W Galerii Młociny będzie jeszcze pyszniej! Umowę najmu podpisała marka Dunkin’ Donuts, która zajmie lokal o powierzchni 90 mkw. Na warszawskich Bielanach trwa budowa nowoczesnego centrum handlowo-usługowo-rozrywkowego, w którym docelowo działać będzie ok. 220 lokali handlowych i usługowych oraz food court z ogródkami restauracyjnymi na zielonym dachu.
„Powstająca Galeria Młociny to nie tylko centrum handlowe. Będzie to przede wszystkim przyjazne miejsce spotkań zachęcające do spędzania wolnego czasu. Z tą myślą intensywnie rozwijamy ofertę kulinarną. Obecność lokalu Dunkin’ Donuts oznacza wzbogacenie jej o kolejną markę popularną wśród polskich konsumentów” – powiedział Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju i wynajmu Master Management Group.
Dunkin’ Donuts to znana na całym świecie amerykańska sieć kawiarni serwujących wspaniały wybór donutów – klasycznego amerykańskiego przysmaku. Oprócz pączków z dziurką w lokalach można zjeść pyszne śniadanie w postaci gorących, przygotowywanych na miejscu bajgli oraz kanapek, a także wypić doskonałą kawę w atrakcyjnej cenie.
Franczyzobiorcą Dunkin’ Donuts w Polsce jest Varsovia Food Company Sp. z o. o., która obecnie posiada łącznie 7 lokali w Warszawie i w Łodzi, a wciągu najbliższych 6 lat planuje otworzyć kolejnych 37. Pierwsza kawiarnia otwarta została ponad rok temu, a marka w krótkim czasie zdobyła wielu lojalnych klientów.
Najpopularniejsze marki, bogata oferta sportowo-rozrywkowa
Galeria Młociny ma już podpisane umowy najmu na ponad połowę powierzchni handlowej. Docelowo na 70 000 mkw. powierzchni najmu będzie około 220 lokali handlowych i usługowych, w których klienci znajdą popularne marki. Bogatą ofertę modową tworzą m.in. Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, H&M, C&A i VAN GRAAF. Biżuterię i dodatki będzie można kupić w sklepach Apart, Bijou Brigitte, YES, Swatch, Briju i Zibi, a wnętrze wyposażyć w Zara Home i Mensa Home. W Galerii Młociny pojawi się również perfumeria Sephora oferująca m.in. luksusowe kosmetyki i zapachy czyli przedstawiciel segmentu premium oraz największe w tej części miasta 9-ekranowe kino CINEMA3D. Aktywni mieszkańcy północnej Warszawy będą mogli zadbać o formę w Calypso Fitness Club oraz zaopatrzyć się w sprzęt sportowy i odpowiednią odzież w GO Sport i Martes Sport. Oferta Galerii Młociny uwzględnia również potrzeby dzieci – dla nich powstanie sklep SMYK. Galeria Młociny zaoferuje swoim klientom także wyjątkowy koncept food courtu o nowoczesnej stylistyce, dużej ilością naturalnego światła wypełniającego wnętrze i wyjściem na zielony dach. Dotychczas umowy najmu podpisały też restauracje KFC, Pizza Hut Express, Burger King, Express Kuchnia Marché, Lifemotiv, Olimp, Subway, ZenThai, Sevi Kebab, Compañeros i Saladki.
Wyjątkowy projekt
Galerię Młociny wyróżnia wyjątkowy projekt architektoniczny, który powstał w renomowanych pracowniach architektonicznych – Autorskiej Pracowni Architektury Kuryłowicz & Associates oraz Chapman Taylor. Na dachu powstanie ogólnodostępna przestrzeń rekreacyjna z widokiem na Las Młociński. Latem będzie to strefa relaksu z ogródkami restauracyjnymi i infrastrukturą zachęcającą do uprawiania sportu, a zimą miejsce na pierwsze w Warszawie lodowisko na dachu. Wnętrza wyróżniać się będą dużą wysokością, co pozwoli na tworzenie dwupoziomowych sklepów, dominować będą przestronne place i alejki oraz dużo naturalnego światła. W kompleksie znajdzie się miejsce na organizowanie rozmaitych wydarzeń np. koncertów czy akcji promocyjnych.