Jeszcze przed 14 grudnia 2018 na warszawskiej Pradze zostanie otworzona stacja CPN, a w Bodzanowie koło Płocka odrodzi się marka Petrochemia Płock. Orlen chce w ten sposób odpowiedzieć na modę na retro, promować swoje dziedzictwo oraz przypomnieć światowej klasy wzornictwo.
W ten sposób, w 20. rocznicę połączenia obydwu podmiotów, Koncern promuje swoje dziedzictwo i przypomina jedne z najpopularniejszych polskich marek. Spółka dostrzega potencjał promocyjno-marketingowy w reaktywacji wysoce rozpoznawalnych znaków towarowych od lat budzących pozytywne reakcje klientów, będących jednocześnie ponadczasowymi dziełami grafiki użytkowej i wzornictwa przemysłowego. Docelowo marki retro będą funkcjonowały wyłącznie w tych dwóch lokalizacjach.
Na obecnym etapie projekt dotyczy dwóch stacji – w Warszawie (CPN) i w Bodzanowie koło Płocka (Petrochemia Płock). I
Ich rebranding powinien zostać zakończony do końca tygodnia. Charakterystyczne logotypy marek CPN i Petrochemii Płock pojawią się m.in. na dystrybutorach, pylonach z cenami oraz na budynku obu stacji. W obiektach dostępna będzie podstawowa oferta gastronomiczna w tym wysokiej jakości kawa i hot-dogi.