SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Warexpo prezentuje Juniora i łączy reklamę zewnętrzną z smart city

Strona główna Informacje Warexpo prezentuje Juniora i łączy reklamę zewnętrzną z smart city

Junior to nowa generacja nośników digital out-of-home (DOOH). To pierwszy wielofunkcyjny mebel miejski, który oprócz wyświetlania treści reklamowych na 75 calowych ekranach LCD, umożliwia informowanie mieszkańców w czasie rzeczywistym (np. o stanie powietrza czy utrudnieniach w ruchu).

 

Wyposażony jest w: dwa porty USB umożliwiające ładowanie urządzeń mobilnych, w darmowe miejskie Wi-Fi, w przycisk „Mapa” ułatwiający poruszenie się turystom po okolicy i przycisk „Komunikaty miejskie” z informacjami ważnymi dla mieszkańców Warszawy.

 

Takiego nośnika w stolicy jeszcze nie było. Junior łączy funkcje reklamowe z rozwiązaniami smart city, przydatnymi użytkownikom miasta – podkreśla Prezes Zarządu Warexpo Marcin Ochmański. Junior powstawał z dbałością o wysokiej jakości estetykę w każdym elemencie. Dlatego został zaprojektowany przez nagradzaną pracownię Towarzystwa Projektowego, mapę ułatwiającą nawigację natomiast zaprojektowała Marta Baranowska, młoda, zdolna architektka, absolwentka warszawskiej ASP – zaznacza Ochmański.

fot-maciej-kruger_junior_male_002O funkcjach Juniora na jego ekranach informować będzie animacja z warszawską Syrenką, za którą odpowiadają grafik ilustrator Wojciech Pawliński i motion designer Maciej Szymczuk.

 

Zmiany na rynku reklamy zewnętrznej stawiają przed nami wyzwania. Digitalizacja nośników, estetyzacja i dopasowanie ich do krajobrazu miejskiego, dodawanie funkcji użyteczności społecznej – to wszystko trendy, którym nie chcemy się biernie przyglądać, ale je współtworzyć – podkreślił Ochmański.

fot-maciej-kru%cc%88ger181126_kri2375Junior stanął na jednej z najważniejszych stołecznych ulic – Chmielnej, tuż przy Pasażu Wiecha. W okolicy przechodzącej duże zmiany, w towarzystwie świeżo otwartego pawilonu Zodiak i bezpośrednio przy powstającym pawilonie firmy Grycan. Jest to model testowy. Spółka po sprawdzeniu konstrukcji i elementów składowych sprzętu w różnych w warunkach atmosferycznych zamierza rozpocząć produkcję kolejnych nośników w następnych roku.

Fot. Maciej Krüger/Warexpo
Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

Wiadomości

Miejskie lodowiska czekają na łyżwiarzy

Warszawa uruchomi tej zimy 15 miejskich lodowisk w 12 dzielnicach. Pierwsze już działają i czekają na miłośników jazdy na łyżwach m.in....

Drogowy “cud na Wisłą”. Po nieudanych testach podziemny tunel jest przejezdny

Zakończyła się kontrola PSP w tunelu S2 POW. Mamy pozytywne stanowisko. W poniedziałek otrzymane dokumenty złożymy do WINB. - napisała...

Mroźny poranek, deszczowe niebo, szara chmurka – to tylko niektóre kolory szarych lakierów hybrydowych, które kojarzą się z jesienią. Zobacz, jakie są warte uwagi...

Jesień to chyba najmniej ulubiona przez nas pora roku. Przygnębiająca aura, brzydka pogoda i chandra, która jej towarzyszy, zaganiają nas pod...

The Bridge nagrodzony w European Property Awards

The Bridge, najnowszy projekt Ghelamco zwyciężył w kategorii Office Development w prestiżowym konkursie European Property Awards 2021-2022 i awansował do International Property Awards. The Bridge zdobył...

Zakątek Harmonia – nowe osiedle ATAL w Warszawie

ATAL rozszerza warszawskie portfolio o nową inwestycję. Zakątek Harmonia powstaje na Białołęce przy ulicy Płochocińskiej. Do sprzedaży...

Muzeum Fabryki Norblina otwiera się dla zwiedzających

Zrewitalizowana Fabryka Norblina rozpoczyna nowy rozdział swojej działalności. Podwoje dla warszawiaków i turystów otworzyło właśnie Muzeum,...

Polecane

Insta Przewodnik po Warszawie. Unikatowe miejscówki, których nie znajdziecie w standardowym informatorze turystycznym

Warszawa to nie tylko Pałac Kultury i Nauki, Łazienki Królewskie i Stare Miasto. To także kapliczki na Pradze-Północ, targ staroci na...

“Wola się zmienia” rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego.

Rozstrzygnęliśmy organizowany wspólnie z Browarami Warszawskimi konkurs fotograficzny „Wola się zmienia”. Wola jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się dzielnic, co...

Konkurs fotograficzny – Wola się zmienia

Dobrze wiemy, że wielu z Was potrafi świetnie fotografować Warszawę oddając jej niepowtarzalny charakter. Razem z Browarami Warszawskimi  (@browarywarszawskie) przygotowaliśmy konkurs...

Plac Konesera w nowej aranżacji. Jesień na warszawskiej Pradze pod znakiem literatury

Stołeczny plac Konesera zmienił się w bajkowe królestwo słów i literatury. Mieszkańcom i spacerowiczom od początku października towarzyszą kolorowe lampiony w...

TU CHCE SIĘ MIESZKAĆ

Coraz częściej zwracamy uwagę na to gdzie mieszkamy. Rosną nasze oczekiwania. Oczywiście o ile cena ciągle znacząco determinuje wybór mieszkania do...

OTWARCIE 43. SKLEPU LIDL POLSKA W WARSZAWIE

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w...