Targi REDI, Retail Destination Initiative, to europejskie miejsce spotkań i rozmów przedstawicieli miast oraz najemców i deweloperów mających strategię dla regionu Europy Centralnej i Wschodniej. Organizatorem wydarzenia jest Polska Rada Centrów (PRCH).
W I edycji targów ReDI, które odbyły się w dniach 28-29 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie, uczestniczyło blisko 1400 decydentów z branży nieruchomości handlowych, ponad 350 przedstawicieli sieci handlowych i usługowych, ponad 50 wystawców, którzy prezentowali portfolio ponad 100 centrów handlowych z Polski oraz Europy Centralnej i Wschodniej.
Najbliższa edycja targów ReDI już 10-11 czerwca, 2015 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Targi ReDI to:
• Blisko 1400 decydentów z branży nieruchomości handlowych
• Ponad 50 wystawców
• 350 przedstawicieli najemców i sieci handlowych
• Prezentacje nowych i istniejących centrów handlowych
• Platforma rozwoju centrów i ulic handlowych w Polsce
• Prezentacje nowych technologii i usług dla najemców oraz centrów i ulic handlowych
Targi ReDI to także przestrzeń i okazja do wymiany wiedzy oraz doświadczeń. Podczas tegorocznych targów przygotowane zostało 5 inspirujących paneli dyskusyjnych ReDI to TALK, które poruszać będą najważniejsze dla branży tematy.
ReDI for Young Designers – młodzi projektanci w retailu
ReDI for Infrastructure – rozwój handlu w węzłach komunikacyjnych
ReDI for Legislation – bariery administracyjno-prawne rozwoju i modernizacji obiektów handlowych
ReDI for Best Practices – wzorce międzynarodowe i polskie w rozliczaniu kosztów wspólnych
ReDI for International Retailers – dane i fakty jako podstawa trafnych decyzji biznesowych
Podczas tegorocznych targów przygotowaliśmy także:
• ReDI After Party – business mixer – w klubie Opera 10.06
• HUSH Warsaw Zone – centrum kontaktu z młodymi projektantami (NOWOŚĆ!)
• B2B Zone – specjalna strefa spotkań (NOWOŚĆ!)
• ReDI Study Tours – bezpłatne wycieczki po centrach handlowych (NOWOŚĆ!) – 11.06
• Strefa Omnichannel – prezentacje i punkty konsultacyjne (NOWOŚĆ!)