Pływające logo McDonald’s w Łazienkach Królewskich

– Instalacja jest elementem scenografii dzisiejszego pokazu mody polskiej projektantki i jeszcze dziś do końca dnia zostanie w 100 proc. usunięta – zapewnia Anna Borys-Karwacka z McDonald’s Polska. Okazuje się, że wodna reklama promuje wtorkowy pokaz mody Gosi Baczyńskiej. Tłumaczy serwisowi Wirtualnemedia biuro prasowe powód pojawienia się kuriozalnej instalacji w Łazienkach. 

To właśnie dziś odbywa się kontrowersyjny pokaz mody znanej projektantki mody Gosi Baczyńskiej w Łazienkach Królewskich. Pokaz obrendowany jest logotypem McDonald’s. Pod rozgwieżdżonym niebem rozbłyśnie tymczasowa instalacja – złote łuki McDonald’s.

Na temat reklamy wypowiedział się także znany warszawski działacz Jan Śpiewak (w zeszłym roku kandydował na prezydenta stolicy). – Ogromny znak McDonalds pływał sobie przed Palacem na Wodzie. I rzeczywiście wygląda na to, ze korporacja McDonalds wynajęła sobie we wtorek na cały dzień cały pałac wraz z jebutną reklamą na środku stawu. W ten sposób korpo, którego model biznesowy opiera się na przemysłowym chowie zwierząt i niszczeniu planety, ma sobie na wyłączność w wakacje serce całego najważniejszego w mieście parku. Prywatyzacja przestrzeni publicznej level katastrofa klimatyczna – czytamy na profilu Śpiewaka.


 

Współpraca z McDonald’s jest elementem wizji artystycznej projektantki opartej na zamierzonym kontraście z ekskluzywnym charakterem kolekcji. McDonald’s to przecież ikona popkultury, marka dostępna dla wszystkich, bez względu na miejsce zamieszkania czy status społeczny, stawiająca na komfort i prostotę, zachęcająca do bycia sobą. W świecie McDonald’s niczego nie trzeba udawać. To jednocześnie jedna z najbardziej znanych i najcenniejszych marek na świecie.

McDonald’s na całym świecie angażuje się w niecodzienne projekty modowe. Zaangażował się w pokaz najnowszej kolekcji Gosi Baczyńskiej zatytułowanej „Per aspera ad astra”, która swoje globalne premiery miała w Paryżu i Nowym Jorku.  Pokaz dla polskiej publiczności odbędzie się w niezwykłej scenerii Łazienek Królewskich obok Pałacu na Wodzie. Wybór miejsca nie był przypadkowy. To tutaj to, co elitarne, kultura wysoka, pałac królewski i jego otoczenie miesza się z kulturą popularną, watą cukrową i lodami na patyku. Te dwa światy mogą ze sobą harmonijnie współistnieć. W niezwykłym połączeniu tkwi inspiracja dla wielu artystycznych inicjatyw.

69017619_10221175656890028_3428440644551442432_n

 

 

Zaskakującym pomysłem projektantki, wynikającym z architektury parku, będzie wykorzystanie łodzi, na których modelki stojąc w majestatycznych pozach będą dopływały do wybiegu. Jedną z nich będzie postać w złotej stylizacji imitująca scenę z obrazu Sandro Botticellego pt. „Narodziny Wenus”. Na wodzie będzie połyskiwało złote logo McDonald’s – chwilowa instalacja McDonald’s.

 Fot:  Piotr Boulangé Facebook
Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Loftowy styl w inwestycji Na Okrzei – Dzień Otwarty z Matexi...

0
Już w sobotę, 15 marca, miłośnicy industrialnego designu i unikalnych wnętrz mogą osobiście zobaczyć inwestycję Na Okrzei na warszawskiej Pradze-Północ. Matexi Polska zaprasza na...