SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Warsaw Trade Tower z własnym showroomem! ─ 300 m kw. na 26. piętrze

Strona główna Nieruchomości Warsaw Trade Tower z własnym showroomem! ─ 300 m kw. na 26....

Na 26. piętrze Warsaw Trade Tower (WTT) otwarto powierzchnię pokazową biurowca, w której zaprezentowano potencjał i możliwości aranżacyjne budynku. Na 300 m kw. showroomu znajduje się układ mieszany z wydzieloną powierzchnią konferencyjną, gabinetową, open space’em, przestrzenią relaksu, kuchnio-jadalnią i reprezentacyjną recepcją. Inwestycję przeprowadzono z inicjatywy właściciela budynku – Akron Investment Central Eastern Europe II i jego asset managera ─ firmy Heitman. Za projekt i realizację odpowiedzialna była firma Reesco, zaś za projekt wnętrza – pracownia Rewitech.

People at our Core – czyli komfort pracy przede wszystkim!
Przestrzeń pokazowa WTT o powierzchni 300 mkw. zaprojektowana została zgodnie z najnowszymi trendami aranżacji biur oraz zasadami optymalnego zagospodarowania piętra i wykorzystaniu mieszanego układu pomieszczeń. Dlatego showroom, oprócz reprezentacyjnej recepcji czy przykładowej sali konferencyjnej, składa się z samodzielnego gabinetu, otwartej przestrzeni typu open space z wydzielonymi miejscami relaksu i kuchni z jadalnią. Wszystkie pomieszczenia zostały zaprojektowane tak, aby połączyć standardy nowoczesnego biura z wyposażeniem wpływającym na komfort pracy. Do wykończenia wnętrz wykorzystano monochromatyczne w kolorystyce materiały – meble w barwach bieli, szarości oraz czerni z elementami ożywiającej zieleni. O funkcjonalności biurowca decyduje również sufit. Architekci zaproponowali jego różne wysokości, zmieniając rodzaj wykończenia – od otwartego, poprzez ażurowy, po zamknięty. Pokazali tym samym, że biura w WTT można modyfikować także w tym zakresie.

Showroom WTT zestrojony z otoczeniem !
Ekskluzywna i designerska ściana mchu na recepcji showroomu czy zaakcentowane zielone grafiki nie tylko ożywiają pomieszczenia, lecz także nawiązują do otoczenia WTT – zarówno zieleni przed budynkiem, jak i w jego reprezentacyjnym lobby. Kuchnia z miejscem do spożywania posiłków stylem odnosi się do wspólnej jadalni zlokalizowanej na parterze biurowca, z której na co dzień korzystają osoby pracujące w budynku. Dopełnieniem nowoczesnej i funkcjonalnej aranżacji pomieszczeń jest obecność elementów strategii marketingowej Warsaw Trade Tower. Na szklanych ścianach elewacji znalazły się stworzone w ramach rebrandingu infografiki – przypominają one o atutach biurowca, takich jak lokalizacja (bliskość przystanków tramwajowych i autobusowychoraz stacji metra), rozbudowana infrastruktura rowerowa, a także o licznych udogodnieniach w samym obiekcie. Wśród nich warto zwrócić uwagę na przestrzeń konferencyjno-eventową na 35. piętrze, salę aktywności, kantynę i wspólną jadalnię, a także na darmowe samochody elektryczne dedykowane wszystkim osobą pracującym w WTT oraz specjalną aplikację i platformę komunikacyjną stworzoną z myślą o najemcach.

„Showroom w WTT powstał, aby jak najlepiej zaprezentować możliwości aranżacyjne wieżowca. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak duży wpływ na komfort i efektywność pracy ma odpowiedni rozkład i wystrój biura. Wiedzą to także pracodawcy, którzy coraz częściej zapewnienie pracownikom środowiska idealnie dopasowanego do ich potrzeb traktują jako strategiczną decyzję biznesową. I właśnie z myślą o nich powstał nasz showroom. Dzięki przestrzeni pokazowej klienci zobaczą potencjał wnętrz WTT, a przede wszystkim możliwości elastycznego podziału i bezproblemowej zmiany układu ścian i pomieszczeń w budynku” – mówi Izabela Kapil – Vice President Portfolio Management – Europe w Heitman.

