Restauracje ORZO w ogniu hejtu po koktajlu dla zaszczepionych

Mimo fali hejtu restauracje ORZO namawiają inne firmy i branże do nagradzania zaszczepionych. ORZO jako pierwsze, zaproponowało zaszczepionym gościom prezent – autorski koktajl Marcina Kruka. Akcja spolaryzowała gości, którzy swoje poparcie lub dezaprobatę wyrażali w mediach społecznościowych, mailach i telefonach do restauracji.

W serwisach z ocenami restauracji na profilach ORZO pojawiły się też setki „jedynek”. Do akcji „Szczepmy się – zostańmy przy stole!” przyłączają się jednak kolejne miejsca, a samo ORZO zachęca do takich działań innych. 

 Ostatni rok był wyjątkowo ciężki dla gastronomii i innych branż. Restauracje zostały zamknięte na wiele miesięcy, a ludzie zostali pozbawieniu możliwości wspólnego spotkania się przy stole. To dzięki osobom zaszczepionym istnieje szansa, że jesienią pandemia nie powróci do Polski ze zdwojoną siłą. ORZO nie segreguje gości i nie nakłada żadnych zakazów. Restauracje zawsze były i będą dostępne dla wszystkich klientów w całej Polsce. Koktajl prezentowy to jedynie wyraz wdzięczności wobec osób, które zdecydowały się zaszczepić, bo być może to dzięki nim ORZO  nie zostanie ponownie zamknięte za kilka miesięcy.

– W ORZO zależy nam przede wszystkim, aby nie doszło do kolejnego lockdownu, a co za z tym idzie, aby restauracje nie zostały ponownie zamknięte. Zarząd i kluczowi pracownicy restauracji popierają akcję masowych szczepień, dlatego też postanowiliśmy zostać inicjatorem akcji promującej i przekonującej do zaszczepienia się. Tak zrodził się pomysł, aby restauracje ORZO, jako pierwsze w Polsce, obdarowały zaszczepionych gości prezentem w postaci autorskiego koktajlu przygotowanego przez Marcina Kruka. Cel akcji to okazanie wdzięczności zaszczepionym gościom, dzięki którym jest bezpieczniej. Nikomu nie odmawiamy dostępu do naszych usług – każdego przywitamy z otwartymi ramionami. Każdy ma dostęp do wszystkich oferowanych przez nas pozycji z menu – także do koktajlu Swizzle, który jest prezentową pozycją dla zaszczepionych. Nie dyskryminujemy osób niezaszczepionych. Mają one taki sam dostęp do wszystkich stolików w naszych restauracjach i mogą odwiedzać nas dokładnie na tych samych zasadach, co osoby zaszczepione. Zachęcamy do dołączenia do akcji wszystkie restauracje w Polsce i bardzo cieszymy się, że niektóre już poszły w nasze ślady. Razem możemy oddalić widmo jesiennego lockdownu. – mówi Agnieszka Hexel, kierowniczka marketingu w sieci restauracji ORZO.

W ORZO każda zaszczepiona osoba (jedną lub dwoma dawkami) – po okazaniu dowodu szczepienia (paszportu szczepionkowego lub karty szczepień) – przy dowolnym zamówieniu otrzyma w prezencie koktajl Swizzle z grejpfrutem, limonką i cynamonem. Akcja obowiązuje w restauracjach ORZO w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Wielka uczta muzyczna pod gołym niebem. III Festiwal Paderewski na Ujazdowie

0
Fundacja Ave Arte zaprasza na trzecią edycję Festiwalu Paderewski na Ujazdowie, który potrwa od 21 czerwca do 6 września 2025 roku. W każdą sobotę...
×