Solar otworzy się w Galerii Młociny

Do najemców powstającego na warszawskich Bielanach kompleksu handlowo-rozrywkowego dołączyła polska marka odzieżowa z wyższej półki. Solar, słynący z umiejętności łączenia eleganckiego i bardzo kobiecego stylu kolekcji z najwyższej jakości tkaninami, zajmie 130 mkw. Salon zostanie zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem marki. Otwarcie Galerii Młociny zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

 

Moda – obok gastronomii, rozrywki i rekreacji – będzie jednym ze znaków rozpoznawczych powstającej w sąsiedztwie węzła komunikacyjnego na stołecznych Bielanach Galerii Młociny. Listę najemców powiększy marka Solar, która od ponad trzech dekad pisze historię polskiej mody. Najnowszy warszawski salon znajdzie się na pierwszym piętrze kompleksu w Alei Mody – wielkomiejskiej, wewnętrznej promenady z najlepszymi salonami mody. Salon będzie utrzymany w estetyce minimalizmu. Dwie kontrastujące ze sobą strefy – jasna i ciemna – uzupełnią monochromatyczne, szlachetne palety barw i ciekawe elementy aranżacyjne wykonane np. z mosiężnej blachy. Całość nada wnętrzu eleganckiego charakteru. Zaprezentowany w ubiegłym roku koncept to efekt współpracy Działu Architektury Solar i studia architektonicznego Moomoo Architects.

 

– Solar wziął pod uwagę nie tylko potencjał lokalizacji i doskonałe skomunikowanie Galerii Młociny z miastem oraz miejscowościami położonymi na północ od Warszawy, ale docenił także możliwości jakie da obecność w Alei Mody. Tak Solar jak i pozostali najemcy mieszczący się na pierwszym piętrze będą mieli spore pole do popisu w aranżacji imponujących, wysokich na 7,5 metra przestronnych witryn, które będą widoczne z każdej kondygnacji – mówi Karolina Prędota-Krystek senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych, Echo Investment.

 

Na Bielanach Solar znajdzie się w doborowym towarzystwie ponad 220 sklepów rozpoznawalnych i cenionych marek.  Wśród najemców Galerii Młociny znajdą się salony takie jak m.in. Guess, Van Graaf i Zara, Dodatkiem do bogatej oferty modowej będą salony z markowymi kosmetykami do pielęgnacji i makijażu – The Body Shop, MAC – oraz perfumerie Douglas i Sephora.

Solar jako marka modowa premium dla nowoczesnych i aktywnych kobiet od lat współtworzy historię polskiej mody, a w drodze ciągłego rozwoju, z każdym rokiem przyciąga coraz młodsze klientki.

 

Jednym z elementów promujących Solar wśród nowych klientek była metamorfoza identyfikacji wizualnej, zmiana logo i wyrazista kampania z Olą Rudnicką w roli głównej. Projektanci marki przygotowując kolekcje często czerpią inspiracje z kultury, podróży i historii sztuki. Znakiem firmowym marki jest wyjątkowa dbałość o detale i wykończenia.

 

Dziś Solar to 71 własnych sklepów, 19 placówek franczyzowych i 71 sklepów partnerskich w Polsce oraz zagranicą. Każdego roku firma projektuje pięć sezonowych kolekcji: wiosna, lato, jesień, zima i karnawał – uzupełnionych o linię biznesową i akcesoria.

Jesteś świadkiem wydarzenia w Warszawie lub chcesz podzielić się informacjami na temat nowych inwestycji? Skontaktuj się z nami przez Facebooka lub pisz redakcja@nowawarszawa.pl

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Deweloper Dantex już w te wakacje odda do użytku 199 mieszkań....

0
Deweloper Dantex zbliża się do zakończenia budowy inwestycji Autonomia Praska – projektu, który przyciąga uwagę nie tylko atrakcyjną lokalizacją, ale przede wszystkim unikalnym charakterem....