Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej poszukiwani! Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Wśród grona laureatów znajdują się znane i szanowane nazwiska oraz wschodzące gwiazdy sceny marketingowej. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 20 listopada, natomiast w dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie w Hotelu Renaissance w ramach konferencji MARKETING INNOVATION EXECUTIVE SUMMIT będzie miała miejsce 13 Gala Finałowa Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023/2024.
Eksperci komunikacji marketingowej mogą dokonać zgłoszeń do 23 kategorii branżowych, 19 kategorii specjalnych, 6-ciu Young & Impact oraz 5-ciu zespołowych.
Do konkursu mogą zgłosić się nie tylko osoby posiadające stanowisko CMO lub Dyrektorskie. Inicjatywa docenia także ekspertów z obszaru PR i komunikacji, Digitalu, Social Mediów, wdrożeń technologicznych czy AI.
Kapituła złożona z ponad 50 wybitnych liderów polskiej sceny marketingowej, biznesowej i naukowej, byłych laureatów, przedstawicieli agencji oraz domów mediowych przyzna nagrody w tych kategoriiach oraz zdecyduje kto tym razem otrzyma nagrodę GRAND PRIX.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat organizowany jest przez Mediarun.com. Ideą konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie wybitnych liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding w firmach i organizacjach.
Jak co roku ocena Kapituły w trakcie dyskusji oraz głosowania bierze pod uwagę w trakcie oceny przede wszystkim sylwetki kandydatów poprzez pryzmat osiągniętych efektów, zrealizowania przyjętej strategii marketingowej oraz wdrożenia innowacyjnych pomysłów za okres 2023 i 2024.
Niezmiernie cieszy mnie fakt, że konkurs od kilkunastu lat pokazuje jakich mamy ekspertów marketingu w kraju, pozwala im się rozwijać, być docenianym przez zarządy lub pomagać w kolejnych etapach kariery zawodowej – podkreśla Paweł Netczuk, inicjator i organizator konkursu.
Partnerzy:
Partnerzy Konkursu – Dyrektor Marketingu Roku – dyrektormarketinguroku.pl
Bluerank, Caudialie, Clovin, Ideo, Ideo Force, Polski Lek, TZF Polfa, User.com
Partnerzy Medialni
Inn Poland, Proto, Nowa Warszawa, MediaRun.