SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

OTWARCIE 43. SKLEPU LIDL POLSKA W WARSZAWIE

Strona główna Nieruchomości Handel OTWARCIE 43. SKLEPU LIDL POLSKA W WARSZAWIE

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 23 września, Lidl otworzy swój 43. obiekt w Warszawie, przy ul. Modlińskiej 324. Otwarcie nastąpi o godzinie 6:00.

Zawsze wysoka jakość i niska, lidlowa cena

W nowo otwartych sklepach klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach,  wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w tym także szeroki wybór BIO), pieczywa bez konserwantów „Chrupiące z Pieca”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” –wędliny, „Pilos” – nabiał oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków wegańskich marki „Cien Food For Skin”. W asortymencie sklepów znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach.

Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom wyroby pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty.

Nowy sklep sieci Lidl Polskaw Warszawie, przy ul. Modlińskiej 324, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1350 mkw. W obiekcie zostało zatrudnionych 21 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 23:00, a w niedziele od 8:00 do 20:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z ok. 70 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia na klientów czekać będzie aromatyczna kawa serwowana przez baristę oraz liczne promocje na artykuły spożywcze oraz przemysłowe.

„Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

W trosce o lepsze jutro – ekologiczne rozwiązania w sklepach Lidl.

W placówkach wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.:

• odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, wykorzystany na cele ogrzewania obiektu,

• instalację ogrzewania wykonaną w oparciu o gruntowe pompy ciepła,

• pełne energooszczędne oświetlenie LED – za równo wewnątrz obiektu jak i na parkingu wraz ze sterowaniem oświetleniem mającym na celu optymalizację jego zużycia.

Powyższe rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.

Wiadomości

Prace budowlane w Ośrodku Inflancka postępują

Choć za oknami śnieg, to w Ośrodku Inflancka trwają intensywne prace budowlane, by warszawiacy mogli wypoczywać nad nowym basem...

Wystawa Zdjęć Miesiąca w Browarach Warszawskich

Konkurs na zdjęcie dnia prowadzimy nieprzerwanie już od ponad sześciu lat. Przez ten czas opublikowaliście w naszym hasztagu ponad 285 tysięcy...

Poczta Polska ochroni Stadion Narodowy w Warszawie

Poczta Polska Ochrona, wyspecjalizowana komórka PP, wygrała przetarg na ochronę Stadionu Narodowego w Warszawie. Zwycięska oferta została...

Niebawem zamknięcie i wyburzenie wiaduktu północnego

Trwają prace związane z przebudową wiaduktów Trasy Łazienkowskiej przy parku Agrykola. Budowane są mury oporowe a sieci...

Nowy żłobek na Włochach już działa

6 sal pełnych zabawek, nowoczesna kuchnia, sala ruchowa, plac zabaw – tak prezentuje się nowo otwarty żłobek...

Studio fitness F45 otwiera się w Warsaw Trade Tower

Już 29 stycznia w wieżowcu Warsaw Trade Tower na warszawskiej Woli otworzy się innowacyjne studio fitness popularnej australijskiej sieci...

Polecane

Wystawa Zdjęć Miesiąca w Browarach Warszawskich

Konkurs na zdjęcie dnia prowadzimy nieprzerwanie już od ponad sześciu lat. Przez ten czas opublikowaliście w naszym hasztagu ponad 285 tysięcy...

Jak zaprojektować grafikę na witrynę sklepową?

Rozmowa z właścicielem firmy WYTNIJ-WKLEJ Łukaszem Kowalskim, jednej z najlepiej rozpoznawalnych firm na rynku Warszawskiej reklamy. Firma wytnij-wklej.pl...

Świąteczna atmosfera zawitała na Pragę. Koneser zaprasza na zimowe atrakcje

Pierwsze płatki śniegu już za nami, a święta za pasem. Zimowa aura wypełnia całą Warszawę, ale szczególnie w Centrum Praskim Koneser można poczuć...

Insta Przewodnik po Warszawie. Unikatowe miejscówki, których nie znajdziecie w standardowym informatorze turystycznym

Warszawa to nie tylko Pałac Kultury i Nauki, Łazienki Królewskie i Stare Miasto. To także kapliczki na Pradze-Północ, targ staroci na...

“Wola się zmienia” rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego.

Rozstrzygnęliśmy organizowany wspólnie z Browarami Warszawskimi konkurs fotograficzny „Wola się zmienia”. Wola jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się dzielnic, co...

Konkurs fotograficzny – Wola się zmienia

Dobrze wiemy, że wielu z Was potrafi świetnie fotografować Warszawę oddając jej niepowtarzalny charakter. Razem z Browarami Warszawskimi  (@browarywarszawskie) przygotowaliśmy konkurs...