W I kwartale 2015 r. Ronson sprzedał netto 186 lokali, podczas gdy średnia kwartalna sprzedaż w ubiegłym roku wynosiła 178 lokali. W I kwartale Spółka wprowadziła do sprzedaży trzy inwestycje, dzięki czemu na koniec okresu oferta wzrosła do rekordowego poziomu 1130 lokali.
W styczniu 2015 r. Ronson sprzedał 29, w lutym 49, a w marcu 108 lokali, co łącznie daje 186 sprzedanych mieszkań w I kwartale 2015 r. względem 206 w tym samym okresie przed rokiem. W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku najwięcej nabywców znalazły mieszkania w warszawskim projekcie Moko – 45 sztuk. 41 mieszkań sprzedano w poznańskiej Kamienicy Jeżyce, a 25 w stołecznej Sakurze.
– Od początku roku, z miesiąca na miesiąc poprawiamy sprzedaż. Dzięki wprowadzeniu w ostatnim czasie do sprzedaży aż trzech nowych inwestycji, w naszej ofercie znajduje się najwięcej lokali w historii firmy. Liczymy, że znajdzie to odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych w kolejnych miesiącach – mówi Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Ronson Development. – Jeszcze w II kwartale, czyli wcześniej niż planowaliśmy, chcemy uruchomić drugi etap Kamienicy Jeżyce w Poznaniu – inwestycji, która w ostatnich miesiącach cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem klientów – dodaje Andrzej Gutowski.
Jednocześnie zgodnie z planem Ronson zakończył w I kwartale pierwszą z budów zaplanowanych na 2015 r. Dzięki terminowemu ukończeniu trzeciego etapu projektu Sakura możliwe było przekazanie klientom kluczy do 95 lokali w tej inwestycji. Ponadto przekazano również 14 lokali w trzecim etapie projektu Chilli City, którego budowa zakończyła się w grudniu ubiegłego roku. Łącznie w I kwartale 2015 r. Ronson przekazał swoim klientom 121 lokali.