Galeria Północna poszerzyła grono najemców o niezależny koncept odzieżowy Rina Carezza. Elegancki butik łączy w swojej ofercie znane marki z Włoch z ubraniami polskich projektantów.
Już w najbliższy czwartek otwarcie pierwszej wielkopowierzchniowej galerii handlowej na warszawskiej Białołęce. Obiekt zapewni klientom dostęp do ponad 200 sklepów znanych i lubianych sieci odzieżowych, obuwniczych, dziecięcych czy elektronicznych, food court z kuchnią z całego świata,
a także jedno z najbardziej nowoczesnych kin sieci Cinema City, hipermarket Carrefour, klub fitness Calypso i przychodnię Enel-Med. Wizyta w Galerii Północnej będzie nie lada gratką przede wszystkim dla wielbicieli światowych trendów w modzie. Segment odzieżowy nowego centrum handlowego poszerzył się ostatnio między innymi o trzy marki należące do debiutującego na polskim rynku rosyjskiego koncernu Melon Fashion Group – ZARINA, LOVE REPUBLIC i befree, francuską markę bielizny Etam oraz Tous, hiszpańskiego producenta biżuterii. Teraz do najemców Galerii Północnej dołączył także butik Rina Carezza, który w swojej ofercie łączy modę rodem z Włoch, starannie wybierane torebki ze skór naturalnych oraz szeroki wybór modnej biżuterii i zegarków.
Salon w Galerii Północnej będzie pierwszym butikiem Rina Carezza na północy Warszawy i trzecim, który powstanie w stolicy. W butiku dostępne będą kolekcje renomowanych włoskich producentów takich jak TELA, MOTEL oraz ViCOLO. Ofertę dopełnią młode polskie marki. Modne ubrania uzupełnią stylowe włoskie torebki ze skór naturalnych oraz szeroki wybór akcesoriów–zegarków, biżuterii
takich marek, jak Nikki Lissoni, Cluse, Paul Hewitt, które dopełnią każdą stylizację.
Butik Rina Carreza zajmie powierzchnię 50 mkw. W transakcji najmu pośredniczyła agencja JLL.