W najbliższy piątek 29 listopada w centrum handlowym Blue City, w miejscu Piotra i Pawła, zostanie otwarty pierwszy supermarket sieci EUROSPAR w Warszawie.
Sklep przeszedł gruntowną metamorfozę, dostosowując się do międzynarodowych standardów w branży retail. Zmienił się nie tylko wystrój czy aranżacja półek, ale również otaczająca klientów przestrzeń.
Na powierzchni około 2,5 tys. mkw. EUROSPAR oferować będzie szeroki wybór świeżych produktów od sprawdzonych polskich dostawców, a także jako marka własna – świeże artykuły z całego świata.
– Bardzo się cieszę, że to właśnie w Blue City zostanie otwarty wzorcowy sklep EUROSPAR. Marka ta oferuje szeroki asortyment wysokiej jakości artykułów spożywczych, który z pewnością spełni oczekiwania i potrzeby naszych klientów – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.
EUROSAR to kolejny unikatowy najemca Blue City, po nowym na rynku koncepcie sklepu IKEA, jedynym w Polsce centrum rozrywki TEPfactor, najnowocześniejszym w Warszawie kinie Helios, największym klubie fitness i wielu innych.
– Wierzę, że wyjątkowa oferta sklepów, atrakcji i ciągle rozbudowywana część gastronomiczna zapewni Blue City długotrwałe zainteresowanie klientów nie tylko z najbliższej okolicy, ale z całej Warszawy – podsumowuje Yoram Reshef.