SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Żabka rusza w Warszawie z pilotażem zakupów na Jush!

Strona główna Nieruchomości Handel Żabka rusza w Warszawie z pilotażem zakupów na Jush!

Grupa Żabka wchodzi na rynek ekspresowych zakupów online i prezentuje nową aplikację Jush. W ramach powołanego w ostatnim czasie start-upu Lite e-Commerce 21 października br. wystartuje pilotaż usługi wygodnej dostawy produktów do domu – Żabka Jush. Zakupy będzie można zamówić przez aplikację Jush, z której początkowo będą mogli skorzystać mieszkańcy Warszawy w wybranych dzielnicach, korzystający z urządzeń z systemem iOS.

Startup Lite e-Commerce działający w ramach Grupy Żabka odpowiada za wdrożenie i rozwój rozwiązań e-commerce. Aplikacja Jush zadebiutuje pilotażowo w Warszawie na systemie iOS, początkowo klienci będą mogli zamawiać zakupy w części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa. Usługa będzie stale rozwijana w celu dotarcia do kolejnych dzielnic stolicy i w przyszłości rozpoczęcia działalności w innych miastach w Polsce. Docelowo cały proces, od złożenia zamówienia do przybycia kuriera, ma trwać do 15 minut. Konsumenci mogą wybierać spośród 1300 produktów, znanych między innymi z sieci sklepów Żabka.

Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych lat rynek e-commerce będzie rósł dwucyfrowo. Decydują o tym klienci, którzy oczekują szybkich, ultranowoczesnych i wygodnych rozwiązań online, dopasowanych do ich codziennych potrzeb. Z myślą o tych oczekiwaniach skutecznie poszerzamy portfolio Grupy Żabka o kolejne, unikatowe biznesy jak np. Maczfit, Dietly.pl i obecnie start-up Lite e-Commerce –mówi Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, CEO Grupy Żabka.

Uruchomienie aplikacji Jush w ramach start-upu Lite e-Commerce to kolejny krok w stronę budowania potencjału rynkowego Grupy Żabka. Tym samym Grupa rozszerzy swoją działalność  o rynek q-commerce, którego rozwój w Polsce i na świecie w ostatnich miesiącach dynamicznie przyśpieszył. W ostatnich miesiącach Grupa została poszerzona o czołowe firmy z branży cateringu dietetycznego: Maczfit i Dietly.pl. Inwestycja w nowe usługi ma na celu przyspieszenie rozwoju handlu online największej sieci modern convenience w Polsce.

Żabka Future tworzy rozwiązania przyszłości

Lite e-Commerce został powołany w ostatnim czasie w ramach Żabka Future wraz z zespołem zewnętrznych menedżerów. Żabka Future odpowiada za wyszukiwanie i tworzenie oraz rozwój biznesów, które umożliwią Grupie Żabka budowanie ekosystemu rozwiązań o charakterze modern convenience. Jednym z nich jest właśnie aplikacja Jush. Dzięki Lite e-Commerce Żabka zaproponuje najszerszą ofertę produktów na polskim rynku q-commerce, a podstawę będzie stanowił asortyment znany między innymi ze sklepów sieci.

Jeszcze kilka lat temu nikt nie spodziewał się, że zamówienie i dostawa produktu będą możliwe w ciągu jednego dnia. Obecnie, dzięki q-commerce klienci mogą mieć zakupy w swoim domu nawet w kwadrans. W ramach start-upu Lite e-Commerce skupiamy się na rozwoju nowej usługi Żabka Jush, aby zagwarantować jak najwyższe standardy obsługi i maksymalną wygodę użytkowania. Zależy nam na dotarciu do klienta w szybkim czasie, aby otrzymał swoje zakupy właściwie „na już” –komentuje Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Future.

Pilotaż usługi Żabka Jush ruszy 21 października br. Początkowo aplikacja Jush będzie dostępna dla użytkowników systemu iOS w App Store. W listopadzie br. zadebiutuje na urządzeniach z Androidem.

Obecnie Lite e-Commerce prowadzi procesy rekrutacyjne. Poszukiwani są między innymi kierownik magazynu artykułów spożywczych, pracownicy infolinii oraz kurierzy. Aplikacje można składać za pośrednictwem: lite.tech/#careers

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

Wiadomości

Rozpoczęło się rozbetonowanie głównego stawu na Polu Mokotowskim

Modernizacja Parku Pole Mokotowskie trwa. Właśnie ruszył ważny etap prac budowlanych, czyli rozbetonowanie głównego stawu. Zbiornik będzie ogrodzony do...

Niemal 500 tysięcy nowych roślin w Warszawie

Tej jesieni, przy stołecznych ulicach, w parkach i na skwerach pojawi się ponad 4 tys. drzew. Na ponad 20 tys. mkw....

Plac Inwalidów do likwidacji?

Rada Kobiet powołana przez Rafała Trzaskowskiego doniedawna domagała się zmiany nazwy Ronda Dmowskiego na Rondo Praw Kobiet. Teraz organizacji nie...

Uroczystości pogrzebowe śp. Maurycego Mochnackiego na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach w Warszawie

Dziś w Katedrze Polowej Wojska Polskiego oraz na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach w Warszawie odbyły się uroczystości sprowadzenia szczątków i...

JULA CZYNNA W NIEDZIELE NIEHANLOWE

Od dnia 28 listopada 2021 roku 16 sklepów Jula w całej Polsce będzie otwartych we wszystkie niedziele. 

III linia metra na Gocław coraz bliżej

Nowa, III linia metra coraz bliżej. W piątek, 26 listopada podpisano umowę z firmą ILF Consulting Engineers Polska na wykonanie „Prac...

Polecane

Insta Przewodnik po Warszawie. Unikatowe miejscówki, których nie znajdziecie w standardowym informatorze turystycznym

Warszawa to nie tylko Pałac Kultury i Nauki, Łazienki Królewskie i Stare Miasto. To także kapliczki na Pradze-Północ, targ staroci na...

“Wola się zmienia” rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego.

Rozstrzygnęliśmy organizowany wspólnie z Browarami Warszawskimi konkurs fotograficzny „Wola się zmienia”. Wola jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się dzielnic, co...

Konkurs fotograficzny – Wola się zmienia

Dobrze wiemy, że wielu z Was potrafi świetnie fotografować Warszawę oddając jej niepowtarzalny charakter. Razem z Browarami Warszawskimi  (@browarywarszawskie) przygotowaliśmy konkurs...

Plac Konesera w nowej aranżacji. Jesień na warszawskiej Pradze pod znakiem literatury

Stołeczny plac Konesera zmienił się w bajkowe królestwo słów i literatury. Mieszkańcom i spacerowiczom od początku października towarzyszą kolorowe lampiony w...

TU CHCE SIĘ MIESZKAĆ

Coraz częściej zwracamy uwagę na to gdzie mieszkamy. Rosną nasze oczekiwania. Oczywiście o ile cena ciągle znacząco determinuje wybór mieszkania do...

OTWARCIE 43. SKLEPU LIDL POLSKA W WARSZAWIE

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w...