VAN GRAAF otworzy swój nowy sklep w Polsce w Galerii Młociny. Firma oferująca kolekcje prestiżowych międzynarodowych marek poszerzy ofertę modową nowoczesnego kompleksu handlowo-usługowo-rozrywkowego, który powstaje w jednej z najlepszych lokalizacji w Warszawie – na Bielanach, w bezpośrednim sąsiedztwie węzła komunikacyjnego Młociny ze stacją metra. Niemiecka firma ulokuje się na powierzchni ok. 3 000 m2.
Firma VAN GRAAF w krótkim czasie zbudowała mocną pozycję w Europie otwierając sieć salonów zlokalizowanych w największych miastach w Polsce, Austrii, Szwajcarii, Czechach i na Węgrzech. W 2016 r. firma uruchomiła w Polsce sklep internetowy.
Jedna z najlepszych lokalizacji handlowych w Warszawie
Galeria Młociny powstaje w bezpośrednim sąsiedztwie węzła komunikacyjnego Młociny ze stacją metra. Jest on głównym punktem przesiadkowym dla mieszkańców północnej części miasta oraz okolicznych miejscowości – codziennie korzysta z niego około 40 tys. osób z Bielan, Żoliborza, Bemowa, Łomianek i Białołęki. Węzeł Młociny to 22 linie autobusowe, cztery tramwajowe, stacja metra, przystanek Polskibus.com, bezpośrednie połączenie autobusowe z lotniskiem Warszawa/Modlin i parking P+R dla ponad 1 tys. samochodów. Galeria Młociny zostanie wybudowana na 5-hektarowej działce zlokalizowanej pomiędzy ulicą Zgrupowania AK „Kampinos” a Trasą Mostu Marii Skłodowskiej-Curie. W pobliżu centrum znajduje się też węzeł drogowy łączący centrum Warszawy, Łomianki i Chomiczówkę z Tarchominem oraz Białołęką. Północ Warszawy to także rejon, gdzie intensywnie rozwija się budownictwo mieszkaniowe, co oznacza, że grono potencjalnych klientów Galerii Młociny, szczególnie osób młodych, będzie się stale powiększało.
Dogodne i atrakcyjne miejsce zakupów oraz relaksu
Dzięki tak atrakcyjnej lokalizacji i bogatej ofercie, Galeria Młociny będzie dogodnym i atrakcyjnym miejscem zakupów i spotkań dla wszystkich korzystających z węzła Młociny, którzy będą mogli załatwić wiele spraw po drodze do pracy lub domu oraz osób mieszkających w okolicy i wzdłuż pierwszej linii metra. Na planowanych 220 tys. m2 powierzchni całkowitej (około 70 tys. m2 powierzchni najmu) klienci znajdą znane marki (łącznie około 220 lokali), 9-ekranowe kino CINEMA3D, Calypso Fitness Club, kilkanaście restauracji i kawiarni oraz pierwsze w tej części miasta Delikatesy Alma. Najemcy modowi, którzy do tej pory podpisali umowy najmu w Galerii Młociny to między innymi marki Grupy Inditex: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius i Oysho oraz Zara Home oferująca artykuły dekoracji wnętrz. Kierowcy będą mogli skorzystać z ponad 2 tys. miejsc parkingowych.