The SPAR Group Limited, jeden z największych południowoafrykańskich sprzedawców detalicznych, notowany na giełdzie w Johannesburgu, ogłosił decyzję o podjęciu strategicznych działań w kierunku sprzedaży biznesu SPAR w Polsce.
Sieć SPAR Polska obejmuje 212 najwyższej klasy sklepów detalicznych – zarówno korporacyjnych, jak i prowadzonych przez niezależnych operatorów detalicznych, nowoczesną firmę produkującą dania gotowe oraz dwa regionalne centra dystrybucyjne w południowej oraz środkowej Polsce.

Utrzymując pozytywne nastawienie do możliwości i perspektyw rozwoju handlu detalicznego na dynamicznym i rosnącym rynku w Polsce, zespół zarządzający i pracownicy SPAR będą nadal pracować zarówno nad wzrostem, jak i rozwojem działalności SPAR w Polsce. W celu zapewnienia dalszej obecności marki SPAR w Polsce, bezpieczeństwa kontrahentów, partnerów detalicznych oraz zespołu w Polsce, jak również utrzymania obecnego polskiego biznesu SPAR, The SPAR Group potwierdziła, że nadal będzie zapewniać wymagane wsparcie dla SPAR Polska do czasu sfinalizowania procesu znalezienia odpowiedniego i wiarygodnego inwestora.