SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Rusza trzecia edycja konkursu Office Superstar

Strona główna Nieruchomości Biura Rusza trzecia edycja konkursu Office Superstar

Aż 76% osób pomiędzy 18 a 34 rokiem życia deklaruje, że wygląd biura wpływa na to, w jaki sposób postrzegają firmę – wynika z badania przeprowadzonego przez Ipsos[1]. Odpowiedni design może więc przyciągnąć nowych pracowników, a także sprawić, że obecni będą czuli się w nim lepiej.

 

Jeśli pracujesz w biurze, którym warto się pochwalić, zgłoś je do trzeciej edycji konkursu OFFICE SUPERSTAR 2019, organizowanego przez CBRE. Zgłoszenia są zbierane od 22 maja do 30 czerwca br. w aż 16 kategoriach, m.in. na najlepszą przestrzeń konferencyjną, strefę rekreacji czy biuro w branży finansowej.

– To już trzecia edycja konkursu OFFICE SUPERSTAR, w której podejmiemy się wyboru najlepszych biur w Polsce. Nie możemy się doczekać zgłoszeń konkursowych! Poprzednie edycje udowodniły, że aranżacje biurowe w naszym kraju są na światowym poziomie. Dziś nie trzeba już nikogo przekonywać, że biuro to coś więcej niż miejsce pracy, które wpływa na nasze zadowolenie jako pracowników i efektywność. Napawa nas dumą fakt, że coraz więcej organizacji o tym wie, a także z powodzeniem wdraża najlepsze rozwiązania w swoich przestrzeniach. OFFICE SUPERSTAR jest świetnym narzędziem dla firm, które chcą podkreślić rolę pracownika i miejsca pracy w swojej strategii, dlatego zapraszamy do zgłoszeń, niech wygrają najlepsi – mówi Natalia Wenzławska, Zastępca Dyrektora Marketingu i Komunkacji, CBRE.

Na celowniku biura, w których chce się być

OFFICE SUPERSTAR to pierwszy i jedyny w Polsce konkurs promujący organizacje, które swoje biura postrzegają nie tylko jako miejsce pracy, ale kreują przestrzeń przyjazną i komfortową dla swoich pracowników. CBRE chce pokazać aktualne trendy, kształtujące rynek powierzchni biurowych w różnych branżach oraz wyróżnić nowatorskie koncepcje, które sprawdziły się w praktyce.

W konkursie może wziąć udział każdy najemca lub właściciel przestrzeni biurowej, który chce pochwalić się swoją aranżacją, a przy okazji wzmocnić wizerunek firmy jako dobrego pracodawcy i partnera w biznesie. Wystarczy od 22 maja do 30 czerwca wypełnić formularz na stronie www.officesuperstar.pl. Do wyboru jest aż 16 kategorii:

  • 6 branż: finansowa, SSC/BPO, technologiczna, kreatywna, logistyczna / magazynowa oraz doradztwo biznesowe i prawne;
  • 5 lokalizacji biura: Trójmiasto, Kraków, Wrocław, Łódź, Poznań;
  • 4 rodzaje wnętrz: biuro coworkingowe, przestrzeń socjalna, sala konferencyjna, przestrzeń rekreacyjna
  • 1 rodzaj zastosowanych rozwiązań: innowacje i technologie.

Udział w konkursie jest bezpłatny. Każda firma może zgłosić swoje wnętrze w maksymalnie dwóch kategoriach.

Niezależni eksperci ocenią biura

Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń, wyboru laureatów dokona niezależna Kapituła, złożona z ekspertów w dziedzinie nieruchomości, architektury, środowiska pracy, zarządzania zmianą oraz designu. Wśród nich znajdują się m.in.: prof. dr hab. inż. architekt Ewa Kuryłowicz, Radosław Gajda i Natalia Szcześniak – autorzy vloga „Good Idea”, Bogna Kietlińska, socjolog oraz Beata Bochińska, ekspertka designu.

Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się na początku października br. podczas uroczystej Gali Finałowej w Warszawie, a zwycięzcy otrzymają tytuł OFFICE SUPERSTAR 2019 oraz niezwykłą statuetkę w postaci lewitującej doniczki. Co więcej, w ramach każdego zwycięskiego projektu wyróżnienie przysługuje również zaangażowanym architektom i projektantom.

Biurowe wyróżnienia już po raz trzeci

W drugiej edycji konkursu OFFICE SUPERSTAR wzięło udział ponad 150 firm, spośród których Kapituła wyłoniła 17 najbardziej unikalnych wnętrz biurowych. Wśród wyróżnionych znalazły się aranżacje m.in. ING Banku Śląskiego, Kancelarii SDZ, Lionbridge czy Skanska.

Honorowy patronat nad tegoroczną edycją konkursu ponownie objęło Stowarzyszenie Architektów Polskich (SARP).

[1] https://www.ipsos.com/en-us/news-polls/A-Majority-of-Americans-Say-Office-Design-and-Aesthetics-Influences-Their-Impression-of-a-Company – badanie przeprowadzone na rynku amerykańskim.

Konkurs odbywa się pod patronatem Nowej Warszawy.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

Wiadomości

Kompleksowe wykończenia wnętrz mieszkań – od projektu po realizację z Baltic Interiors

Marzysz o profesjonalnym wykończeniu wnętrza zgodnie z własnymi upodobaniami? Obawiasz się jednak o to, że wykonawca nie zrozumie wszystkich Twoich potrzeb,...

Ekologiczna transformacja w stolicy – zieleń zamiast betonu

W Warszawie z roku na rok przybywa zieleni, także przyulicznej. Jeszcze w tym roku w kilku stołecznych...

Hala Koszyki w znakomitej formie

Pandemia COVID-19 była i nadal jest wyzwaniem dla całego rynku nieruchomości, ale niestraszna okazała się dla Hali Koszyki w ...

Oszczędne nowe tramwaje dla Warszawy

Na piątkę, a nawet na szóstkę zdał tramwaj Hyundai egzamin z oszczędności. Nowe tramwaje zużyją o wiele...

Stare Powązki w aplikacji mobilnej

Blisko 270 nagrobków zostało uratowanych na Starych Powązkach dzięki dotacjom miasta. Stolica dba o nekropolię, na której...

Warszawska Syrenka zachęca do badań piersi

Wczoraj Syrenka Warszawska wzięła wolne i zniknęła na jeden dzień z Bulwarów Wiślanych. Wszystko po to, aby potwierdzić zdrowie swoich...

Polecane

Konkurs fotograficzny – Wola się zmienia

Dobrze wiemy, że wielu z Was potrafi świetnie fotografować Warszawę oddając jej niepowtarzalny charakter. Razem z Browarami Warszawskimi  (@browarywarszawskie) przygotowaliśmy konkurs...

Plac Konesera w nowej aranżacji. Jesień na warszawskiej Pradze pod znakiem literatury

Stołeczny plac Konesera zmienił się w bajkowe królestwo słów i literatury. Mieszkańcom i spacerowiczom od początku października towarzyszą kolorowe lampiony w...

TU CHCE SIĘ MIESZKAĆ

Coraz częściej zwracamy uwagę na to gdzie mieszkamy. Rosną nasze oczekiwania. Oczywiście o ile cena ciągle znacząco determinuje wybór mieszkania do...

OTWARCIE 43. SKLEPU LIDL POLSKA W WARSZAWIE

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w...

Urban Art Area w Koneserze. Wybitni twórcy street artu na warszawskiej Pradze

10 lipca w Centrum Praskim Koneser zostanie otwarta wystawa Urban Art Area. To dotychczas największa prezentacja polskiego street artu w przestrzeni...

Rozpoczyna się Lato Konesera. Mnóstwo ekscytujących wydarzeń na warszawskiej Pradze

Centrum Praskie Koneser z przytupem rozpoczyna wakacje. Jak co roku, w ramach startującego właśnie Lata Konesera, zaplanowano wiele fantastycznych wydarzeń –...