Ponad 165 mkw. powierzchni zajmą łącznie salony Vistula i Wólczanka w powstającej w sąsiedztwie węzła komunikacyjnego na warszawskich Bielanach Galerii Młociny. Obie marki ulokują się w Alei Mody, która stanie się jednym z kluczowych adresów modowych w stolicy. Otwarcie wynajętego w ponad 90 proc. obiektu planowane jest wiosną tego roku.
Najnowszy, stołeczny salon Vistuli zajmie w Galerii Młociny 130 mkw. Wnętrze jednego z największych sklepów marki w Polsce zostanie zaprojektowane w zgodzie z najnowszym wzorem aranżacji i będzie miało wyjątkowo męski charakter. To za sprawą punktowego, wyrazistego oświetlenia, a także kolorystyki zdominowanej przez odcienie szarości i ciemną, chłodną czerń. Całość, tworząca męskie studio, podzielona zostanie na strefy w których eksponowane będą poszczególne linie odzieżowe. Lantier i klasyczna Vistula z czarną metką, skierowane do mężczyzn stawiających na formalny dress code, tradycyjne krawiectwo i ponadczasowe wzory oraz swobodna, miejska i głęboko osadzona w aktualnych trendach linia Vistula Red. W salonie marki, znajdzie się również miejsce dla limitowanych kolekcji. Wyróżnikiem Vistuli w Galerii Młociny będzie wyjątkowa ekskluzywna usługa Szycia na Miarę garniturów oraz koszul, adresowana do najbardziej wymagających klientów.
Wólczanka, ponad 70-lat tradycji
Najnowszy warszawski butik najbardziej znanej polskiej marki szyjącej koszule, zajmie w Galerii Młociny około 35 mkw. Poza pełna ofertą męskich i damskich koszul z oferty Wólczanki i ekskluzywnej linii Lambert – modele do pracy, casualowe oraz modele przeznaczone na specjalne okazje – na półkach znajdzie się również miejsce dla koszulek polo, miękkich swetrów, jedwabnych krawatów, much oraz eleganckich apaszek. Wnętrze butiku wykończone zostanie zgodnie z najnowszym, obowiązującym konceptem wystroju. Projektanci zadbali między innymi o dodatkowe miejsce na ekspozycję damskich koszul i wygodne przymierzalnie.