Warsaw Trade Tower (WTT) powstał pod koniec lat 90. jako pionierski projekt architektoniczny. Jego całkowita wysokość wynosi 208 metrów, a linia dachu położona na poziomie 184 metrów czyni go pod tym względem najwyższym biurowcem w Warszawie. Obiekt na wiele lat zdominował panoramę Warszawy i wyznaczył trendy, a także stał się symbolem jakości i prestiżu. W latach 2015-16 przeszedł modernizację opartą o szeroko zakrojone rozpoznanie potrzeb najemców, a zrealizowaną przez grupę roboczą składającą się z architektów, doradców ds. komercjalizacji nieruchomości i specjalistów od brandingu. W wyniku tych przemian obiekt zyskał szereg udogodnień wyznaczających standardy współczesnych biurowców, m.in. dotyczących funkcji przestrzeni wspólnych oraz otoczenia. Dodatkowo, obiekt przeszedł pomyślnie proces certyfikacji środowiskowej metodą BREEAM In-Use i uzyskał ocenę na poziom Very Good w kategorii Asset Performance.

Wiadomości

Plac Inwalidów do likwidacji?

Rada Kobiet powołana przez Rafała Trzaskowskiego doniedawna domagała się zmiany nazwy Ronda Dmowskiego na Rondo Praw Kobiet. Teraz organizacji nie...

Uroczystości pogrzebowe śp. Maurycego Mochnackiego na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach w Warszawie

Dziś w Katedrze Polowej Wojska Polskiego oraz na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach w Warszawie odbyły się uroczystości sprowadzenia szczątków i...

JULA CZYNNA W NIEDZIELE NIEHANLOWE

Od dnia 28 listopada 2021 roku 16 sklepów Jula w całej Polsce będzie otwartych we wszystkie niedziele. 

III linia metra na Gocław coraz bliżej

Nowa, III linia metra coraz bliżej. W piątek, 26 listopada podpisano umowę z firmą ILF Consulting Engineers Polska na wykonanie „Prac...

Nowe Aleje Jerozolimskie. Umowa podpisana, projektowanie rozpoczęte

Jak będą wyglądały nowe Aleje Jerozolimskie? Odpowiedź da projekt wykonawczy, którego sporządzanie już się rozpoczęło. Zarząd Dróg Miejskich podpisał właśnie umowę...

Insta Przewodnik po Warszawie. Unikatowe miejscówki, których nie znajdziecie w standardowym informatorze turystycznym

Warszawa to nie tylko Pałac Kultury i Nauki, Łazienki Królewskie i Stare Miasto. To także kapliczki na Pradze-Północ, targ staroci na...

Polecane

Insta Przewodnik po Warszawie. Unikatowe miejscówki, których nie znajdziecie w standardowym informatorze turystycznym

Warszawa to nie tylko Pałac Kultury i Nauki, Łazienki Królewskie i Stare Miasto. To także kapliczki na Pradze-Północ, targ staroci na...

“Wola się zmienia” rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego.

Rozstrzygnęliśmy organizowany wspólnie z Browarami Warszawskimi konkurs fotograficzny „Wola się zmienia”. Wola jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się dzielnic, co...

Konkurs fotograficzny – Wola się zmienia

Dobrze wiemy, że wielu z Was potrafi świetnie fotografować Warszawę oddając jej niepowtarzalny charakter. Razem z Browarami Warszawskimi  (@browarywarszawskie) przygotowaliśmy konkurs...

Plac Konesera w nowej aranżacji. Jesień na warszawskiej Pradze pod znakiem literatury

Stołeczny plac Konesera zmienił się w bajkowe królestwo słów i literatury. Mieszkańcom i spacerowiczom od początku października towarzyszą kolorowe lampiony w...

TU CHCE SIĘ MIESZKAĆ

Coraz częściej zwracamy uwagę na to gdzie mieszkamy. Rosną nasze oczekiwania. Oczywiście o ile cena ciągle znacząco determinuje wybór mieszkania do...

OTWARCIE 43. SKLEPU LIDL POLSKA W WARSZAWIE

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w...