Po 20 latach na Nowy Świat powraca kawiarnia Tchibo

Pierwsza w Polsce kawiarnia Tchibo właśnie została otwarta. W wyniku gruntownego remontu lokal przy ul. Nowy Świat 68 w Warszawie zyskał zwiększoną przestrzeń kawiarnianą wewnątrz oraz nowocześnie i praktycznie zaaranżowany ogródek. Wydzielono także część sklepową z akcesoriami do przygotowywania kawy i ekspresami oraz showroom z ofertą non-food. Nowy koncept punktów własnych to zwrot Tchibo w stronę jej historycznego kawowego dziedzictwa.


Tchibo po prawie 20 latach powraca na Nowy Świat z kawiarnią. Ponad dwie dekady temu kawiarnie tej sieci były obecne na Nowym Świecie czy w centrum handlowym Arkadia. Teraz producent popularnej kawy przywraca kawiarnie.

Od początku 2024 roku Tchibo realizuje strategię skoncentrowaną na kawie. Wyrazem tego jest między innymi przeformatowanie punktów własnych. Te zaaranżowane zgodnie z nową koncepcją działają już w CH Marcelin w Poznaniu i toruńskiej Plazie, jednak to przestrzeń u zbiegu Świętokrzyskiej i Nowego Światu w Warszawie została poddana największej rewolucji. Łącznie blisko 50 miejsc siedzących wewnątrz oraz w ogródku, prestiżowa lokalizacja czy możliwość bezpośredniego wejścia z ulicy to nie jedyne powody, dla których warto odwiedzić pierwszą i na ten moment jedyną kawiarnię Tchibo w Polsce. Flagowy lokal jest dostępny dla Klientów od godziny 7:00 do 21:00 od poniedziałku do soboty.

Kawiarnia i showroom w jednym
Nowy lokal Tchibo to dobry przykład zastosowania rozwiązań omnichannelowych. W przestrzeni kawiarnianej znalazł się specjalny punkt testowy, w którym można sprawdzić, jak działają ekspresy Tchibo oraz inne akcesoria do parzenia kawy. Jednocześnie wszystkie kawy i pełna oferta maszyn są dostępne w strefie sklepu.

Innowacyjne rozwiązania w strefie non-food sprawiają z kolei, że przestrzeń pełni także rolę showroom’u, gdzie klienci mogą obejrzeć dostępne w e-sklepie Tchibo, m.in. odzież czy akcesoria domowe. Zamówienie można złożyć z pomocą wyposażonych w tablety doradców.

– Mocno akcentujemy nasze kawowe dziedzictwo, wynikające z 75-letniej tradycji, aby utwierdzić konsumentów w przekonaniu, że „Jak kawa, to Tchibo”. Nasi bariści serwują najlepszą kawę w kawiarni, dobierając ziarna do indywidualnych preferencji. To właśnie za sprawą ich profesjonalnego doradztwa ten wyjątkowy smak możemy zabrać do domu – mówi Tomasz Fajfer, dyrektor zarządzający Tchibo Warszawa. – Trwałym elementem naszego DNA jest unikatowy model biznesowy, uwzględniający m.in. ofertę non-food. Nie zapominamy o jej fanach. Równolegle ze zwiększeniem przestrzeni kawiarnianej na Nowym Świecie, wprowadziliśmy rozwiązania visual merchandisingu, eksponując produkty i akcesoria kawowe oraz showroom – dodaje.

W menu znaleźć można szeroki wybór kaw klasycznych i smakowych, przygotowywanych przez doświadczonych baristów, co gwarantuje, że klient otrzyma kawę najbardziej odpowiadającą jego preferencjom. Nie brakuje w nim także opcji dla wegan i wegetarian, m.in. napojów na bazie matchy oraz przygotowanego z myślą o najmłodszych babyccino. W ofercie stałej dostępne są także pyszne ciasta i słone przekąski, np. kanapki. W aktualnie dostępnym sezonowym menu można zaś znaleźć napoje na bazie espresso, takie jak smakowe Frappe, czy Espresso Orange Spritz, jak i te bezkofeinowe, np. Hibiscus Tonic.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Deweloper Dantex już w te wakacje odda do użytku 199 mieszkań....

0
Deweloper Dantex zbliża się do zakończenia budowy inwestycji Autonomia Praska – projektu, który przyciąga uwagę nie tylko atrakcyjną lokalizacją, ale przede wszystkim unikalnym charakterem....