na koncert torby wypełnione starannie dobranymi produktami marek własnych.
W paczkach pojawiły się m.in.: River Ice Tea, woda mineralna Santa Marta, wafle maślane Biscotto, słomka ptysiowa marki Biscotto, solone orzeszki Trader’s Joe czy chipsy Sun Snack.
Akcja Aldi wzbudziła oburzenie w sieci. Pojawiły się komentarze, że zamiast rozdawać paczki z jedzeniem osobom, które kupiły bilety na show Taylor Swift dyskont mógłby jedzenie rozdać bezdomnym.
Po kilku godzinach dyskont wycofał informację prasową z obiegu.