Od 21 grudnia br. podróżni zyskali dodatkowe Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity w Warszawie. Nowy punkt znajduje się w budynku West Station przy dworcu Warszawa Zachodnia. Centrum Obsługi Klienta jest do dyspozycji pasażerów od poniedziałku do piątku. Dodatkowo obiekt został przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Nowo otwarte Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity znajduje się w budynku West Station przy Al. Jerozolimskich 142A na poziomie zero. Punkt funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:10 do 17:30. W środku do dyspozycji podróżnych są dwa stanowiska oraz wygodne kanapy zapewniające komfortowe oczekiwanie na obsługę. Pracujący w centrum konsultanci pomogą podróżnym porozumiewającym się w języku polskim, angielskim i rosyjskim.
Obiekt został przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Punkt znajduje się na poziomie zero, dzięki czemu mogą z niego skorzystać osoby poruszające się na wózkach. Jednocześnie zainstalowana pętla indukcyjna, czyli system wspomagania słuchu, umożliwi osobom niedosłyszącym odbiór wyraźnego dźwięku w słuchawce. Przełoży się to również na lepszą komunikację z klientami.
Centrum Obsługi Klienta przy dworcu Warszawa Zachodnia jest siódmym punktem przewoźnika na terenie kraju. Podróżni mogą z nich skorzystać również na dworcach w Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach, a także na Dworcu Centralnym w Warszawie. Dzięki nowej lokalizacji pasażerowie podróżujący ze stacji Warszawa Zachodnia zyskali dodatkowy punkt zakupu biletów. W Centrum Obsługi Klienta, poza nabyciem biletu na przejazd, podróżni mogą uzyskać również niezbędne informacje na temat oferty PKP Intercity, złożyć reklamację czy zgłosić potrzebę zapewnienia asysty osobie z niepełnosprawnościami.